s jakym motorem mate dobre zkusenosti?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
s jakym motorem mate dobre zkusenosti?
Chci si k naftacku koupit jeste nejakeho benzina, abych se poradne povozil ve vysokych otackach, ten diesel proste na bes neni, nebo je mi ho spise lito, to tocit
Benzin je proste na sport jizdu a naftacek je tahoun a sporil:)
premyslim
bud Golf IV 1,6, nebo 1,8 Turbo (to se mi hodne libi)
nebo Focus 1,6 16V
neco do 1,8 kvuli povinnemu
jestli pominu povinne tak mozna BMW 325:)
dik za vase tipy
Benzin je proste na sport jizdu a naftacek je tahoun a sporil:)
premyslim
bud Golf IV 1,6, nebo 1,8 Turbo (to se mi hodne libi)
nebo Focus 1,6 16V
neco do 1,8 kvuli povinnemu
jestli pominu povinne tak mozna BMW 325:)
dik za vase tipy
Golf TDi PD 74kW, 03.
mas 110kW?DworiBak píše:mám GIV 1.8T a naprosta spokojenost sice už by mohl dosttat další koníky jelikož jsem si na ty původní zvik.Jinak to jsou držáky dělal jsm jich už několik a jed snad jednou se měnilo turbo ale vynou řidiče nevěděl jak se k torbo motorum chovat
jaky je rozdil v motoru co ma pres 130kW napr v RS?
dik
Golf TDi PD 74kW, 03.
jj, su specialisti, co idu do nemecka, 4hodiny po dialnici plny plyn a potom v pohode zastavi na odpočivadle a zhasne... takze tak, inak 1,8T schvalujemDworiBak píše:mám GIV 1.8T a naprosta spokojenost sice už by mohl dosttat další koníky jelikož jsem si na ty původní zvik.Jinak to jsou držáky dělal jsm jich už několik a jed snad jednou se měnilo turbo ale vynou řidiče nevěděl jak se k torbo motorum chovat
Golf 4 TDI, Golf 2 TDI, Daihatsu Charade 1,3 16V 4WD
přesně tohle jsem mysleTomasvw píše:jj, su specialisti, co idu do nemecka, 4hodiny po dialnici plny plyn a potom v pohode zastavi na odpočivadle a zhasne... takze tak, inak 1,8T schvalujemDworiBak píše:mám GIV 1.8T a naprosta spokojenost sice už by mohl dosttat další koníky jelikož jsem si na ty původní zvik.Jinak to jsou držáky dělal jsm jich už několik a jed snad jednou se měnilo turbo ale vynou řidiče nevěděl jak se k torbo motorum chovat

Jiný turbo,vstřiky,sowtver atd.jack91 píše:mas 110kW?DworiBak píše:mám GIV 1.8T a naprosta spokojenost sice už by mohl dosttat další koníky jelikož jsem si na ty původní zvik.Jinak to jsou držáky dělal jsm jich už několik a jed snad jednou se měnilo turbo ale vynou řidiče nevěděl jak se k torbo motorum chovat
jaky je rozdil v motoru co ma pres 130kW napr v RS?
dik
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
pouze jeden motor od fordu je pouzitelny a to 2.0Tcosworth asi rok a pul jsem s nim jezdil a naprosta spokojenost /mel jsem trochu poladeno 300ps/patrick píše:mám stejný názor Forda NEBRATlt.kubosh píše:Jeste jednou a pomalu!
Focus 1,6i nebo 1,8i, aby ses "povozil ve vysokych otackach"?
![]()
Honit tyhle motory od pracky nema cenu navic nevytoci ani 7tisic. Mrtvoly, mrtvoly, mrtvoly!![]()
![]()

- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
1.8T není žádný zázrak jak tady někteří píšou. GIV 1.6? By mě zajímalo kde tam je těch 100koní.
špatné forum na vychvalování takových "zázračných" motorů.
To Jack91: Naftáček je spořil a tahoun? Tím bylo myšleno GI 1.5 D?
Když benzína tak něco pořádného a jestli se pořádně povozíš v GIV 1.6??? Jsem koukal na datum jestli není apríl.


To Jack91: Naftáček je spořil a tahoun? Tím bylo myšleno GI 1.5 D?






