
1.9TDi-PD 110kw
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Je to složité to zaslepit ?subz3ro_tdi píše:Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty
- subz3ro_tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3307
- Registrován: 18 zář 2007, 08:17
- Bydliště: Žilina
Odpovědi: 0
Nemusis to zaslepovat...... EGR-off znamena vyradit EGR ventil zo softwarovych map, proste RJ s el. signalom z toho ventilu vobec nebude pocitat. Tomu sa hovori EGR-off.... odpojis kabel, zlahka prerobis podtlak (poprepajas hadice z vedenia podtlaku) a mas to - nic sa nemusi zaslepovat. Ludia co robia profi chiptuning (nie nalievaci) ti to urcite budu vediet urobit. V Cechach skontaktuj Reeshu, ak mas blizko na Slovensko, skus BH motor. 

Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PSBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?


BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Tak tak.cupra píše:strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PSBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?![]()
(bez merania)
Kdo to auto chipoval? Podle mě ti to stejně tlačí prd, protože tě to víc nepustí limiter, takže těch 180PS je otázka, jelikož oproti sérii by to bylo hodně znát.
Spojka u ASZ,ARL vydrží dost, ten chip 100%.
EGR rozhodně zaslepit, nebo překopat soft s EGR off, na turbo to nemá žádnej vliv, jelikož AGR pracuje za přesně specifikovanejch podnímek a v té době ti turbo skoro netlačí.
Docela by mě zajímalo kterej úpravce ti to teda dělal.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

ano,ak nevie posunut limiter,tusim 1,72 baru tak 180 PS ani zdaleka cca 172 hp (aj ja som mal tak ked som moje auto kupil a zmeral na MAHE)Kornout píše:Tak tak.cupra píše:strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PSBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?![]()
(bez merania)
Kdo to auto chipoval? Podle mě ti to stejně tlačí prd, protože tě to víc nepustí limiter, takže těch 180PS je otázka, jelikož oproti sérii by to bylo hodně znát.
Spojka u ASZ,ARL vydrží dost, ten chip 100%.
EGR rozhodně zaslepit, nebo překopat soft s EGR off, na turbo to nemá žádnej vliv, jelikož AGR pracuje za přesně specifikovanejch podnímek a v té době ti turbo skoro netlačí.
Docela by mě zajímalo kterej úpravce ti to teda dělal.
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
No nemusí být rovnou příruba (klapku tam mám), jen stačí vyřadit ten ventil a napasovat tam místo něj třeba čidlo teploty a tlaku...subz3ro_tdi píše:Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To není dobrá volba, jelikož ten EGR ventil je v sání zespodu, resp jeho vyústění, tak pokud tam dáš jakékoli čidlo, bude vždy plné oleje.miš píše:No nemusí být rovnou příruba (klapku tam mám), jen stačí vyřadit ten ventil a napasovat tam místo něj třeba čidlo teploty a tlaku...subz3ro_tdi píše:Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

Nikdo mi to neříkal psal jsme cca na brzdu se chystam ale tewd nemám čascupra píše:strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PSBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?![]()
(bez merania)
tak ti si ako na to prisielBar píše:Nikdo mi to neříkal psal jsme cca na brzdu se chystam ale tewd nemám čascupra píše:strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PSBar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?![]()
(bez merania)

BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Jsem říkal odhad na brzdu se chystam až dam ven kat ten vyrtahnu a dam tam ais příruby a vypnu EGR když mi bylo řečeno, že životnost motoru se nezměni. A potom časem skočín na brzdu.Já ten vykon zas až tka nehrotím rozdil tam je oproti tomu velky a ja zase neobjiždím sprinty na tuningu na zavoděni se mužu svest v STI-čku zvedal mi to nejdřív o 16% a ted ještě o 6 nebo 9 ja už neví musím se za nim stavit neměl jsme čas musle jsme valit do Italie na otočku.cupra píše:tak ti si ako na to prisielBar píše:Nikdo mi to neříkal psal jsme cca na brzdu se chystam ale tewd nemám čascupra píše:strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS![]()
(bez merania)