to treda nemáš pravdu ked máš 150PS nafta turbo tak sa tomu nevyrovná 200PS benzín ani zďaleka to ti povie každý dobré TDI ťahá stále nie len do 3tisíc a už pri 2500otač. má ráz taký krútiak ako benzín ked benzín tak cez 200 koní aby si sa ako tak povoziljack91 píše:nafta, ani poladena na preplnovaneho benzina nema, ve vysokych otackach proste nafta nejede a je skoda ji moc tocitDDRagoo píše:Chceš se svézt? Tak jedině auto s turbem a to pořádným!!! Nafta je nafta to ti poví každý na tomhle fóru. A když máš poladěnou naftu tak se s 1.8T můžeš akorát tak dusit v naftovém oprau z auta před tebou. Asi tak. Jestli máš závodnické sklony kup si CUPRU a budeš mít klid.
na rally kdyz jede nejaka ta hodne upravena nafta 1,9 Tdi, ma kolem 220Hp tak ji 1,4 Fabia se 160Hp skupina A ujede jako nic.
proste nafta poradnhe zatahne do 3tis ale pak nic
s jakym motorem mate dobre zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chlapci, chlapci zase sa tu vyjadruje niekto kto turbo benzina nevidel ani na obrazku, nieto sa na nom zviezol a uz vonkoncom ho nesoferoval. Ale chapem vas. Ak niekto presedla z felicie do 150PS pumpy alebo dokonca az Common railu (to je uz cisto veeeelky frajer) tak vypisuje taketo, alebo velmi podobne nazory. Kamarat garantujem ti, ze pojeb...ne stare Fiat Uno 1.3 Turbo i.e. bude plasit tu tvoju 150 konovu pumpu tak, ze ztoho ochu...jes.rudy5 píše:to treda nemáš pravdu ked máš 150PS nafta turbo tak sa tomu nevyrovná 200PS benzín ani zďaleka to ti povie každý dobré TDI ťahá stále nie len do 3tisíc a už pri 2500otač. má ráz taký krútiak ako benzín ked benzín tak cez 200 koní aby si sa ako tak povoziljack91 píše:nafta, ani poladena na preplnovaneho benzina nema, ve vysokych otackach proste nafta nejede a je skoda ji moc tocitDDRagoo píše:Chceš se svézt? Tak jedině auto s turbem a to pořádným!!! Nafta je nafta to ti poví každý na tomhle fóru. A když máš poladěnou naftu tak se s 1.8T můžeš akorát tak dusit v naftovém oprau z auta před tebou. Asi tak. Jestli máš závodnické sklony kup si CUPRU a budeš mít klid.
na rally kdyz jede nejaka ta hodne upravena nafta 1,9 Tdi, ma kolem 220Hp tak ji 1,4 Fabia se 160Hp skupina A ujede jako nic.
proste nafta poradnhe zatahne do 3tis ale pak nic
Nic proti ale myslim ze to Uno bude plasit tu 150konovu pumpu nie preto ze je benzin ale preto ze je lahke ak by si tych 150 diesel konikov dal do kastne Una tak sa stavim ze ten tvoj ubzucany benzin by si ani neskrtol ako napisal DDRagoo budes sa dusit v jeho naftovom opare...zas sa tu porovnavaju neporovnatelne veci...to je asi ako keby som porovnaval nejaku novu BMW M3 na sprint proti Lupu z Profituningu...kto by asi vyhral?jojo píše:Chlapci, chlapci zase sa tu vyjadruje niekto kto turbo benzina nevidel ani na obrazku, nieto sa na nom zviezol a uz vonkoncom ho nesoferoval. Ale chapem vas. Ak niekto presedla z felicie do 150PS pumpy alebo dokonca az Common railu (to je uz cisto veeeelky frajer) tak vypisuje taketo, alebo velmi podobne nazory. Kamarat garantujem ti, ze pojeb...ne stare Fiat Uno 1.3 Turbo i.e. bude plasit tu tvoju 150 konovu pumpu tak, ze ztoho ochu...jes.rudy5 píše:to treda nemáš pravdu ked máš 150PS nafta turbo tak sa tomu nevyrovná 200PS benzín ani zďaleka to ti povie každý dobré TDI ťahá stále nie len do 3tisíc a už pri 2500otač. má ráz taký krútiak ako benzín ked benzín tak cez 200 koní aby si sa ako tak povoziljack91 píše: nafta, ani poladena na preplnovaneho benzina nema, ve vysokych otackach proste nafta nejede a je skoda ji moc tocit
na rally kdyz jede nejaka ta hodne upravena nafta 1,9 Tdi, ma kolem 220Hp tak ji 1,4 Fabia se 160Hp skupina A ujede jako nic.
