Jednohmota pro 240mm spojku!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
variant
Přispěvovatel
Příspěvky: 70
Registrován: 04 led 2008, 00:06
Odpovědi: 0

Příspěvek od variant »

Tak já už vyměnil převodovku za jinou a změná žádná s jiným olejem mi to taky v servisu zkoušeli a taky nic tak půjde ven a zpět dvojhmota. Já mám najeto 114 tis tak snad by neměla být klika tak volná.
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
...to be or not to be... - faster
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
To vyvazovanie by som este bral ale ako mam k tej spojke zohnat kluku?Co je zle na mojej terajsej kluke? Neslo by to vyvazit s terajsou klukou? S panom Humlom sme sa este bavili o tom ze by to mohlo byt tvrdymi pruzinami na lamele ktore su stavane tak ako cela lamela na prenos vysokeho krutiaceho momentu(550Nm) a preto asi budu tvrdsie a budu menej tlmit tieto razy...premyslam nad tym ze by mozno stalo za uvahu vymenit lamelu za nieco podobne ale odskusane kde nie je pocut takyto rachot
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

mozno budem mat na tento problem riesenie len to musim otestovat.......
...to be or not to be... - faster
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

To by si ma veeeeeelmi veeeeelmi potesil keby sa ti uspesne podarilo odstranit problem alebo ho aspon zmiernit...dnes som na tom spravil okolo 100km po meste a poviem ti ze to je otrava na kazdodenne jazdenie...drzat stale vyslapnutu spojku aby to nehrkalo na krizovatke a ked som daval auto do garaze tak kym som si otvoril branu tak mi skoro odpadli usi...asi vymenim tu lamelu lebo podla mna pricina je v nej a kludne znesiem ak ta dalsia lamela vydrzi menej Nm ak toto nebude robit v takomto meradle...
Kolotoč TUNING
macoo21
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Registrován: 20 led 2007, 09:58
Odpovědi: 0
Bydliště: LC-VK-ZV

Příspěvek od macoo21 »

takyto problem s rachotenim som mal aj ja ked som zavaril dvojhmotu. na druhy den isiel hned novy zotrak :D . ked som mal vyslapnutu spojku tak bolo v pohode ticho, ale ako som ju pustil tak rachtalo az do 1200 otacok a potom uz ticho
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
tak sme to dělali v roce 1982 na 130LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
Naposledy upravil(a) dudu dne 27 dub 2008, 23:38, celkem upraveno 1 x.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Ja hladam akekolvek ucinne riesenie a ak by tomu pomohlo vyvazenie nebranim sa lebo hlavne v meste je to otrava stale stat na spojke aby to nerachotalo a asi to nebude to prave orechove aj pre prevodovku ked to tak hrkoce a prenasa vibracie...kde by sa to dalo dat vyvazit? co by to stalo? hlavne vyriesi sa tym moj problem? nerad by som totiz aplikoval metodu pokus omyl
Kolotoč TUNING
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

Sifon píše:Ja hladam akekolvek ucinne riesenie a ak by tomu pomohlo vyvazenie nebranim sa lebo hlavne v meste je to otrava stale stat na spojke aby to nerachotalo a asi to nebude to prave orechove aj pre prevodovku ked to tak hrkoce a prenasa vibracie...kde by sa to dalo dat vyvazit? co by to stalo? hlavne vyriesi sa tym moj problem? nerad by som totiz aplikoval metodu pokus omyl

ten rachot dělají přesuvníky v pěvodovce jsou volnejši ložiska a hřídel se rozechvěje tak to dela rachot olej asi nepomůže
nove první lož. ve skřini
a pokud je lamela ok / dat novou/ kdyš už to bude venku a bude klid
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

"Tak já už vyměnil převodovku za jinou a změná žádná s jiným olejem mi to taky v servisu zkoušeli a taky nic tak půjde ven a zpět dvojhmota. Já mám najeto 114 tis tak snad by neměla být klika tak volná."
toto napisal Variant ze ani vymena prevodovky nepomohla...bavime sa o fungl novej lamele ktora sposobuje ten zvuk :(
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dudu píše:
Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
OT: 130LR ;) , 120lr neexistuje :)
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
dudu
Přispěvovatel
Příspěvky: 250
Registrován: 04 dub 2008, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ZL

Příspěvek od dudu »

netopier píše:
dudu píše:
Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
OT: 130LR ;) , 120lr neexistuje :)
JO TO BYLA Š 120 S RALLYE (wallbash) SORY nevidim na klavesy kok..

mooc pekny web
Uživatelský avatar
netopier
Aktivista
Příspěvky: 3328
Registrován: 29 říj 2006, 22:37
Odpovědi: 0
Bydliště: ZVOLEN,SK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od netopier »

dudu píše:
netopier píše:
dudu píše: tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
OT: 130LR ;) , 120lr neexistuje :)
JO TO BYLA Š 120 S RALLYE (wallbash) SORY nevidim na klavesy kok..

mooc pekny web
aj to je krasne auto :))) a diky
Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

pomohlo by mi keby mi niekto hodil do CAD-u seriovy tlmic torznych kmitov stacilo by aj okotovany nakres........na 99% som si isty ze to mam vyriesene.....
...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
Brejk
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Hlavní město Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brejk »

Vzdyt je to jasne, nemate tam zadny tlumic torznich kmitu, ani v setrvaku, protoze je to jednohmota, ani v lamele, ktera neni odpruzena a veskery vykyvy v otackach se prenasi do prevodovky, ktera pak chrasti jako pominuta - proto kdyz vymacknes spojku, prestane se tocit prevodovka a ten hluk utichne. Jakoukoliv upravou kliky nedosahnete vubec niceho, jediny reseni je, dat tam odpruzenou lamelu, zvednout vyrazne volnobeh, nebo dat zpatky dvojhmotu - jine cesty neni.
Tohle je proste dan za to, ze novy motory jsou konstruovany na dvojhmotu, ktera udrzi klidny chod motoru i v nizkych volnobeznych otackach, protoze eliminuje vykyvy v rychlosti otaceni motoru - torzni kmity. Vyrobci aut snizuji vonobeh kvuli prisnym emisnim normam. Pokud tyhle opatreni vyrobce odstranite a nahradite setrvakem odlitym z jednoho kusu, coz je technologe z dob predvalecnych, nemuzete cekat, ze se bude motor (a samo prevodovka) chovat stejene. (hm)
Ale proti gustu zadnej disputat, chces tunit? Tak tun, ale nemuzes cekat stejnej komfort jako v serii, taky nenarikam, ze mi to ted vic zere, obcas rve a na kostkach si muzu zuby vytlouct... :P :roll: :D
A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“