1.9TDi-PD 110kw

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty (noteeth)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31

Příspěvek od Bar »

subz3ro_tdi píše:Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty (noteeth)
Je to složité to zaslepit ?
Uživatelský avatar
subz3ro_tdi
Aktivista
Příspěvky: 3307
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2007, 08:17
Bydliště: Žilina

Příspěvek od subz3ro_tdi »

Nemusis to zaslepovat...... EGR-off znamena vyradit EGR ventil zo softwarovych map, proste RJ s el. signalom z toho ventilu vobec nebude pocitat. Tomu sa hovori EGR-off.... odpojis kabel, zlahka prerobis podtlak (poprepajas hadice z vedenia podtlaku) a mas to - nic sa nemusi zaslepovat. Ludia co robia profi chiptuning (nie nalievaci) ti to urcite budu vediet urobit. V Cechach skontaktuj Reeshu, ak mas blizko na Slovensko, skus BH motor. ;)
Octavia Combi 1.9TDI
Audi A2 1.4TDI
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Nms
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 11 srp 2008, 20:28
Bydliště: Zábřeh

Příspěvek od Nms »

Co je hybridni turbo?
Golf 4 TDI 120KW, 6gang komplet Rieger.
Golf 2 1,9 TDI Poslední model koní moc
Brouk rozřířený 1,2 mazel
Závodní kára vw 1,6 16v 230ps
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS :? :D (bez merania)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

cupra píše:
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS :? :D (bez merania)
Tak tak.
Kdo to auto chipoval? Podle mě ti to stejně tlačí prd, protože tě to víc nepustí limiter, takže těch 180PS je otázka, jelikož oproti sérii by to bylo hodně znát.
Spojka u ASZ,ARL vydrží dost, ten chip 100%.
EGR rozhodně zaslepit, nebo překopat soft s EGR off, na turbo to nemá žádnej vliv, jelikož AGR pracuje za přesně specifikovanejch podnímek a v té době ti turbo skoro netlačí.
Docela by mě zajímalo kterej úpravce ti to teda dělal.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Nms píše:Co je hybridni turbo?
Poskládané z více turb většinou různé velikosti. Třeba GT1749 a GT2052
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Kornout píše:
cupra píše:
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS :? :D (bez merania)
Tak tak.
Kdo to auto chipoval? Podle mě ti to stejně tlačí prd, protože tě to víc nepustí limiter, takže těch 180PS je otázka, jelikož oproti sérii by to bylo hodně znát.
Spojka u ASZ,ARL vydrží dost, ten chip 100%.
EGR rozhodně zaslepit, nebo překopat soft s EGR off, na turbo to nemá žádnej vliv, jelikož AGR pracuje za přesně specifikovanejch podnímek a v té době ti turbo skoro netlačí.
Docela by mě zajímalo kterej úpravce ti to teda dělal.
ano,ak nevie posunut limiter,tusim 1,72 baru tak 180 PS ani zdaleka cca 172 hp (aj ja som mal tak ked som moje auto kupil a zmeral na MAHE)
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Uživatelský avatar
miš
Přispěvovatel
Příspěvky: 611
Odpovědi: 0
Registrován: 16 úno 2007, 14:12
Bydliště: Praha

Příspěvek od miš »

subz3ro_tdi píše:Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty (noteeth)
No nemusí být rovnou příruba (klapku tam mám), jen stačí vyřadit ten ventil a napasovat tam místo něj třeba čidlo teploty a tlaku...
RIP _ O1 - L&K- 159PS/388Nm by Reesha
Sharan II AUY - stand by
VW T2 Doka "wally" - 1,6/34kW - 1976 -- to 120 kW
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

miš píše:
subz3ro_tdi píše:Bar: Servisak ti asi vysvetloval ze nemas davat iba tu prirubu sania ako ti prave radi mis... a ja s nim musim suhlasit.... ta klapka v sani ma totiz svoj vyznam a nie su to len tie "hladke" dobehy motora... ale s tym nema EGR-off nic spolocne... jedine co ti moze EGR-off urobit je trolinku vyssia spotreba v meste, pripadne v rezime jazdy "dochodca"... inak su to same pozitiva a socialne istoty (noteeth)
No nemusí být rovnou příruba (klapku tam mám), jen stačí vyřadit ten ventil a napasovat tam místo něj třeba čidlo teploty a tlaku...
To není dobrá volba, jelikož ten EGR ventil je v sání zespodu, resp jeho vyústění, tak pokud tam dáš jakékoli čidlo, bude vždy plné oleje.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2344
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

A taky furd teplý od motoru :(
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31

Příspěvek od Bar »

cupra píše:
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS :? :D (bez merania)
Nikdo mi to neříkal psal jsme cca na brzdu se chystam ale tewd nemám čas
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

Bar píše:
cupra píše:
Bar píše:Chci se zeptat zatím tammám čip cca 182PS víc mi bylo doporučeno tam zatím nedávat s hlediska toho, že mám ERG on a dávat ho off tak mi pry odejde turbo atd. Což jsem celkem tušil kdybyhc s tím jezdil jako hovado. Muže mi někdo napsat kolik se dá sehnat hybrid tubo a co bych si měl všechno pohlídat pokud si zaslepím ten egr ventil ?
strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS :? :D (bez merania)
Nikdo mi to neříkal psal jsme cca na brzdu se chystam ale tewd nemám čas
tak ti si ako na to prisiel :?
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Bar
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 05 kvě 2008, 10:31

Příspěvek od Bar »

cupra píše:
Bar píše:
cupra píše:strasne rad by som videl toho kto ti povedal ze tam mas cca 182 PS :? :D (bez merania)
Nikdo mi to neříkal psal jsme cca na brzdu se chystam ale tewd nemám čas
tak ti si ako na to prisiel :?
Jsem říkal odhad na brzdu se chystam až dam ven kat ten vyrtahnu a dam tam ais příruby a vypnu EGR když mi bylo řečeno, že životnost motoru se nezměni. A potom časem skočín na brzdu.Já ten vykon zas až tka nehrotím rozdil tam je oproti tomu velky a ja zase neobjiždím sprinty na tuningu na zavoděni se mužu svest v STI-čku zvedal mi to nejdřív o 16% a ted ještě o 6 nebo 9 ja už neví musím se za nim stavit neměl jsme čas musle jsme valit do Italie na otočku.
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

Tak to frajer, když ví, že to zvedne o 16%... Pár takových a můžou zrušit brzdy. Ještě bych pochopil, že napíšeš např. 170 nebo 180, ale napsat 182, to už chce jistou dávku citu :-D
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“