Jednohmota pro 240mm spojku!

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Odpovědi: 0
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Bydliště: Praha city

Jednohmota pro 240mm spojku!

Příspěvek od Dukes »

Naposledy upravil(a) Dukes dne 10 led 2008, 23:27, celkem upraveno 2 x.
Obrázek
Yuri
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Odpovědi: 0
Registrován: 02 pro 2006, 23:31

..

Příspěvek od Yuri »

nejaky foto???
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

sakra škoda že to nebylo před měsícem. jak je to z kombabilitou dříve nabízene race spojky(přítlačák a lamela) a nového jednohmotnostního setrváku
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Rybízek píše:sakra škoda že to nebylo před měsícem. jak je to z kombabilitou dříve nabízene race spojky(přítlačák a lamela) a nového jednohmotnostního setrváku
Ahoj.
Spojkový set pro dvouhmotnostní setrvačník nebude pasovat na tento nový jednohmotový.
Nebylo by to dobré použít už jen z toho důvodu, že lamela pro dvouhotovou spojku není odpružená.

Samozřejmě je potřeba počítat s tím, že jednohmotnostní spojka přináší mírné zhoršení komfortu ve formě zvýšené hlučnosti.

Ovšem je zde nesporná výhoda, a to, že nemůže jednohmotnostní setrvák odejít způsobem, kterým odchází dvojmotový.

Pokud bys chtěl, můžeš prodat svou dvouhmotovou sadu. Myslím, že to nebude velký problém, protože od nového roku je cena 19.921,- za sadu.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
FanTomas1795
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2007, 19:56

Příspěvek od FanTomas1795 »

Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
TDI!!!GIII 1Z Čípek-118k
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

FanTomas1795 píše:Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
když ho zavaří,tak bude komfort stejný pak jako u jednohmoty,ne ? Máš kontakt ? Jinak setrvák jednohmota na 240mm je bomba, až to budu jednou znovu řešit asi po něm sáhnu. Zajímají mě názory uživatelů, kdo ho už má ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
FanTomas1795
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2007, 19:56

Příspěvek od FanTomas1795 »

bobo píše:
FanTomas1795 píše:Nevím co na to řeknou ostatní,ale my vozíme dvouhmoty k týpkovi,ten setrvák zavaří natvrdo vyuáží a zákazník potom kupuje jen lamelu a ložisko.Vím už o min. 12 autech a nejni s tím problém.Samo,že se to takhle řeší na přání zákazníka.
když ho zavaří,tak bude komfort stejný pak jako u jednohmoty,ne ? Máš kontakt ? Jinak setrvák jednohmota na 240mm je bomba, až to budu jednou znovu řešit asi po něm sáhnu. Zajímají mě názory uživatelů, kdo ho už má ?
Jasný,je to jako klasika,ale abych řekl pravdu,tak já v tom až tak velikej rozdíl nevidím.Jedině ten finanční.Kontakt mám,ale teď marodím,tak až půjdu do práce.Spíš bude problém se mu dovolat.On si jede svoje a dělá jen pro známé lidi.Lepší je k němu zaject-Soběslav :? :(
TDI!!!GIII 1Z Čípek-118k
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jak psal Reesha- lamela pro dvouhmotový setrvák není odpružená.
Bez jakéhokoliv odpružení to časem odnese převodovka.
A to zaručeně. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Andre
Aktivista
Příspěvky: 1607
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 05:35
Bydliště: Jablonec nad Nisou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Andre »

Fantomas: Tady jde ale o bezpečnost při 460Nm, a ne hazard při 230....
Uživatelský avatar
FanTomas1795
Sběrač informací
Příspěvky: 22
Odpovědi: 0
Registrován: 19 pro 2007, 19:56

Příspěvek od FanTomas1795 »

Andre píše:Fantomas: Tady jde ale o bezpečnost při 460Nm, a ne hazard při 230....
Jo tak to je druhá věc,máš pravdu,dáváme to na serie,s nějakým brutem 460Nm zkušenost nemám........Ale vždyt jde o úpravu,jako vlastně všeho co se tady řeší na stránkách,ne??? :-)
TDI!!!GIII 1Z Čípek-118k
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 22:19

Příspěvek od pter »

proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

pter píše:proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem
a co třeba když brzdíš,odpružení tam pro srandu nebude
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

[quote="pter"]proč myslíš,že to odnese převodoka?odpružená lamela je přece pro měky zaběr spojky a u silnych přeplnovaných motoru se nikdy nepoužívala,už jste někdo viděl odpruženou sportovní spojku?ty pera maj smysl akorat při pomalem rozjezdu když to tam pustiš v tahu tak to stejně nic neutlumí,mam jednohmotu a lamelu bez per v treninkovym autě a žadnej problem[/quote
neni odpruzena pro mekky rozjezd ,ale kvuli tlumeni torznich kmitu /napis reeshovi jestli ty race spojky co prodava nejsou tlumeny,asi tezko/skutecne to znici prevody v lepsim pripade v horsim se prelomi klikovy hridel/uz jsem menil motor 96kw s prelomenou klikou ,kvuli vadnemu setrvaku/
pter
Přispěvovatel
Příspěvky: 75
Odpovědi: 0
Registrován: 18 pro 2007, 22:19

Příspěvek od pter »

Obrázek
klika praskne kvůli nevyvaženosti,jak si napsal např.setrvak,já měl na mysli tohle to je závodní set,je třeba rozlišit závodní a sportovní pro běžné ježdění,hmotnost,rychlost sepnutí,použitý mat.,jinak at si každý montuje co uzná sám za vhodné ;) [/img]
Uživatelský avatar
zajac
Přispěvovatel
Příspěvky: 152
Odpovědi: 0
Registrován: 22 zář 2006, 09:31
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od zajac »

Zdravím.
Brat má práve na svojom aute (VW Bora AJM 6 st.) spojku na poslednej ceste a uvažuje aj o tomto sete. Chcem sa spýtať:
1. či by táto sada od S.P.E.C.: fáze 2 557 Nm + 240mm jednohm.zotr.
postačovala ak by chcel ísť v budúcnosti na cca 160k.
2. či je nejaký rozdiel v konforte jazdy, pri radení... oproti originálu
3. či to nezníži životnosť prevodovky,....(či je napr. lamela odpružená)
4. či už s tým niekto má aj skúsenosti

Dákujem.
VW Bora 1.9 TDI PD 74kW /ATD/2001, 288/232 GT1749VA, Jednohmota, EGR Off+chip 155Ps 380Nm soft Profitunig + Netopier.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“