Stránka 3 z 3
Napsal: 31 led 2019, 18:24
od peto20400
Napsal: 01 úno 2019, 06:46
od peto20400
Vie sa na ten log niekto pouzriet???
Napsal: 01 úno 2019, 09:11
od Rayx
slovacek.milos píše:
musíš vysledovat když vypneš motor zda hned regulaci pustí !!!!!!!!!
stav pružiny v baňce je?
lumirb píše:Ano, hlavně ať je to v zátěži (plynový pedál 100%) a ať tam je to padnutí do nouze.
ten log s novou váhou je naprd, ale i podle podle prvního se starou váhou bych řekl, že regulace na turbu nefunguje, baňka se nevrací tedy síly pružiny v ní nestačí, nebo něco kolem toho, přestože je turbo čištěný a baňka zkontrolovaná ...
Napsal: 01 úno 2019, 11:43
od peto20400
Banka chodí pekne od dôrazu po dôraz, pružina ma svoju silu, tlak drzi
Napsal: 01 úno 2019, 11:46
od Rayx
Prostě řízení ventilu/pracovní cyklus/ je na minimu, reakce od turba přesto naprosto žádná, tak to tlačí až to tedy padne do nouze.
Když se turbo čistilo, hrál si někdo s regulací? Asi ano, že?
Napsal: 01 úno 2019, 11:53
od peto20400
Regulácie ostala neporušené, ale potom som čítal ze ma byt nastavená do+1mm tak som ju nastavil. Aši máš pravdu ale keď naštartuje tak ju potiahne na druhý dôraz turbo naplno a zrejme za jazdy nereguluje
Napsal: 01 úno 2019, 11:59
od Rayx
Jo, tak jsi doma, sis to solidně rozhodil ...
Napsal: 01 úno 2019, 12:00
od Source
Veď odpoj hadičku od N75 ktorá ide na banku a skús ústami ťahať podtlak, či sa bude zaťahovať a keď pustíť, musí sa hneď vrátiť do otvorenej polohy, alebo zožen niekoho kto má podtlakú pištoľ a sňou to hneď vyskúšaš a budeš múdrejší
Napsal: 01 úno 2019, 12:33
od peto20400
Hadičku som odpojil a jazdím teraz bez nej aby som tým tlakom nič nepoškodí keď ju pripojím hneď potiahne turbo na max. A pred tým to tiež hádzal nudzak preto sa čistil turbo to nepomohlo a potom nastavenie banky a to tiež nič. Banke predtým chýbalo kúsok aby sa oprela o doraz
Napsal: 02 úno 2019, 22:32
od peto20400
Tak prepipnuta kablovacka ku riadiacke .prestrieknute konektory,vycisteny egr z potrubim a zatial 120km bez nudzaku
Napsal: 11 úno 2019, 15:01
od peto20400
Tak nudzak je tu zasa ale iba pri regenerácii dpf po 400km auto začne mať citeľne slapsi výkon a po prekročení 2300 ot spadne do nudzaku. Po vypnutí motora ide zasa 400 km normálne. Co vy nato