Jednohmota pro 240mm spojku!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To vyvazovanie by som este bral ale ako mam k tej spojke zohnat kluku?Co je zle na mojej terajsej kluke? Neslo by to vyvazit s terajsou klukou? S panom Humlom sme sa este bavili o tom ze by to mohlo byt tvrdymi pruzinami na lamele ktore su stavane tak ako cela lamela na prenos vysokeho krutiaceho momentu(550Nm) a preto asi budu tvrdsie a budu menej tlmit tieto razy...premyslam nad tym ze by mozno stalo za uvahu vymenit lamelu za nieco podobne ale odskusane kde nie je pocut takyto rachotStingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
Kolotoč TUNING
To by si ma veeeeeelmi veeeeelmi potesil keby sa ti uspesne podarilo odstranit problem alebo ho aspon zmiernit...dnes som na tom spravil okolo 100km po meste a poviem ti ze to je otrava na kazdodenne jazdenie...drzat stale vyslapnutu spojku aby to nehrkalo na krizovatke a ked som daval auto do garaze tak kym som si otvoril branu tak mi skoro odpadli usi...asi vymenim tu lamelu lebo podla mna pricina je v nej a kludne znesiem ak ta dalsia lamela vydrzi menej Nm ak toto nebude robit v takomto meradle...
Kolotoč TUNING
tak sme to dělali v roce 1982 na 130LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfectStingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
Naposledy upravil(a) dudu dne 27 dub 2008, 23:38, celkem upraveno 1 x.
Ja hladam akekolvek ucinne riesenie a ak by tomu pomohlo vyvazenie nebranim sa lebo hlavne v meste je to otrava stale stat na spojke aby to nerachotalo a asi to nebude to prave orechove aj pre prevodovku ked to tak hrkoce a prenasa vibracie...kde by sa to dalo dat vyvazit? co by to stalo? hlavne vyriesi sa tym moj problem? nerad by som totiz aplikoval metodu pokus omyl
Kolotoč TUNING
Sifon píše:Ja hladam akekolvek ucinne riesenie a ak by tomu pomohlo vyvazenie nebranim sa lebo hlavne v meste je to otrava stale stat na spojke aby to nerachotalo a asi to nebude to prave orechove aj pre prevodovku ked to tak hrkoce a prenasa vibracie...kde by sa to dalo dat vyvazit? co by to stalo? hlavne vyriesi sa tym moj problem? nerad by som totiz aplikoval metodu pokus omyl
ten rachot dělají přesuvníky v pěvodovce jsou volnejši ložiska a hřídel se rozechvěje tak to dela rachot olej asi nepomůže
nove první lož. ve skřini
a pokud je lamela ok / dat novou/ kdyš už to bude venku a bude klid
"Tak já už vyměnil převodovku za jinou a změná žádná s jiným olejem mi to taky v servisu zkoušeli a taky nic tak půjde ven a zpět dvojhmota. Já mám najeto 114 tis tak snad by neměla být klika tak volná."
toto napisal Variant ze ani vymena prevodovky nepomohla...bavime sa o fungl novej lamele ktora sposobuje ten zvuk
toto napisal Variant ze ani vymena prevodovky nepomohla...bavime sa o fungl novej lamele ktora sposobuje ten zvuk

Kolotoč TUNING
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
OT: 130LRdudu píše:tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfectStingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......


Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
JO TO BYLA Š 120 S RALLYEnetopier píše:OT: 130LRdudu píše:tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfectStingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne......., 120lr neexistuje

mooc pekny web
- netopier
- Aktivista
- Příspěvky: 3328
- Registrován: 29 říj 2006, 22:37
- Bydliště: ZVOLEN,SK
- Kontaktovat uživatele:
aj to je krasne autodudu píše:JO TO BYLA Š 120 S RALLYEnetopier píše:OT: 130LRdudu píše: tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect, 120lr neexistuje
SORY nevidim na klavesy kok..
mooc pekny web

Seat Cordoba 1.9 TDI,VKLR, Dbilas, HFLO-X, 12mm, 4bar MAP, FMIC,keramika
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
O III 2.0 TDI
PORSCHE 968 Targa
PORSCHE 944 TURBO S
Š1000MB 1967
- Brejk
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 07 kvě 2008, 13:43
- Bydliště: Hlavní město Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vzdyt je to jasne, nemate tam zadny tlumic torznich kmitu, ani v setrvaku, protoze je to jednohmota, ani v lamele, ktera neni odpruzena a veskery vykyvy v otackach se prenasi do prevodovky, ktera pak chrasti jako pominuta - proto kdyz vymacknes spojku, prestane se tocit prevodovka a ten hluk utichne. Jakoukoliv upravou kliky nedosahnete vubec niceho, jediny reseni je, dat tam odpruzenou lamelu, zvednout vyrazne volnobeh, nebo dat zpatky dvojhmotu - jine cesty neni.
Tohle je proste dan za to, ze novy motory jsou konstruovany na dvojhmotu, ktera udrzi klidny chod motoru i v nizkych volnobeznych otackach, protoze eliminuje vykyvy v rychlosti otaceni motoru - torzni kmity. Vyrobci aut snizuji vonobeh kvuli prisnym emisnim normam. Pokud tyhle opatreni vyrobce odstranite a nahradite setrvakem odlitym z jednoho kusu, coz je technologe z dob predvalecnych, nemuzete cekat, ze se bude motor (a samo prevodovka) chovat stejene.
Ale proti gustu zadnej disputat, chces tunit? Tak tun, ale nemuzes cekat stejnej komfort jako v serii, taky nenarikam, ze mi to ted vic zere, obcas rve a na kostkach si muzu zuby vytlouct...

Tohle je proste dan za to, ze novy motory jsou konstruovany na dvojhmotu, ktera udrzi klidny chod motoru i v nizkych volnobeznych otackach, protoze eliminuje vykyvy v rychlosti otaceni motoru - torzni kmity. Vyrobci aut snizuji vonobeh kvuli prisnym emisnim normam. Pokud tyhle opatreni vyrobce odstranite a nahradite setrvakem odlitym z jednoho kusu, coz je technologe z dob predvalecnych, nemuzete cekat, ze se bude motor (a samo prevodovka) chovat stejene.

Ale proti gustu zadnej disputat, chces tunit? Tak tun, ale nemuzes cekat stejnej komfort jako v serii, taky nenarikam, ze mi to ted vic zere, obcas rve a na kostkach si muzu zuby vytlouct...



A3 1.9 TDi - AHF, chip, výfuk, spojka 240mm, sport. podvozek, 103 kW