s jakym motorem mate dobre zkusenosti?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Odpovědi: 0
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

jack91 píše:
DDRagoo píše:Chceš se svézt? Tak jedině auto s turbem a to pořádným!!! Nafta je nafta to ti poví každý na tomhle fóru. A když máš poladěnou naftu tak se s 1.8T můžeš akorát tak dusit v naftovém oprau z auta před tebou. Asi tak. Jestli máš závodnické sklony kup si CUPRU a budeš mít klid. (noteeth)
nafta, ani poladena na preplnovaneho benzina nema, ve vysokych otackach proste nafta nejede a je skoda ji moc tocit

na rally kdyz jede nejaka ta hodne upravena nafta 1,9 Tdi, ma kolem 220Hp tak ji 1,4 Fabia se 160Hp skupina A ujede jako nic.

proste nafta poradnhe zatahne do 3tis ale pak nic
to treda nemáš pravdu ked máš 150PS nafta turbo tak sa tomu nevyrovná 200PS benzín ani zďaleka to ti povie každý dobré TDI ťahá stále nie len do 3tisíc a už pri 2500otač. má ráz taký krútiak ako benzín ked benzín tak cez 200 koní aby si sa ako tak povozil
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

rudy5 píše:
jack91 píše:
DDRagoo píše:Chceš se svézt? Tak jedině auto s turbem a to pořádným!!! Nafta je nafta to ti poví každý na tomhle fóru. A když máš poladěnou naftu tak se s 1.8T můžeš akorát tak dusit v naftovém oprau z auta před tebou. Asi tak. Jestli máš závodnické sklony kup si CUPRU a budeš mít klid. (noteeth)
nafta, ani poladena na preplnovaneho benzina nema, ve vysokych otackach proste nafta nejede a je skoda ji moc tocit

na rally kdyz jede nejaka ta hodne upravena nafta 1,9 Tdi, ma kolem 220Hp tak ji 1,4 Fabia se 160Hp skupina A ujede jako nic.

proste nafta poradnhe zatahne do 3tis ale pak nic
to treda nemáš pravdu ked máš 150PS nafta turbo tak sa tomu nevyrovná 200PS benzín ani zďaleka to ti povie každý dobré TDI ťahá stále nie len do 3tisíc a už pri 2500otač. má ráz taký krútiak ako benzín ked benzín tak cez 200 koní aby si sa ako tak povozil
Chlapci, chlapci zase sa tu vyjadruje niekto kto turbo benzina nevidel ani na obrazku, nieto sa na nom zviezol a uz vonkoncom ho nesoferoval. Ale chapem vas. Ak niekto presedla z felicie do 150PS pumpy alebo dokonca az Common railu (to je uz cisto veeeelky frajer) tak vypisuje taketo, alebo velmi podobne nazory. Kamarat garantujem ti, ze pojeb...ne stare Fiat Uno 1.3 Turbo i.e. bude plasit tu tvoju 150 konovu pumpu tak, ze ztoho ochu...jes.
jack91
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Odpovědi: 0
Registrován: 31 srp 2006, 09:45
Bydliště: Domažlice okoli

Příspěvek od jack91 »

Chlapi nez neco verejne placnete, tak si to prosim nejprve osobne vyzkousejte, pak budete psat alespon trochu realne.
Ale to vse prijde casem az vyrostete:)
Golf TDi PD 74kW, 03.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

jojo píše:
rudy5 píše:
jack91 píše: nafta, ani poladena na preplnovaneho benzina nema, ve vysokych otackach proste nafta nejede a je skoda ji moc tocit

na rally kdyz jede nejaka ta hodne upravena nafta 1,9 Tdi, ma kolem 220Hp tak ji 1,4 Fabia se 160Hp skupina A ujede jako nic.

