já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
Zdendas píše:já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
to si myslis spatne
GIV, leon atd. maj vzadu kotouce i kdyz je to 1.4 16v 55kw a nebo SDI 50kw
Zdendas píše:já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
U Octy 66 a 81kW jsou origo přední kotouče stejné, rozdíl je jen na tom zadku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Zdendas píše:já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
Jeste bych se zeptal na PDcko 85kW v serii, mam nabidku za stejnou cenu co 66kW, zajimaly by me + a -, ma to preci jenom 6 rychlosti, tak jestli je to zajimavejsi...