Stránka 3 z 5
Napsal: 22 dub 2008, 22:58
od variant
Tak já už vyměnil převodovku za jinou a změná žádná s jiným olejem mi to taky v servisu zkoušeli a taky nic tak půjde ven a zpět dvojhmota. Já mám najeto 114 tis tak snad by neměla být klika tak volná.
Napsal: 23 dub 2008, 07:09
od Stingray
posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
Napsal: 23 dub 2008, 08:04
od Sifon
Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
To vyvazovanie by som este bral ale ako mam k tej spojke zohnat kluku?Co je zle na mojej terajsej kluke? Neslo by to vyvazit s terajsou klukou? S panom Humlom sme sa este bavili o tom ze by to mohlo byt tvrdymi pruzinami na lamele ktore su stavane tak ako cela lamela na prenos vysokeho krutiaceho momentu(550Nm) a preto asi budu tvrdsie a budu menej tlmit tieto razy...premyslam nad tym ze by mozno stalo za uvahu vymenit lamelu za nieco podobne ale odskusane kde nie je pocut takyto rachot
Napsal: 23 dub 2008, 20:55
od Stingray
mozno budem mat na tento problem riesenie len to musim otestovat.......
Napsal: 23 dub 2008, 22:02
od Sifon
To by si ma veeeeeelmi veeeeelmi potesil keby sa ti uspesne podarilo odstranit problem alebo ho aspon zmiernit...dnes som na tom spravil okolo 100km po meste a poviem ti ze to je otrava na kazdodenne jazdenie...drzat stale vyslapnutu spojku aby to nehrkalo na krizovatke a ked som daval auto do garaze tak kym som si otvoril branu tak mi skoro odpadli usi...asi vymenim tu lamelu lebo podla mna pricina je v nej a kludne znesiem ak ta dalsia lamela vydrzi menej Nm ak toto nebude robit v takomto meradle...
Napsal: 27 dub 2008, 19:33
od macoo21
takyto problem s rachotenim som mal aj ja ked som zavaril dvojhmotu. na druhy den isiel hned novy zotrak

. ked som mal vyslapnutu spojku tak bolo v pohode ticho, ale ako som ju pustil tak rachtalo az do 1200 otacok a potom uz ticho
Napsal: 27 dub 2008, 19:35
od dudu
Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
tak sme to dělali v roce 1982 na 130LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
Napsal: 27 dub 2008, 21:00
od Sifon
Ja hladam akekolvek ucinne riesenie a ak by tomu pomohlo vyvazenie nebranim sa lebo hlavne v meste je to otrava stale stat na spojke aby to nerachotalo a asi to nebude to prave orechove aj pre prevodovku ked to tak hrkoce a prenasa vibracie...kde by sa to dalo dat vyvazit? co by to stalo? hlavne vyriesi sa tym moj problem? nerad by som totiz aplikoval metodu pokus omyl
Napsal: 27 dub 2008, 21:18
od dudu
Sifon píše:Ja hladam akekolvek ucinne riesenie a ak by tomu pomohlo vyvazenie nebranim sa lebo hlavne v meste je to otrava stale stat na spojke aby to nerachotalo a asi to nebude to prave orechove aj pre prevodovku ked to tak hrkoce a prenasa vibracie...kde by sa to dalo dat vyvazit? co by to stalo? hlavne vyriesi sa tym moj problem? nerad by som totiz aplikoval metodu pokus omyl
ten rachot dělají přesuvníky v pěvodovce jsou volnejši ložiska a hřídel se rozechvěje tak to dela rachot olej asi nepomůže
nove první lož. ve skřini
a pokud je lamela ok / dat novou/ kdyš už to bude venku a bude klid
Napsal: 27 dub 2008, 21:36
od Sifon
"Tak já už vyměnil převodovku za jinou a změná žádná s jiným olejem mi to taky v servisu zkoušeli a taky nic tak půjde ven a zpět dvojhmota. Já mám najeto 114 tis tak snad by neměla být klika tak volná."
toto napisal Variant ze ani vymena prevodovky nepomohla...bavime sa o fungl novej lamele ktora sposobuje ten zvuk

Napsal: 27 dub 2008, 22:48
od netopier
dudu píše:Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
OT: 130LR

, 120lr neexistuje

Napsal: 27 dub 2008, 23:33
od dudu
netopier píše:dudu píše:Stingray píše:posledna moznost je zohnat si rovnaku kluku a nechat si vyvazit spojku aj zotrvacnik naraz ako celok........napr. LUPO bolo vyvazovane takymto sposobom a vibracie motora su minimalne.......
tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
OT: 130LR

, 120lr neexistuje

JO TO BYLA Š 120 S RALLYE

SORY nevidim na klavesy kok..
mooc pekny web
Napsal: 28 dub 2008, 14:14
od netopier
dudu píše:netopier píše:dudu píše:
tak sme to dělali v roce 1982 na 120LR a dnes mame digi svět vyvažovačka v dopravnom podnike na elektro motory do trlejbusu za moc milionu funguje perfect
OT: 130LR

, 120lr neexistuje

JO TO BYLA Š 120 S RALLYE

SORY nevidim na klavesy kok..
mooc pekny web
aj to je krasne auto

)) a diky
Napsal: 28 dub 2008, 14:24
od Stingray
pomohlo by mi keby mi niekto hodil do CAD-u seriovy tlmic torznych kmitov stacilo by aj okotovany nakres........na 99% som si isty ze to mam vyriesene.....
Napsal: 09 kvě 2008, 08:13
od Brejk
Vzdyt je to jasne, nemate tam zadny tlumic torznich kmitu, ani v setrvaku, protoze je to jednohmota, ani v lamele, ktera neni odpruzena a veskery vykyvy v otackach se prenasi do prevodovky, ktera pak chrasti jako pominuta - proto kdyz vymacknes spojku, prestane se tocit prevodovka a ten hluk utichne. Jakoukoliv upravou kliky nedosahnete vubec niceho, jediny reseni je, dat tam odpruzenou lamelu, zvednout vyrazne volnobeh, nebo dat zpatky dvojhmotu - jine cesty neni.
Tohle je proste dan za to, ze novy motory jsou konstruovany na dvojhmotu, ktera udrzi klidny chod motoru i v nizkych volnobeznych otackach, protoze eliminuje vykyvy v rychlosti otaceni motoru - torzni kmity. Vyrobci aut snizuji vonobeh kvuli prisnym emisnim normam. Pokud tyhle opatreni vyrobce odstranite a nahradite setrvakem odlitym z jednoho kusu, coz je technologe z dob predvalecnych, nemuzete cekat, ze se bude motor (a samo prevodovka) chovat stejene.
Ale proti gustu zadnej disputat, chces tunit? Tak tun, ale nemuzes cekat stejnej komfort jako v serii, taky nenarikam, ze mi to ted vic zere, obcas rve a na kostkach si muzu zuby vytlouct...