proste nafta poradnhe zatahne do 3tis ale pak nic

Naposledy upravil(a) Sifon dne 27 dub 2008, 21:10, celkem upraveno 1 x.
Kolotoč TUNING
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
a co třeba Hondičku civic s 1,8 aerodec či jak se to píše. Má ji kamarád, svezl jsem se a moc se mi to líbilo, bez turba a asi 180PS tušim. Točí se až k 9000 ot a i odspodu nejede špatně.
Každej, kdo sedne do turbodieselu z benzína si myslí, že to jede jako kráva, páč ve 2000 ot to zatáhne. Ovšem u seriových TDI to tím taky končí, když jsem měl ve sharanu původních 85kW a 310 Nm, tak přes 3000 ot to nemělo cenu točit, jen kravál a nic. Pokud se to ovšem trochu poladí, tak teď kolem 3000 ručička jen prosviští a táhne to až přes 4000...
Každej, kdo sedne do turbodieselu z benzína si myslí, že to jede jako kráva, páč ve 2000 ot to zatáhne. Ovšem u seriových TDI to tím taky končí, když jsem měl ve sharanu původních 85kW a 310 Nm, tak přes 3000 ot to nemělo cenu točit, jen kravál a nic. Pokud se to ovšem trochu poladí, tak teď kolem 3000 ručička jen prosviští a táhne to až přes 4000...
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Moj kamos mal Hondu Civic r.v.96 1.6 V-tec 160PS a naozaj isla ako pila. Cvicil auta jedna radost.MirekX píše:a co třeba Hondičku civic s 1,8 aerodec či jak se to píše. Má ji kamarád, svezl jsem se a moc se mi to líbilo, bez turba a asi 180PS tušim. Točí se až k 9000 ot a i odspodu nejede špatně.
Každej, kdo sedne do turbodieselu z benzína si myslí, že to jede jako kráva, páč ve 2000 ot to zatáhne. Ovšem u seriových TDI to tím taky končí, když jsem měl ve sharanu původních 85kW a 310 Nm, tak přes 3000 ot to nemělo cenu točit, jen kravál a nic. Pokud se to ovšem trochu poladí, tak teď kolem 3000 ručička jen prosviští a táhne to až přes 4000...
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
Odpovědi: 0
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
každej tady házíte krouťákem u TDI a opovrhujete benálem, ale přepočítal jste to někdo na kola? benál má daleko lehčí převody a tak výslednej krouťák na kolech se oproti TDI zas tak moc neliší, i když papírově na motoru je to rozdíl obrovký.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Sifon napisal:
Uz neviem ako mam vysvetlit rozdiel medzi dieselom a zazihovim motorom. Diesel je urceny na dennodenne chodenie koli velmi priaznivej spotrebe, ale na vyblaznenie je naozaj vhodnejsia volba zazihovy motor. Prislapnes diesela a nedeje sa nic, zrazu vyleti kopu sadze z komina a az potom zacne akcelerovat, pritlacis turbo benzina v momente vystartuje ako pes po udenom. Dalej ak napucis diesela rozluc sa so spolahlivostou a zivotnostou. Moj spoluziak sa uz o tom presvedcil. Nadupal sice starucku Cromu 1.9 TurboD i.d. a isla celkom dobre, jazdil na nej ako divy asi si neuvedomil, ze ked bude hlusit diesela tak ako ja turbo benzina tak ho coskoro porazi. No a vysledok na seba nenechal dlho cakat. Ja som po 10 000km vymenil olej a filtre, ale on na nej robil generalku. Ak mas napuceneho diesela tak mozes nejakemu benzinovemu dotieravcovy na chvilku ukazat, ze nanho mas, ale vkuse znim tempo drzat nemozes. Pridas mu, natahnes ho, pozri kamarat ja idem tiez, ale potom mu uz iba zamavas a nechas ho hlusit 4ku plny kotol a denars. Ujde ti ani sa nestihnes cudovat.
