Stránka 3 z 7

Re: re

Napsal: 22 zář 2009, 22:57
od Forest
Stingray píše:...
Tak jsem slysel, ze jste zase popravili motor na Lupu? Byl tam mesic nebo jeste kratsi dobu? Takze ted ma ten "horkej brambor" na hrbu ten, jehoz heslem je "turbo je spotrebni material" ... a to vam to povede on? Pokud jo, tak to potes koste (rofl)

striska píše:..
AutoChip mi nic nerika, a to ze se celkem zajimam.
Co se zivotnosti tyce, rozhodne se to muze snizit - nicmene pokud se k tomu budes chovat, tak, jak si to zada (pozvolne zahrivat, dusledne vychlazovat, dbat na pravidelny servis), pak je vice, nezli pravdepodobne, ze to vydrzi dyl, nezli auto se seriovym vykonem, kteremu toto neni doprano.
Myslim si, ze vzhledem k tomu, ze zivotnost takoveho TDIcka je nekde za pul milionem km, tak si to spocitej sam, zda Te to nejak muze ovlivnit ;)

Mimochodem mas 16V nebo 8V?

Re: re

Napsal: 22 zář 2009, 22:59
od striska
Forest píše:
Stingray píše:...
Tak jsem slysel, ze jste zase popravili motor na Lupu? Byl tam mesic nebo jeste kratsi dobu? Takze ted ma ten "horkej brambor" na hrbu ***? (noteeth)

RE striska: AutoChip mi nic nerika, a to ze se celkem zajimam.
Já AutoChip znám, kdysi jsem si u nich nechal instalovat xenony do Corsy. Udělali to trochu hajdalácky, ale budiž, nevím, jaký jsou v chipování, proto se radši ptám.

Re: re

Napsal: 23 zář 2009, 07:40
od flekyc
striska píše:
Forest píše:
Stingray píše:...
Tak jsem slysel, ze jste zase popravili motor na Lupu? Byl tam mesic nebo jeste kratsi dobu? Takze ted ma ten "horkej brambor" na hrbu ***? (noteeth)

RE striska: AutoChip mi nic nerika, a to ze se celkem zajimam.
Já AutoChip, kdysi jsem si u nich nechal instalovat xenony do Corsy. Udělali to trochu hajdalácky, ale budiž, nevím, jaký jsou v chipování, proto se radši ptám.
no a proto se na ne radsi vykasli .... ;-) Dieselpower, bud rozumny.

Napsal: 23 zář 2009, 07:48
od striska
Jak poznám jestli je to 8V nebo 16V? :-)

Spíš se zatím přikláním k Bitpoweru, přecijenom je to o 2tis levnější a kvalita stejná. Jedině, že by DP měl nějakou spešl akci :-)

Napsal: 23 zář 2009, 07:55
od reesha
striska píše:Jak poznám jestli je to 8V nebo 16V? :-)

Spíš se zatím přikláním k Bitpoweru, přecijenom je to o 2tis levnější a kvalita stejná. Jedině, že by DP měl nějakou spešl akci :-)
Ahoj,

v poslední době moc nepřispívám, ale náhodou jsem narazil na tento příspěvek, který mě docela zvedl ze židle.

Můžeš mi prosím vysvětlit, jak hodnotíš kvalitu?

Toto srovnání mne osobně dost uráží.

Díky za vysvětlení

Napsal: 23 zář 2009, 08:01
od striska
Ahoj,
vůbec nechápu, proč Tě to uráží:-) Jsou to všechno reference, stejně tak jako na Dieselpower, slyším chválu na Bitpower. O jiných společnostech jako je třeba ABC se to říct nedá. Jsou to vesměs reference od uživatelů, kteří mají od těchto společnosti již načipovaná auta a ujeto "pár" tisíc kilometrů.

I když tomu opravdu nerozumím, tak mi stačí pár lidí, kteří mají načipovaná auta. S některými jsem mluvil osobně, s některými jsem diskutoval na internetu, o některých referencích jen čtu.

Je to můj názor, který se samozřejmě od tvého může lišit.

Napsal: 23 zář 2009, 08:02
od striska
A pokud mi dáš argument, proč BP ne, tak budu jedině rád..

Napsal: 23 zář 2009, 08:10
od reesha
To je opravdu síla. Nepochopím jak toto může někdo napsat.

Jak můžete srovnávat komerci a specializovanou práci, a napsat, že kvalita je stejná. Opravdu Vašim kritériům nerozumím.

V naší firmě se specializujeme na koncernové motory TDI, věnujeme tomu spoustu úsilí, vývoj, investujeme do vybavení, úpravy odlaďujeme na válcové zkušebně, testujeme v reálných podmínkách, na závodních okruzích, rallye tratích, kde auta jsou pod několikanásobným zatížením než v normálním provozu. Od začátku se specializujeme na několik motorů a věnujeme se jim opravdu do hloubky, vyvíjíme různé sady, kity atd...