proste nafta poradnhe zatahne do 3tis ale pak nic
to treda nemáš pravdu ked máš 150PS nafta turbo tak sa tomu nevyrovná 200PS benzín ani zďaleka to ti povie každý dobré TDI ťahá stále nie len do 3tisíc a už pri 2500otač. má ráz taký krútiak ako benzín ked benzín tak cez 200 koní aby si sa ako tak povozil
Chlapci, chlapci zase sa tu vyjadruje niekto kto turbo benzina nevidel ani na obrazku, nieto sa na nom zviezol a uz vonkoncom ho nesoferoval. Ale chapem vas. Ak niekto presedla z felicie do 150PS pumpy alebo dokonca az Common railu (to je uz cisto veeeelky frajer) tak vypisuje taketo, alebo velmi podobne nazory. Kamarat garantujem ti, ze pojeb...ne stare Fiat Uno 1.3 Turbo i.e. bude plasit tu tvoju 150 konovu pumpu tak, ze ztoho ochu...jes.
Nic proti ale myslim ze to Uno bude plasit tu 150konovu pumpu nie preto ze je benzin ale preto ze je lahke ak by si tych 150 diesel konikov dal do kastne Una tak sa stavim ze ten tvoj ubzucany benzin by si ani neskrtol ako napisal DDRagoo budes sa dusit v jeho naftovom opare...zas sa tu porovnavaju neporovnatelne veci...to je asi ako keby som porovnaval nejaku novu BMW M3 na sprint proti Lupu z Profituningu...kto by asi vyhral? :D
Naposledy upravil(a) Sifon dne 27 dub 2008, 21:10, celkem upraveno 1 x.
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a co třeba Hondičku civic s 1,8 aerodec či jak se to píše. Má ji kamarád, svezl jsem se a moc se mi to líbilo, bez turba a asi 180PS tušim. Točí se až k 9000 ot a i odspodu nejede špatně.
Každej, kdo sedne do turbodieselu z benzína si myslí, že to jede jako kráva, páč ve 2000 ot to zatáhne. Ovšem u seriových TDI to tím taky končí, když jsem měl ve sharanu původních 85kW a 310 Nm, tak přes 3000 ot to nemělo cenu točit, jen kravál a nic. Pokud se to ovšem trochu poladí, tak teď kolem 3000 ručička jen prosviští a táhne to až přes 4000...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

MirekX píše:a co třeba Hondičku civic s 1,8 aerodec či jak se to píše. Má ji kamarád, svezl jsem se a moc se mi to líbilo, bez turba a asi 180PS tušim. Točí se až k 9000 ot a i odspodu nejede špatně.
Každej, kdo sedne do turbodieselu z benzína si myslí, že to jede jako kráva, páč ve 2000 ot to zatáhne. Ovšem u seriových TDI to tím taky končí, když jsem měl ve sharanu původních 85kW a 310 Nm, tak přes 3000 ot to nemělo cenu točit, jen kravál a nic. Pokud se to ovšem trochu poladí, tak teď kolem 3000 ručička jen prosviští a táhne to až přes 4000...
Moj kamos mal Hondu Civic r.v.96 1.6 V-tec 160PS a naozaj isla ako pila. Cvicil auta jedna radost.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

2,2 petivalec turbobenzin 230koni, 350Nm@ 1950ot... (S2, S4, S6) Kde mluvime o jakem chybejicim kroutaku odspoda u benalu?
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Odpovědi: 0
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

jack91 píše:Chlapi nez neco verejne placnete, tak si to prosim nejprve osobne vyzkousejte, pak budete psat alespon trochu realne.
Ale to vse prijde casem az vyrostete:)
Chlapče, to co jsi věřejně plácnul v tomto vláknu mluví za vše.
(rofl) (rofl) (rofl)
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

lt.kubosh píše:2,2 petivalec turbobenzin 230koni, 350Nm@ 1950ot... (S2, S4, S6) Kde mluvime o jakem chybejicim kroutaku odspoda u benalu?
Kolko Nm ma 230 konove TDI? takych 480 - 500? :D a to sa nebavime o spotrebe (LOL)
Kolotoč TUNING
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Odpovědi: 0
Registrován: 15 úno 2006, 22:40

Příspěvek od pafka »

zapoměli jste ještě na to nejdůležitější- kdo to auto řídí, to někdy dá i za 50 koní :)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Odpovědi: 0
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... a také jak těžkou károu to má hýbat (noteeth)
Ono fyzika je neúprosná: kinetická energie E=1/2 m v v (polovina součinu hmotnosti a druhé mocniny rychlosti) (LOL)
GIV Variant TDi ???kW
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

každej tady házíte krouťákem u TDI a opovrhujete benálem, ale přepočítal jste to někdo na kola? benál má daleko lehčí převody a tak výslednej krouťák na kolech se oproti TDI zas tak moc neliší, i když papírově na motoru je to rozdíl obrovký.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Odpovědi: 0
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Sifon napisal:
Nic proti ale myslim ze to Uno bude plasit tu 150konovu pumpu nie preto ze je benzin ale preto ze je lahke ak by si tych 150 diesel konikov dal do kastne Una tak sa stavim ze ten tvoj ubzucany benzin by si ani neskrtol ako napisal DDRagoo budes sa dusit v jeho naftovom opare...zas sa tu porovnavaju neporovnatelne veci...to je asi ako keby som porovnaval nejaku novu BMW M3 na sprint proti Lupu z Profituningu...kto by asi vyhral? Velmi šťastný
Tak to poviem inac. Fiat Croma 2.0 8V Turbo i.e. ma 150PS a sfukne TDI 150 PS ako vychrica. A teraz provnaj rozmery a vahu!
Uz neviem ako mam vysvetlit rozdiel medzi dieselom a zazihovim motorom. Diesel je urceny na dennodenne chodenie koli velmi priaznivej spotrebe, ale na vyblaznenie je naozaj vhodnejsia volba zazihovy motor. Prislapnes diesela a nedeje sa nic, zrazu vyleti kopu sadze z komina a az potom zacne akcelerovat, pritlacis turbo benzina v momente vystartuje ako pes po udenom. Dalej ak napucis diesela rozluc sa so spolahlivostou a zivotnostou. Moj spoluziak sa uz o tom presvedcil. Nadupal sice starucku Cromu 1.9 TurboD i.d. a isla celkom dobre, jazdil na nej ako divy asi si neuvedomil, ze ked bude hlusit diesela tak ako ja turbo benzina tak ho coskoro porazi. No a vysledok na seba nenechal dlho cakat. Ja som po 10 000km vymenil olej a filtre, ale on na nej robil generalku. Ak mas napuceneho diesela tak mozes nejakemu benzinovemu dotieravcovy na chvilku ukazat, ze nanho mas, ale vkuse znim tempo drzat nemozes. Pridas mu, natahnes ho, pozri kamarat ja idem tiez, ale potom mu uz iba zamavas a nechas ho hlusit 4ku plny kotol a denars. Ujde ti ani sa nestihnes cudovat.
Sifon
Přispěvovatel
Příspěvky: 648
Odpovědi: 0
Registrován: 01 úno 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od Sifon »

