
Jednohmota pro 240mm spojku!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jednohmota pro 240mm spojku!
Více informací zde:http://race.dieselpower.cz/novinky.php?new=22 

Naposledy upravil(a) Dukes dne 10 led 2008, 23:27, celkem upraveno 2 x.

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj.Rybízek píše:sakra škoda že to nebylo před měsícem. jak je to z kombabilitou dříve nabízene race spojky(přítlačák a lamela) a nového jednohmotnostního setrváku
Spojkový set pro dvouhmotnostní setrvačník nebude pasovat na tento nový jednohmotový.
Nebylo by to dobré použít už jen z toho důvodu, že lamela pro dvouhotovou spojku není odpružená.
Samozřejmě je potřeba počítat s tím, že jednohmotnostní spojka přináší mírné zhoršení komfortu ve formě zvýšené hlučnosti.
Ovšem je zde nesporná výhoda, a to, že nemůže jednohmotnostní setrvák odejít způsobem, kterým odchází dvojmotový.
Pokud bys chtěl, můžeš prodat svou dvouhmotovou sadu. Myslím, že to nebude velký problém, protože od nového roku je cena 19.921,- za sadu.
- FanTomas1795
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 pro 2007, 19:56
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
když ho zavaří,tak bude komfort stejný pak jako u jednohmoty,ne ? Máš kontakt ? Jinak setrvák jednohmota na 240mm je bomba, až to budu jednou znovu řešit asi po něm sáhnu. Zajímají mě názory uživatelů, kdo ho už má ?FanTomas1795 píše:Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
- FanTomas1795
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 pro 2007, 19:56
Odpovědi: 0
Jasný,je to jako klasika,ale abych řekl pravdu,tak já v tom až tak velikej rozdíl nevidím.Jedině ten finanční.Kontakt mám,ale teď marodím,tak až půjdu do práce.Spíš bude problém se mu dovolat.On si jede svoje a dělá jen pro známé lidi.Lepší je k němu zaject-Soběslavbobo píše:když ho zavaří,tak bude komfort stejný pak jako u jednohmoty,ne ? Máš kontakt ? Jinak setrvák jednohmota na 240mm je bomba, až to budu jednou znovu řešit asi po něm sáhnu. Zajímají mě názory uživatelů, kdo ho už má ?FanTomas1795 píše:Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.


TDI!!!GIII 1Z Čípek-118k
- FanTomas1795
- Sběrač informací
- Příspěvky: 22
- Registrován: 19 pro 2007, 19:56
Odpovědi: 0
proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem
a co třeba když brzdíš,odpružení tam pro srandu nebudepter píše:proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
[quote="pter"]proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem[/quote
neni odpruzena pro mekky rozjezd ,ale kvuli tlumeni torznich kmitu /napis reeshovi jestli ty race spojky co prodava nejsou tlumeny,asi tezko/skutecne to znici prevody v lepsim pripade v horsim se prelomi klikovy hridel/uz jsem menil motor 96kw s prelomenou klikou ,kvuli vadnemu setrvaku/
neni odpruzena pro mekky rozjezd ,ale kvuli tlumeni torznich kmitu /napis reeshovi jestli ty race spojky co prodava nejsou tlumeny,asi tezko/skutecne to znici prevody v lepsim pripade v horsim se prelomi klikovy hridel/uz jsem menil motor 96kw s prelomenou klikou ,kvuli vadnemu setrvaku/
Zdravím.
Brat má práve na svojom aute (VW Bora AJM 6 st.) spojku na poslednej ceste a uvažuje aj o tomto sete. Chcem sa spýtať:
1. či by táto sada od S.P.E.C.: fáze 2 557 Nm + 240mm jednohm.zotr.
postačovala ak by chcel ísť v budúcnosti na cca 160k.
2. či je nejaký rozdiel v konforte jazdy, pri radení... oproti originálu
3. či to nezníži životnosť prevodovky,....(či je napr. lamela odpružená)
4. či už s tým niekto má aj skúsenosti
Dákujem.
Brat má práve na svojom aute (VW Bora AJM 6 st.) spojku na poslednej ceste a uvažuje aj o tomto sete. Chcem sa spýtať:
1. či by táto sada od S.P.E.C.: fáze 2 557 Nm + 240mm jednohm.zotr.
postačovala ak by chcel ísť v budúcnosti na cca 160k.
2. či je nejaký rozdiel v konforte jazdy, pri radení... oproti originálu
3. či to nezníži životnosť prevodovky,....(či je napr. lamela odpružená)
4. či už s tým niekto má aj skúsenosti
Dákujem.
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.