Podívejte se, jakou škálu aut nabízí BITPOWER k čipování. Jak si myslíte, že asi ty úpravy vypadají? Veliká komerce, a s "tuningem" v pravém slova smyslu to z mého pohledu nemá nic společného. Ale pravda, věřím že je to dobrá továrna na peníze, to neupírám.
Ano, reklamu mají asi taky větší. Je to to správné kritérium pro hodnocení kvality?? U mě tedy ne.


To je přesně důvod, proč naše firma zůstala u několika málo motorů a řídících jednotek a zabývámese jimi do hloubky. Neděláme tachometry, neděláme kilometry, neděláme airbagy, jako drtivá většina našich "konkurentů".
Pokud bychom se vrhli na všechny dostupné modely na trhu, nikdy bychom nebyli schopni nabídnout kvalitní práci, ale pouze povrchní komerční chiptuning. A to mě opravdu nezajímá, na to je tady 99,99% firem a trh je myslím dost nasycen.

DIESELPOWER vpodstatě vytvořil celou scénu tuningu naftových motorů u nás, a s tím souvisí i množství lidí, kteří na tom parazitují a snaží se přesvědčit zákazníky, že odvádějí stejnou práci.

Lidi, otevřete oči..

Napsal: 23 zář 2009, 08:19
od Jaroušek
striska píše:A pokud mi dáš argument, proč BP ne, tak budu jedině rád..
tak já ti ho dám :) před 4 léty jsem tam byl BIT POWER. dal jsem jim desítku bez papíru za to, že mi tam nahrál něco z CD.celá akce trvala tak 3-4 min.strašný fofr.protože jsem o tom vůbec nic nevěděl, přišlo mi to v pořádku.co se týče jízdy tak to fakt jelo ale při dalším chiptuningu mi borec z bohumína řekl proč.51mg nafty snad už od volnoběhu až do konce, tlak turba série.zkrátka tam nalil pouze naftu až po hrdlo.nakonec to tedy padalo do nouzáku.zkrátka jsem po těch letech zjistil, co tedy znamená pouliční nalévač.rozhodně se nestaví individuálně k zákazníkovi.ale je to 4 léta zpět, možná už jsou jinde ale vzhledem k tomu, že si pouze koupí Breru 200ps v základu a pak to jen softem vyladí a nic víc, tak mrkni na úpravy DP či podobných borců.tot můj názor.měj se

Napsal: 23 zář 2009, 08:21
od striska
reesha píše:To je opravdu síla. Nepochopím jak toto může někdo napsat.

Jak můžete srovnávat komerci a specializovanou práci, a napsat, že kvalita je stejná. Opravdu Vašim kritériům nerozumím.

V naší firmě se specializujeme na koncernové motory TDI, věnujeme tomu spoustu úsilí, vývoj, investujeme do vybavení, úpravy odlaďujeme na válcové zkušebně, testujeme v reálných podmínkách, na závodních okruzích, rallye tratích, kde auta jsou pod několikanásobným zatížením než v normálním provozu. Od začátku se specializujeme na několik motorů a věnujeme se jim opravdu do hloubky, vyvíjíme různé sady, kity atd...

Podívejte se, jakou škálu aut nabízí BITPOWER k čipování. Jak si myslíte, že asi ty úpravy vypadají? Veliká komerce, a s "tuningem" v pravém slova smyslu to z mého pohledu nemá nic společného. Ale pravda, věřím že je to dobrá továrna na peníze, to neupírám.
Ano, reklamu mají asi taky větší. Je to to správné kritérium pro hodnocení kvality?? U mě tedy ne.


To je přesně důvod, proč naše firma zůstala u několika málo motorů a řídících jednotek a zabývámese jimi do hloubky. Neděláme tachometry, neděláme kilometry, neděláme airbagy, jako drtivá většina našich "konkurentů".
Pokud bychom se vrhli na všechny dostupné modely na trhu, nikdy bychom nebyli schopni nabídnout kvalitní práci, ale pouze povrchní komerční chiptuning. A to mě opravdu nezajímá, na to je tady 99,99% firem a trh je myslím dost nasycen.

DIESELPOWER vpodstatě vytvořil celou scénu tuningu naftových motorů u nás, a s tím souvisí i množství lidí, kteří na tom parazitují a snaží se přesvědčit zákazníky, že odvádějí stejnou práci.

Lidi, otevřete oči..
Já nehodnotím reklamu, já hodnotím VÝSLEDEK, jejich práci.

Mj. Bitpowers dělá úpravu jednotek od r.1996, DP od r. 2000. To už možná taky o něčem svědčí, že to nebudou žádní amatéři.

V tomhle případě tedy s Tebou rozhodně nesouhlasím, pokud si myslíš, že Dieselpower je naprostou špičkou a nic jinýho tady v ČR není, tak jsi na omylu. Určitě bych Bitpowers do těch, jak nazýváš "komerčních" firem neházel. Podle toho, co jsem zjistil, tak je to firma, která už má něco za sebou. Mluvím jen o chipu, nikoli o dalších úpravách. Samozřejmě, pokud někdo trvá na ještě větším výkonu z běžné série, tady není srovnávání na místě. BP dělá software, DP komplet tuning, to je rozdíl.

