Chip 2,0TDI - jaká firma

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Zamčeno
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2009, 11:55

Chip 2,0TDI - jaká firma

Příspěvek od docprof »

Napsalo se tady dost o různých firmách poskytujících chiptuning, nicméně názory jsou velmi různorodé. Dala by se označit jedna nebo dvě firmy, u kterých je výsledek kvalitní a odpovídá deklarovaným hodnotám z grafů? Mám zájem chipnout 2,0TDI v OII, vzhledem k jisté choulostivosti na zacházení s tímto motorem bych chtěl vybrat firmu, která má početné zkušenosti s tímto motorem a jejich chipy nesnižují významně spolehlivost tohoto motoru. Díky za tipy.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Já věřím CIMBU autosport v Mladé Boleslavi. Měli jsme ve firmě několik vozů s úpravou od nich a nikdy nebyl ani sebemenší problém.

Ale jistě existují i jiné spolehlivé a kvalitní firmy. Já ale osobní zkušenost s jinými nemám.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

O Cimbu si udělej obrázek sám. http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 11&start=0
Já bych radši zkusil Dieselpower.... http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... 16&motor=6
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2009, 11:55

Příspěvek od docprof »

Chlapi díky moc, možnosti výběru se zúžily tím pádem na Cimbu vs DP. Docela mě šokuje, že Cimbu se prezentuje takovými grafy, přitom mají renomé serióznosti. Znám dva lidi, co maj čip od Cimbu, jeden benzín 1,8T a druhy naftu 66kW a vše bez problému. Nicméně nikde jsem se nedočetl, že by Cimbu dělali ty čipy na míru konkrétnímu motoru, t.j. individuální přístup, což DP ano a to zřejmě rozhodne, že si to nechám udělat v Chomutově.
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Odpovědi: 0
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

A hlavně kdyby ses rozhod na autě dělat další úpravy tak u DP nebudeš platit plnou cenu za druhej čip.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
flekyc
Aktivista
Příspěvky: 1415
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2006, 23:30
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od flekyc »

tak tak, zaruka vykonu a kvality za kterou platis. urcite vol Dieselpower.
VW Passat 2.0TDI CR 103kw CBAB
O1 ASV Dieselpower 173HP 410Nm na ND
DIESELPOWER cooperation
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Odpovědi: 0
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

Takto to robia niektori:
Obrázek
Naposledy upravil(a) misoVW dne 22 srp 2009, 13:06, celkem upraveno 1 x.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Odpovědi: 0
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Marek77 píše:Já věřím CIMBU autosport v Mladé Boleslavi. Měli jsme ve firmě několik vozů s úpravou od nich a nikdy nebyl ani sebemenší problém.

Ale jistě existují i jiné spolehlivé a kvalitní firmy. Já ale osobní zkušenost s jinými nemám.
To si piš,že existují....
:)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2009, 11:55

Příspěvek od docprof »

To máš recht, to je výhoda. S jídlem roste chuť.... Jenom chiptuning udělají v DP během jednoho dne, předpokládám, když budu objednaný.
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2009, 11:55

Příspěvek od docprof »

to misovw - to se mi snad ani nechce věřit
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2009, 11:55

Příspěvek od docprof »

Ještě jeden poznatek - srovnání cen DP a Cimbu. Za 9kW výkonu navíc Cimbu požaduje dvojnásobek ceny s tím, že to ani nedokládá měřením z brzdy. To je dost peněz. Filozofie Cimbu bude tedy asi taková, že čím dražší, tím kvalitnější...marketingové působení na zákazníka. Nedá se říct ale, že neúspěšné. Myslím, že dost lidí na to dá. No já dám vědět, jak to v DP probíhalo a jaká je spokojenost, až budu po čipu
Uživatelský avatar
cupra
Aktivista
Příspěvky: 1330
Odpovědi: 0
Registrován: 25 bře 2007, 07:47
Bydliště: Nemšova,SK

Příspěvek od cupra »

myslim ze si vybral spravne...keby si bol na slovensku tak ti doporucim www.profituning.sk ale BH motor...cimbu ani za nic tie grafy v exceli ty dokaze nakreslit (a realita uplne ale uplne inde) hockdo...a marekovi 77 sa strasne cudujem ako si ich zastava... ;) ked tu doda dokaz z brzdy tak ano ale recami... :? (crazy) :D
BMW 330 XD 300 HP 650 NM chip by DONUZO(D-racing.sk)sprint soft 330+hp 700+Nm
docprof
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Odpovědi: 0
Registrován: 30 črc 2009, 11:55

Příspěvek od docprof »

Tak tak. Já mám do Blavy daleko, ale díval jsem se na stránky Profituningu a nikde jsem tam, kromě úprav v akci, nenašel tabulku resp. grafy výkonů a nM po úpravě. Možná jsem se špatně díval...
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10341
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

cupra píše:...a marekovi 77 sa strasne cudujem ako si ich zastava... ;) ked tu doda dokaz z brzdy tak ano ale recami... :? (crazy) :D
Já se nikoho nezastávám, k tomu nemám žádný důvod. Sám mám seriový motor a nejsem příznivcem žádných úprav. Jen vím, že v bývalé firmě jsme měli některé vozy upravené (kupovaly se přímo v zákaznickém centru v Boleslavi a hned se to tam nechalo udělat) a můj šéf nechal po roce namátkou dvě auta změřit na Jarově a sedělo to téměř přesně (takže jim prostě věřím). Obě byly OI s motorem ASZ a po změření měly 350 (356) Nm / 2400rpm a 122 (125) kW / 4200rpm, takže to sedělo s deklarovanými údaji. Navíc je to firma s více jak dvacetiletou tradicí, což je dekret, který má v naší zemi málokdo. Ty grafy jsem viděl a pro zajímavost jsem si ty hodnoty opsal. Můžu je zkusit sehnat, ale vzhledem k tomu, že jsme se s bývalým šéfem nerozešli právě v dobrém, moc tomu nevěřím. Navíc obě auta jsou už prodaná jiným uživatelům, takže je i možné, že ty grafy prodali s auty - zkusím se poptat. Mám totiž dojem, že jedno z nich odkupoval bývalý kolega, co tam ještě dělá a vycházíme spolu dobře, čili by o tom mohl něco vědět.
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14439
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Což jako u motorů ASZ tomu věřit lze, ale jak psal hodnoty u 2.0TDi CR DPF pan z profituningu po zkušenostech z úprav tak při deklarovaném výkonu 240ps se tomu moc věřit nedá.
Zamčeno

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“