Tak to poviem inac. Fiat Croma 2.0 8V Turbo i.e. ma 150PS a sfukne TDI 150 PS ako vychrica. A teraz provnaj rozmery a vahu!Nic proti ale myslim ze to Uno bude plasit tu 150konovu pumpu nie preto ze je benzin ale preto ze je lahke ak by si tych 150 diesel konikov dal do kastne Una tak sa stavim ze ten tvoj ubzucany benzin by si ani neskrtol ako napisal DDRagoo budes sa dusit v jeho naftovom opare...zas sa tu porovnavaju neporovnatelne veci...to je asi ako keby som porovnaval nejaku novu BMW M3 na sprint proti Lupu z Profituningu...kto by asi vyhral? Velmi šťastný
Uz neviem ako mam vysvetlit rozdiel medzi dieselom a zazihovim motorom. Diesel je urceny na dennodenne chodenie koli velmi priaznivej spotrebe, ale na vyblaznenie je naozaj vhodnejsia volba zazihovy motor. Prislapnes diesela a nedeje sa nic, zrazu vyleti kopu sadze z komina a az potom zacne akcelerovat, pritlacis turbo benzina v momente vystartuje ako pes po udenom. Dalej ak napucis diesela rozluc sa so spolahlivostou a zivotnostou. Moj spoluziak sa uz o tom presvedcil. Nadupal sice starucku Cromu 1.9 TurboD i.d. a isla celkom dobre, jazdil na nej ako divy asi si neuvedomil, ze ked bude hlusit diesela tak ako ja turbo benzina tak ho coskoro porazi. No a vysledok na seba nenechal dlho cakat. Ja som po 10 000km vymenil olej a filtre, ale on na nej robil generalku. Ak mas napuceneho diesela tak mozes nejakemu benzinovemu dotieravcovy na chvilku ukazat, ze nanho mas, ale vkuse znim tempo drzat nemozes. Pridas mu, natahnes ho, pozri kamarat ja idem tiez, ale potom mu uz iba zamavas a nechas ho hlusit 4ku plny kotol a denars. Ujde ti ani sa nestihnes cudovat.
Tak to poviem inac. Fiat Croma 2.0 8V Turbo i.e. ma 150PS a sfukne TDI 150 PS ako vychrica. A teraz provnaj rozmery a vahu!
Uz neviem ako mam vysvetlit rozdiel medzi dieselom a zazihovim motorom. Diesel je urceny na dennodenne chodenie koli velmi priaznivej spotrebe, ale na vyblaznenie je naozaj vhodnejsia volba zazihovy motor. Prislapnes diesela a nedeje sa nic, zrazu vyleti kopu sadze z komina a az potom zacne akcelerovat, pritlacis turbo benzina v momente vystartuje ako pes po udenom. Dalej ak napucis diesela rozluc sa so spolahlivostou a zivotnostou. Moj spoluziak sa uz o tom presvedcil. Nadupal sice starucku Cromu 1.9 TurboD i.d. a isla celkom dobre, jazdil na nej ako divy asi si neuvedomil, ze ked bude hlusit diesela tak ako ja turbo benzina tak ho coskoro porazi. No a vysledok na seba nenechal dlho cakat. Ja som po 10 000km vymenil olej a filtre, ale on na nej robil generalku. Ak mas napuceneho diesela tak mozes nejakemu benzinovemu dotieravcovy na chvilku ukazat, ze nanho mas, ale vkuse znim tempo drzat nemozes. Pridas mu, natahnes ho, pozri kamarat ja idem tiez, ale potom mu uz iba zamavas a nechas ho hlusit 4ku plny kotol a denars. Ujde ti ani sa nestihnes cudovat.[/quote]
BTW aj ked tu prebieha vymena nazorov neber to osobne
...Tu Cromu by som rad videl ako by sfukla taku 150konovu TDI Ibizu ked si nepopisal konkretne auto(pod pojmom sfukla chapem uplnu prevahu jedneho auta nad druhym a nie ze jeden pojde o 0,05km/h rychlejsie)...Ja mam tiez zazitok porovnam to tiez takto nechutne moja Audi A4 Avant(povodne 66kw) ktora ma len sportovu vlozku KN a trysky PP764 vtedy este s dierkou v IC sundala 131konovy Escort 1,6Turbobenzin ktory ma za turbom len jeden tlmic a holu ruru...chalan sa chvilu drzal ale po chvili sa zacal stracat(skusali sme to viackrat a s rovnakym vysledkom)...a to vazi moj kombik urcite viac ako maly Escort...Dalej otazocka (V tych talianskych oznaceniach sa nevyznam tak sorry za neznalost) ta Croma 1,9TD je priamy vstrek?(akosi mi tam chyba to I) myslim ze upraveny priamy vstrek TDI znesie viac ako komorkac aj vykonu aj ma vacsiu zivotnost...stale porovnavas uplne predpotopne diesle a pises akoby bolo TDI to iste ako TD...ak to je predsalen TDI tak sorry berem spat... 
