Nej motor na chip pro GIV

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zdendas
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 25 led 2006, 16:57
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha, Žižkov

Příspěvek od Zdendas »

já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
Laurinek ASV TDI - prodáno

Audi A4 Avant ( B8 ) 3.0 Tdi quattro
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Zdendas píše:já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
to si myslis spatne ;)

GIV, leon atd. maj vzadu kotouce i kdyz je to 1.4 16v 55kw a nebo SDI 50kw
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Zdendas píše:já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
U Octy 66 a 81kW jsou origo přední kotouče stejné, rozdíl je jen na tom zadku.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
xDream
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 28 črc 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od xDream »

no pokud sezenu dobrou nabidku, tak bych rad sel do 81kW verze, ta uz by v serii mohla jet dobre
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

xDream píše:no pokud sezenu dobrou nabidku, tak bych rad sel do 81kW verze, ta uz by v serii mohla jet dobre
Tak nejede špatně, ale upravená jede líp (noteeth)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
xDream
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 28 črc 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od xDream »

Kornout píše:Tak nejede špatně, ale upravená jede líp (noteeth)
Chvilku pojezdim s normalem a pak me to chytne, toho bych se nebal :D
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Zajeď se podívat na sprinty a s někým se svez. A seš tam hned (noteeth)
To funguje, odzkoušené :D
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

xDream píše:
Kornout píše:Tak nejede špatně, ale upravená jede líp (noteeth)
Chvilku pojezdim s normalem a pak me to chytne, toho bych se nebal :D
aby tě to nechytlo až moc... :D

dnes mi už ani nepřijde, že bych měl 160HP... (LOL)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

asi tak. vcera sem se byl projet a pripadalo mi jako by to vubec nejelo, už nevim co si mam počít
Uživatelský avatar
Blah
Přispěvovatel
Příspěvky: 53
Registrován: 31 led 2006, 14:52
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Blah »

Zdendas píše:já řešil podobný problém, ale rozhodlo, že 66kW verze nemaj v zadu kotouče a i přední kotouče mají menší průměr.Alespon to platí u Octavie.Ale myslím, že u GIV to je stejné.Proto doporučuji 96kW nebo alespon 81kW.
ja mam 66kw r.v.11/98 a vzadu kotouce mam
GIV 1.9TDi ALH 66kw>130PD turbo, trysky Powerplus764, chip by dieselpower.cz
sprint 1/4 mile 15,819 (Milovice VIII)
Vmax 200,2 kph/GPS
-2 body :(
xDream
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 28 črc 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od xDream »

scream píše:asi tak. vcera sem se byl projet a pripadalo mi jako by to vubec nejelo, už nevim co si mam počít
prodej mi to a kup si ropaka od audi, 3.0 jede docela solidne uz v zakladu :)
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

ukaž bankovky a muzeme se bavit 8)
xDream
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 28 črc 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od xDream »

scream píše:ukaž bankovky a muzeme se bavit 8)
kdyz ja jsem na VW G4 ;)
xDream
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 28 črc 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od xDream »

Jeste bych se zeptal na PDcko 85kW v serii, mam nabidku za stejnou cenu co 66kW, zajimaly by me + a -, ma to preci jenom 6 rychlosti, tak jestli je to zajimavejsi...
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

xdream: tuším, že někde se psalo, že PD 85kW není dobrý na extra lazení, lepší je 96 a výš....ale možná se mýlím :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“