Tak to poviem inac. Fiat Croma 2.0 8V Turbo i.e. ma 150PS a sfukne TDI 150 PS ako vychrica. A teraz provnaj rozmery a vahu!
Uz neviem ako mam vysvetlit rozdiel medzi dieselom a zazihovim motorom. Diesel je urceny na dennodenne chodenie koli velmi priaznivej spotrebe, ale na vyblaznenie je naozaj vhodnejsia volba zazihovy motor. Prislapnes diesela a nedeje sa nic, zrazu vyleti kopu sadze z komina a az potom zacne akcelerovat, pritlacis turbo benzina v momente vystartuje ako pes po udenom. Dalej ak napucis diesela rozluc sa so spolahlivostou a zivotnostou. Moj spoluziak sa uz o tom presvedcil. Nadupal sice starucku Cromu 1.9 TurboD i.d. a isla celkom dobre, jazdil na nej ako divy asi si neuvedomil, ze ked bude hlusit diesela tak ako ja turbo benzina tak ho coskoro porazi. No a vysledok na seba nenechal dlho cakat. Ja som po 10 000km vymenil olej a filtre, ale on na nej robil generalku. Ak mas napuceneho diesela tak mozes nejakemu benzinovemu dotieravcovy na chvilku ukazat, ze nanho mas, ale vkuse znim tempo drzat nemozes. Pridas mu, natahnes ho, pozri kamarat ja idem tiez, ale potom mu uz iba zamavas a nechas ho hlusit 4ku plny kotol a denars. Ujde ti ani sa nestihnes cudovat.[/quote]

BTW aj ked tu prebieha vymena nazorov neber to osobne :) ...Tu Cromu by som rad videl ako by sfukla taku 150konovu TDI Ibizu ked si nepopisal konkretne auto(pod pojmom sfukla chapem uplnu prevahu jedneho auta nad druhym a nie ze jeden pojde o 0,05km/h rychlejsie)...Ja mam tiez zazitok porovnam to tiez takto nechutne moja Audi A4 Avant(povodne 66kw) ktora ma len sportovu vlozku KN a trysky PP764 vtedy este s dierkou v IC sundala 131konovy Escort 1,6Turbobenzin ktory ma za turbom len jeden tlmic a holu ruru...chalan sa chvilu drzal ale po chvili sa zacal stracat(skusali sme to viackrat a s rovnakym vysledkom)...a to vazi moj kombik urcite viac ako maly Escort...Dalej otazocka (V tych talianskych oznaceniach sa nevyznam tak sorry za neznalost) ta Croma 1,9TD je priamy vstrek?(akosi mi tam chyba to I) myslim ze upraveny priamy vstrek TDI znesie viac ako komorkac aj vykonu aj ma vacsiu zivotnost...stale porovnavas uplne predpotopne diesle a pises akoby bolo TDI to iste ako TD...ak to je predsalen TDI tak sorry berem spat... :roll:
Kolotoč TUNING
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

no, starý italský diesel sám o sobě moc nevydrží a ještě ho trápit zvýšením výkonu, to jinak ani dopadnout nemůže. :(

Ale původně se vůbec neřešilo, jestli ten který benzín napráší dieselu. Šlo o sportovní jízdu při vysokých otáčkách a ten průběh benzinového motoru je ůplně jiný než u dieselu TDI.
Taky jsem měl šestikvaltovou 2T stopětadvácu, sice jen 30 koní ale když se držela od 7000 do 10 000 tak to svezení mělo něco do sebe, teď mám 4T jednovál 800, 50 PS , na cestování dobrý ale to vyblbnutí s neustálým řarením 2T bylo fajn i když bych tu trasu rychlejc než s tím 4T asi nezajel, tak mi to blbnutí s neustálým řazení občas chybí. :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“