Uz neviem ako mam vysvetlit rozdiel medzi dieselom a zazihovim motorom. Diesel je urceny na dennodenne chodenie koli velmi priaznivej spotrebe, ale na vyblaznenie je naozaj vhodnejsia volba zazihovy motor. Prislapnes diesela a nedeje sa nic, zrazu vyleti kopu sadze z komina a az potom zacne akcelerovat, pritlacis turbo benzina v momente vystartuje ako pes po udenom. Dalej ak napucis diesela rozluc sa so spolahlivostou a zivotnostou. Moj spoluziak sa uz o tom presvedcil. Nadupal sice starucku Cromu 1.9 TurboD i.d. a isla celkom dobre, jazdil na nej ako divy asi si neuvedomil, ze ked bude hlusit diesela tak ako ja turbo benzina tak ho coskoro porazi. No a vysledok na seba nenechal dlho cakat. Ja som po 10 000km vymenil olej a filtre, ale on na nej robil generalku. Ak mas napuceneho diesela tak mozes nejakemu benzinovemu dotieravcovy na chvilku ukazat, ze nanho mas, ale vkuse znim tempo drzat nemozes. Pridas mu, natahnes ho, pozri kamarat ja idem tiez, ale potom mu uz iba zamavas a nechas ho hlusit 4ku plny kotol a denars. Ujde ti ani sa nestihnes cudovat.[/quote]
BTW aj ked tu prebieha vymena nazorov neber to osobne


Kolotoč TUNING
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
no, starý italský diesel sám o sobě moc nevydrží a ještě ho trápit zvýšením výkonu, to jinak ani dopadnout nemůže. 
Ale původně se vůbec neřešilo, jestli ten který benzín napráší dieselu. Šlo o sportovní jízdu při vysokých otáčkách a ten průběh benzinového motoru je ůplně jiný než u dieselu TDI.
Taky jsem měl šestikvaltovou 2T stopětadvácu, sice jen 30 koní ale když se držela od 7000 do 10 000 tak to svezení mělo něco do sebe, teď mám 4T jednovál 800, 50 PS , na cestování dobrý ale to vyblbnutí s neustálým řarením 2T bylo fajn i když bych tu trasu rychlejc než s tím 4T asi nezajel, tak mi to blbnutí s neustálým řazení občas chybí.

Ale původně se vůbec neřešilo, jestli ten který benzín napráší dieselu. Šlo o sportovní jízdu při vysokých otáčkách a ten průběh benzinového motoru je ůplně jiný než u dieselu TDI.
Taky jsem měl šestikvaltovou 2T stopětadvácu, sice jen 30 koní ale když se držela od 7000 do 10 000 tak to svezení mělo něco do sebe, teď mám 4T jednovál 800, 50 PS , na cestování dobrý ale to vyblbnutí s neustálým řarením 2T bylo fajn i když bych tu trasu rychlejc než s tím 4T asi nezajel, tak mi to blbnutí s neustálým řazení občas chybí.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 

