2.0 TDi PD vypinani turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDi PD vypinani turba
Zdravim odborniky.Mam problem z touranem 2.0 tdi pd 8v BMM,SLaby vykon pri rozbehu ,okolo 2 tis ot ako keby sa urval a uz tahal normalne,ale v poslednej dobe okolo 2300ot pada do nudzoveho rezimu,predtym to zrobilo obcas raz za 200km,teraz to robi za tepla ked ma okolo 80 c a slapnu na plyn a sprevadza to sykot z motoroveho priestoru diagnostika pise
VCID: 73E1DBFF6B25
1 Fault Found:
000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 237995 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 19:20:55
info o závadě:
Otáčky: 3150 /min
Rychlost: 73.0 km/h
Výkon/klapka: 49.8 %
Napětí: 14.52 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 1591.2 mbar
Tlak: 2590.8 mbar
Ale je uz vycistene turbo,regulace ide lahucko,banka ok,podtlakove hadicky ok n75 na skusku druhy,aj vaha vzduch vyskusana druha a aj snimac tlaku turba druhy ,teraz kontrolujem kabelaz a zatial ok,tak uz asi fakt neviem.dik za kazdu radu
VCID: 73E1DBFF6B25
1 Fault Found:
000564 - regulace plniciho tlaku: meze regulace prekroceny
P0234 - 000 - - - Kontrolka závad ZAP
info o závadě:
Stav závad: 11110000
Priorita závad: 1
Frekvence závad: 1
Kilometry: 237995 km
Indikace času: 0
Datum: 2000.00.00
Čas: 19:20:55
info o závadě:
Otáčky: 3150 /min
Rychlost: 73.0 km/h
Výkon/klapka: 49.8 %
Napětí: 14.52 V
Provozní stav: 00001000
Tlak: 1591.2 mbar
Tlak: 2590.8 mbar
Ale je uz vycistene turbo,regulace ide lahucko,banka ok,podtlakove hadicky ok n75 na skusku druhy,aj vaha vzduch vyskusana druha a aj snimac tlaku turba druhy ,teraz kontrolujem kabelaz a zatial ok,tak uz asi fakt neviem.dik za kazdu radu
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
něco takové jsi v motoru neviděl? https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q ... G3qKKZErbN
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
já to měl nškolikrát na jiných autech, je potřeba se podívat na táhlo od turba po startu zatáhne na max a nastaví turbo na plný výkon, když vypneš klíček tak se to táhlo musí hned vrátit
pokud se vrací pomalu máš ucpaný přívod atmosferického vzduchu k N75 a měnič tlaku pak nedokáže pružně reagovat, turbo přefoukne a si v nouzi,
pokud se vrací pomalu máš ucpaný přívod atmosferického vzduchu k N75 a měnič tlaku pak nedokáže pružně reagovat, turbo přefoukne a si v nouzi,

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33638
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
jaký pes zakopanýpeto20400 píše:Véd práve, a píše prekročení plniaci tlak, keby bola niekde diera tak by písalo nízky, tam je niegde zakopaný pes
odpoj N75 a pojezdi kerý kokot ti tam tlak udělá

někdy prostě už blbneš , mi se to stává často, měl bys ale ověřit i tlak turba jestli tam máš ráno třeba 998 atmosferický tlak