Máš pravdu v tom, že spousta firem, který nabízejí "chip" jen parazituje..a znám jich taky spousty.

Napsal: 23 zář 2009, 08:24
od striska
Ještě jedna věc - jsou 2 společnosti - Bitpower a Bitpowers, resp. syn a otec. Já mluvím o Bitpowers - tj. otec., p. F. Putner.

To je dost zásadní rozdíl. Syn parazituje na otci. Kvalita je pravděpodobně odlišná, software dělá otec - tj. Bitpowers.

Napsal: 23 zář 2009, 08:33
od reesha
striska píše:
Já nehodnotím reklamu, já hodnotím VÝSLEDEK, jejich práci.

Mj. Bitpowers dělá úpravu jednotek od r.1996, DP od r. 2000. To už možná taky o něčem svědčí, že to nebudou žádní amatéři.

V tomhle případě tedy s Tebou rozhodně nesouhlasím, pokud si myslíš, že Dieselpower je naprostou špičkou a nic jinýho tady v ČR není, tak jsi na omylu. Určitě bych Bitpowers do těch, jak nazýváš "komerčních" firem neházel. Podle toho, co jsem zjistil, tak je to firma, která už má něco za sebou.

Máš pravdu v tom, že firem, který nabízejí "chip" jen parazituje..a znám jich taky spousty.
Nebudu se tady s tebou dohadovat. Můj pohled na věc je opravdu odlišný, právě proto, že do úprav vidím, a dostávají se mi sem úpravy mnoha různých tunerů.

Mohu tady rozšířit svůj ceník, katalog na dalších tisíc vozů. Ale jak říkám, pro nás je mnohem důležitější kvalita než komerce.

Zvednout výkon můžeš i úpravou jedné mapy. Je to prasárna, ale funguje to, a může to fungovat dlouhodobě. Ovšem když dá někdo auto na diagnostiku, tak se nestačí divit. To je standartní komerce, zcela běžné.
A úpravy ostatních tunerů se mi denodenně dostávají do ruky, takže můžu zcela objektivně hodnotit.

A nebo můžeš udělat korektní úpravu, upravit mnoho map aby vše fungovalo přesně jak má, jak to dělá výrobce. A to je naše cesta.
Upravovat mnoho dalších vozů znamená snížení kvality, a proto to neděláme. My se specializujeme děláme úpravy korektně.

A jak jsem napsal, v žádném případě tě nezrazuji od jakékoliv konkurenční firmy. To je pouze tvoje volba.
Osobně raději udělám méně zákazníků, kvalitně, pro lidi kteří vědí co chtějí, než sekat to jak na běžícím pásu, obsáhnout veškeré jednotky..

Proto, jak jsi napsal, bitpower je levnější, jdi tam.

Ale už nikdy nás s ním prosím nesrovnávej, protože mě to opravdu uráží. Děkuji, nehodlám se k tomu dál vyjadřovat.

Napsal: 23 zář 2009, 08:59
od TDIfun
Jaroušek píše:
striska píše:A pokud mi dáš argument, proč BP ne, tak budu jedině rád..
tak já ti ho dám :) před 4 léty jsem tam byl BIT POWER. dal jsem jim desítku bez papíru za to, že mi tam nahrál něco z CD.celá akce trvala tak 3-4 min.strašný fofr.protože jsem o tom vůbec nic nevěděl, přišlo mi to v pořádku.co se týče jízdy tak to fakt jelo ale při dalším chiptuningu mi borec z bohumína řekl proč.51mg nafty snad už od volnoběhu až do konce, tlak turba série.zkrátka tam nalil pouze naftu až po hrdlo.nakonec to tedy padalo do nouzáku.zkrátka jsem po těch letech zjistil, co tedy znamená pouliční nalévač.rozhodně se nestaví individuálně k zákazníkovi.ale je to 4 léta zpět, možná už jsou jinde ale vzhledem k tomu, že si pouze koupí Breru 200ps v základu a pak to jen softem vyladí a nic víc, tak mrkni na úpravy DP či podobných borců.tot můj názor.měj se
JJ to jsem tenkrat predelaval ja, asi mel ten Ital co jim posilal upravu spatnej den.. (noteeth) (noteeth)

Napsal: 23 zář 2009, 09:01
od striska
No pěkný. Ještě pár příspěvků a jedu do Chomutova :-)

Napsal: 23 zář 2009, 09:09
od TDIfun
striska píše:Ještě jedna věc - jsou 2 společnosti - Bitpower a Bitpowers, resp. syn a otec. Já mluvím o Bitpowers - tj. otec., p. F. Putner.

To je dost zásadní rozdíl. Syn parazituje na otci. Kvalita je pravděpodobně odlišná, software dělá otec - tj. Bitpowers.
Noo tak to neni moc dobra reklama asi se rozhadaly o penize.