Chip 2,0TDI - jaká firma
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Chip 2,0TDI - jaká firma
Napsalo se tady dost o různých firmách poskytujících chiptuning, nicméně názory jsou velmi různorodé. Dala by se označit jedna nebo dvě firmy, u kterých je výsledek kvalitní a odpovídá deklarovaným hodnotám z grafů? Mám zájem chipnout 2,0TDI v OII, vzhledem k jisté choulostivosti na zacházení s tímto motorem bych chtěl vybrat firmu, která má početné zkušenosti s tímto motorem a jejich chipy nesnižují významně spolehlivost tohoto motoru. Díky za tipy.
Já věřím CIMBU autosport v Mladé Boleslavi. Měli jsme ve firmě několik vozů s úpravou od nich a nikdy nebyl ani sebemenší problém.
Ale jistě existují i jiné spolehlivé a kvalitní firmy. Já ale osobní zkušenost s jinými nemám.
Ale jistě existují i jiné spolehlivé a kvalitní firmy. Já ale osobní zkušenost s jinými nemám.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
O Cimbu si udělej obrázek sám. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 11&start=0
Já bych radši zkusil Dieselpower.... http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 16&motor=6
Já bych radši zkusil Dieselpower.... http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 16&motor=6
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Chlapi díky moc, možnosti výběru se zúžily tím pádem na Cimbu vs DP. Docela mě šokuje, že Cimbu se prezentuje takovými grafy, přitom mají renomé serióznosti. Znám dva lidi, co maj čip od Cimbu, jeden benzín 1,8T a druhy naftu 66kW a vše bez problému. Nicméně nikde jsem se nedočetl, že by Cimbu dělali ty čipy na míru konkrétnímu motoru, t.j. individuální přístup, což DP ano a to zřejmě rozhodne, že si to nechám udělat v Chomutově.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
To si piš,že existují....Marek77 píše:Já věřím CIMBU autosport v Mladé Boleslavi. Měli jsme ve firmě několik vozů s úpravou od nich a nikdy nebyl ani sebemenší problém.
Ale jistě existují i jiné spolehlivé a kvalitní firmy. Já ale osobní zkušenost s jinými nemám.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


Ještě jeden poznatek - srovnání cen DP a Cimbu. Za 9kW výkonu navíc Cimbu požaduje dvojnásobek ceny s tím, že to ani nedokládá měřením z brzdy. To je dost peněz. Filozofie Cimbu bude tedy asi taková, že čím dražší, tím kvalitnější...marketingové působení na zákazníka. Nedá se říct ale, že neúspěšné. Myslím, že dost lidí na to dá. No já dám vědět, jak to v DP probíhalo a jaká je spokojenost, až budu po čipu
myslim ze si vybral spravne...keby si bol na slovensku tak ti doporucim www.profituning.sk ale BH motor...cimbu ani za nic tie grafy v exceli ty dokaze nakreslit (a realita uplne ale uplne inde) hockdo...a marekovi 77 sa strasne cudujem ako si ich zastava...
ked tu doda dokaz z brzdy tak ano ale recami...





BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
Já se nikoho nezastávám, k tomu nemám žádný důvod. Sám mám seriový motor a nejsem příznivcem žádných úprav. Jen vím, že v bývalé firmě jsme měli některé vozy upravené (kupovaly se přímo v zákaznickém centru v Boleslavi a hned se to tam nechalo udělat) a můj šéf nechal po roce namátkou dvě auta změřit na Jarově a sedělo to téměř přesně (takže jim prostě věřím). Obě byly OI s motorem ASZ a po změření měly 350 (356) Nm / 2400rpm a 122 (125) kW / 4200rpm, takže to sedělo s deklarovanými údaji. Navíc je to firma s více jak dvacetiletou tradicí, což je dekret, který má v naší zemi málokdo. Ty grafy jsem viděl a pro zajímavost jsem si ty hodnoty opsal. Můžu je zkusit sehnat, ale vzhledem k tomu, že jsme se s bývalým šéfem nerozešli právě v dobrém, moc tomu nevěřím. Navíc obě auta jsou už prodaná jiným uživatelům, takže je i možné, že ty grafy prodali s auty - zkusím se poptat. Mám totiž dojem, že jedno z nich odkupoval bývalý kolega, co tam ještě dělá a vycházíme spolu dobře, čili by o tom mohl něco vědět.cupra píše:...a marekovi 77 sa strasne cudujem ako si ich zastava...ked tu doda dokaz z brzdy tak ano ale recami...
![]()
![]()
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)