Stránka 3 z 9

Napsal: 19 úno 2009, 11:18
od Markus01
Tak jsem koukal na přídavný budíky na tlak turba. Stačil by budík do 1.5b při tej úpravě co jsem popsal výše?

Napsal: 01 bře 2009, 20:23
od dongrofo
Markus01 píše:Tak jsem koukal na přídavný budíky na tlak turba. Stačil by budík do 1.5b při tej úpravě co jsem popsal výše?
No co mam info tak to turbo VA by malo mat rozumny tlak max. 1,55 - 1,6 bar. Takze je to na hrane, zalezi ako to budes mat nachipovane na aky tlak. Mozno staci budik aj do 1,5 ale ked zoberes budik do 2 bar tak nic nepokazis :)

Napsal: 01 bře 2009, 20:53
od turboa3
budíček na 2bary je lepší, uvidíš i špičky plnícího tlaku při přidání a včas podchytíš zatuhlé lopatky.

Napsal: 01 bře 2009, 21:15
od Markus01
OK. Budu hledat dál.

Napsal: 01 bře 2009, 21:49
od turboa3
a ještě je dobrý na tlak oleje, když u oky uděláš díru do vany a nepojedeš přes 2000ot tak ti to kontrolka nebude signalizovat a drbneš motor.

Napsal: 01 bře 2009, 22:03
od Markus01
turboa3 píše:a ještě je dobrý na tlak oleje, když u oky uděláš díru do vany a nepojedeš přes 2000ot tak ti to kontrolka nebude signalizovat a drbneš motor.
Ten chci taky a ještě teplotu oleje.

Napsal: 03 bře 2009, 12:57
od kubajz1
chlapi kdyz se zadelá agr nezkazí se něco na turbu?? :?

Napsal: 03 bře 2009, 14:25
od oktáf
je to tu napsáno mockrát, když se ucpe EGR, tak se nezkazí hlavně sání. Taky záleží co máš za motor, novější motory hlásej chybu emisí

Napsal: 04 bře 2009, 14:46
od kubajz1
oktava 2000 81kw AHF

Napsal: 04 bře 2009, 15:03
od Pája 19
Tak ten nic hlásit nebude.

Napsal: 04 bře 2009, 15:42
od kubajz1
a jak to bude s těma emisema???projde to ne??? :?

Napsal: 04 bře 2009, 17:30
od Smoke
jo. emise nafta měří jen kouřivost a egr nemá vliv

Napsal: 10 bře 2009, 13:00
od kubajz1
a co říkáte na vykuchání katalyzátoru???Prej na emisích taky nic nepoznaj

Napsal: 10 bře 2009, 13:05
od misoVW
Lupo v podpise, dymivost 0.8 (limit je 2.0 ), EGR+Kat off, chip.

Napsal: 11 bře 2009, 16:39
od kubajz1
tak to je paradní,KAT de pryč :D