jine pisty 1z,vydrzi???

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co měl vůbec Bóďa za kombinaci při ktéré propálil písty?
Race 520, 12mm hlava, mech. čerpadlo...???
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Bóďa měl Race 520, 11mm hlavu, mechaniku, po dodatečné kalibraci budíku tlaku turba 2,2 baru a to vše v kombinaci s 5000ot... (crazy)
Vražedná byla především absence intercooleru. Stlačený vzduch měl jistě přes 200°C!
Každopádně bych nešel do podniku typu- 1Z s Race 520 a naloženým vlekem do prudkého kopce na krev... :D
K těmhle tryskám to chce rozhodně větší rozdělovací hlavu čerpadla, protože s 10mm hlavou se ta nafta do spalovacího prostoru tak akorát "nalejvá".
Dal bych Sprint 764, 130PS turbo, větší cooler, doladit soft a o motor bych se při nějakém zablbnutí, nebo předjíždění vůbec nebál. ;)
Nějakých 150- 160PS na to přece stačí. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14450
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Dík za osvětu. Ale jinak je tvoje T3jka fešák, semtam tě vidím ve Strašnicích :) .
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“