Italové mají dyzajn úžasnej, to je neoddiskutovatelná věc.
Ať jsou to auta nebo motorky.
Nedávno jsem si zblízka prohlížel Benelli TNT, to má tolik nádherných detailů, fakt úžasný, z tý motorky adrenalin přímo dýchá. Ale furt to stojí v servise

A když se pán jede project s kamarádama na kafe, tak nemá na sto pro zaručený, že mu to chytne aspoň napotřetí, když to kafe dopijou
To samý Ducati.
A co se týká aut, je to to samý, dyzajn vzbuzující emoce a technika taky zajímavá, ale to řemeslný a materiálový provedení poněkud pokulhává. Kamarád měl dlouhý léta dvojkovou Lancii Deltu 2,0T HF. Famózní svezení. Složitá zadní náprava, v převodovce visco, ketrá suplovala samosvor, el.mag tlumiče, snímač příčnýho a podélnýho zrychlení, na rok 1998 tam byly věci nevídaný. Jezdil na ní slicky a na vlastnosti toho auta se nedá zapomenout. Ale péče o ní být musela, jak někdo výše vzpomenul. Lil do toho nějakej závodní olej Motul, poctivě dochlazoval a je fakt, že jsme na tom autě pořád něco řešili - otravný blbosti typu netěsný konektory, studeňáky, apod. hlavně v elektrice. S dílama byl trochu problém, hafo věcí v druhošce nebyla a v autorizáku to stálo peníze...
ALE. To svezení stálo za to. Měl to jako druhý auto, pro rohlíky jezdil jedničkovou Octavií
Nedávno jsem u kamaráda na dílně koukal na nějakou malou Alfu s motorem 1,9 JTD, nevím už jakej typ, ale zaujal mě olejovej filtr, kterej se skoro vešel do zavřený dlaně
Oproti tý půllitrový "nádrži", co maj VW.....
No a tuhle jsem obdivoval Ferrarri asi z 95.roku a moc vykloubenej jsem z toho teda nebyl, to zpracování jsem čekal tak nějak lepší, přišlo mi to takový odfláklý
Zkrátka a dobře, italové uměj úžasný tvary a motory překypující emocema, ale je šlendrián horem dolem.
Jejich výrobky obdivuju, ale jsou to auta a motorky pro fandy.