Nej motor na chip pro GIV
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nej motor na chip pro GIV
Budu kupovat G4, chtel bych jit do TDicka, jaky motor je nejlepsi pro pomeru cena upravy/spolehlivost motoru na chip ? Chtel bych se dostat tak na 180 PS. A kdyby nekdo vedel o nejaky GIV v 3.dv nebo 5dv. dejte vedet. Predem dik.
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
110kW verze, tam stačí chip a nemusíš nic jiného měnit.
Minulej týden jsem na jednu koukal na mobile.de, dokonce to bylo už někde v PH, jednalo se samozřejmě o bouračku, podrobnosti si nepamatuju.
Minulej týden jsem na jednu koukal na mobile.de, dokonce to bylo už někde v PH, jednalo se samozřejmě o bouračku, podrobnosti si nepamatuju.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

co jsem slysel, tak G4 s touhle verzi motoru se vyrobilo hodne malo, ale byla by to parada, ale asi tezko ho sezenuKornout píše:110kW verze, tam stačí chip a nemusíš nic jiného měnit.
Minulej týden jsem na jednu koukal na mobile.de, dokonce to bylo už někde v PH, jednalo se samozřejmě o bouračku, podrobnosti si nepamatuju.
to nevim, proto se ptam, rad si necham poradit, ted mam 1,6tku benzin a jdu do diesluscream píše:na 180PS se dostanej s jakymkoliv tdi akorat budeš měnit víc nebo mín vecí, kazdopadne se domnívam, ze se stejne asi vyplatí koupit 90PS verzi a naštouchnout jí, protože i tak to bude levnejší nez origo 110kw. zalezi taky jestli chces nebo nechces PD
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
Mno nevidel bych to tak jednoznacne jako predchozi prispevatele. ARL (110kW/150k) bych videl jako "drahou spickou; zbytecny komfort" nikoliv jako kompromis.
Stejne tak 90konku - pokud to neni motor lisici se od 110konove verze jen chipem a tryskama, pak bych to videl dost skepticky. Koupis to, vyladis...a zalibi se Ti vykon (to je pribeh nas vsech tady
) a najednou zjistis, ze by to chtelo jiny motor
Podle Tveho "zadani" bych to videl bud na:
1) 90konku "noveho typu", nebo 110konku - to jsou klasiky a tam vymenis jen turbo (jete/repase Andre), ktere je nutnosti - 110turbo 180koni nenatlaci
, trysky Reesha, lamelu - staci oblozit a soft Reesha)
NEBO
2) 130konku PDcko - zde mas limit na turbu cca 175 koni a na tryskach 195 koni, jen das oblozit lamelu a nechas vyladit od Reeshana. Problem u tohoto motoru jsou nedostupne RACE trysky (a pokud, tak drahe). ...ale to jsme uz na temer 200 konich
Stejne tak 90konku - pokud to neni motor lisici se od 110konove verze jen chipem a tryskama, pak bych to videl dost skepticky. Koupis to, vyladis...a zalibi se Ti vykon (to je pribeh nas vsech tady


Podle Tveho "zadani" bych to videl bud na:
1) 90konku "noveho typu", nebo 110konku - to jsou klasiky a tam vymenis jen turbo (jete/repase Andre), ktere je nutnosti - 110turbo 180koni nenatlaci

NEBO
2) 130konku PDcko - zde mas limit na turbu cca 175 koni a na tryskach 195 koni, jen das oblozit lamelu a nechas vyladit od Reeshana. Problem u tohoto motoru jsou nedostupne RACE trysky (a pokud, tak drahe). ...ale to jsme uz na temer 200 konich

TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Super, jenom se mi potvrdilo, to o cem premyslim a to ze v lepsim pripade kdyz se zadari tak 96kW = 130 PS a nebo kdyz nenajdu tak potom klasiku 81kW = 110PS, potom je docela casto k videni v nabidkach motor 85kW, zna ho taky nekdo ? Nejdriv jsem premyslel i o 66kW = 90PS v zakladu, ale jak bylo receno, zalibi se mi vykon, coz urcite joForest píše:Mno nevidel bych to tak jednoznacne jako predchozi prispevatele. ARL (110kW/150k) bych videl jako "drahou spickou; zbytecny komfort" nikoliv jako kompromis.
Stejne tak 90konku - pokud to neni motor lisici se od 110konove verze jen chipem a tryskama, pak bych to videl dost skepticky. Koupis to, vyladis...a zalibi se Ti vykon (to je pribeh nas vsech tady) a najednou zjistis, ze by to chtelo jiny motor
![]()
Podle Tveho "zadani" bych to videl bud na:
1) 90konku "noveho typu", nebo 110konku - to jsou klasiky a tam vymenis jen turbo (jete/repase Andre), ktere je nutnosti - 110turbo 180koni nenatlaci, trysky Reesha, lamelu - staci oblozit a soft Reesha)
NEBO
2) 130konku PDcko - zde mas limit na turbu cca 175 koni a na tryskach 195 koni, jen das oblozit lamelu a nechas vyladit od Reeshana. Problem u tohoto motoru jsou nedostupne RACE trysky (a pokud, tak drahe). ...ale to jsme uz na temer 200 konich

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
To je fakt, pokud chceš 180PS, tak ti z 90,čí 110PS verze zůstane stejně jen "holej" motor, vstřiky a turbo jiné. Jedinej problém u starejch 90PS je ventil N75 a první část výfuku, ty se musej dát jiný.scream píše:tak s tim nesouhlasim zase ja. 90PS tdi je nejlevnejší a je uplne stejny jako 110PS, a u 180PS je uplne jedno kterejch s tech dvou motoru to je, protoze to cim se liší tam stejne nemuze zustat, takze je blbost platit kvuli tomu víc.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Turbo 130PS cca 4000kč, vstřiky sprint 764 s repasí 8400kč, chip 5-10tkč ( záleží od koho a jak se dohodnete, cenu od reeshy zdělovat nebudu, to je váše věc), spojka (1Z+VR6) cca 7000kč. + práce, pokud si to nebudeš dělat sám.
Pokud vy jsi měl ještě verzi s turbem, co má klapku, tak počítej +500 za N75 a cca 1500kč za první díl výfuku (nebo jen převařit přírubu, což může být i zdarma).
Snad je to vše.
Pokud vy jsi měl ještě verzi s turbem, co má klapku, tak počítej +500 za N75 a cca 1500kč za první díl výfuku (nebo jen převařit přírubu, což může být i zdarma).
Snad je to vše.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

A co PD motory 74, 85, 96 pripadne ob. 81 ty by sly eventuelne jeste vys ?Kornout píše:Turbo 130PS cca 4000kč, vstřiky sprint 764 s repasí 8400kč, chip 5-10tkč ( záleží od koho a jak se dohodnete, cenu od reeshy zdělovat nebudu, to je váše věc), spojka (1Z+VR6) cca 7000kč. + práce, pokud si to nebudeš dělat sám.
Pokud vy jsi měl ještě verzi s turbem, co má klapku, tak počítej +500 za N75 a cca 1500kč za první díl výfuku (nebo jen převařit přírubu, což může být i zdarma).
Snad je to vše.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
POZOR ale! 66kW musi byt od urciteho roku, resp. urciteho vyrobniho cisla...zacinalo to 1Z motorem a to je umiracek. Poznavacim prvkem je, ze to ma turbo s variabilnim naklapenim lopatek. Neni 66kW verze jako 66kW verzexDream píše:shrnuto podtrzeno, bud 96 a nebo je to jedno az na vstriky jestli 66 ktera je nejbeznejsi a vetsinou nejlevnejsi nebo jinyKornout píše:To samé, jen cena vstřiků je jiná a u 96kW si odpočti turbo.

Jinak 85kW (PD) NEBRAT!
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)