Felicia čerpadlo Lucas

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Ještě bych pro jistotu vyndal stop ventil a zkusil to bez jadérka z gumičkou...Sichr je sichr.. :)
to máš zas sdělat čerpalo sdělat ten xindl pak to tam zas nakramovat,
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

u lukasu je to tak že vytáhneš sací hadici od filtru co vede do čerpadla dáš tam trychtýřek naleješ plný nafty a startuješ, pokud ti nafta v trychtýřku hned neubývá není přizpůsobené čerpadlo nebo nefachčí stopventil ale ty se moc nekazí ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno. :)
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno. :)
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
čoveče já to kdysi zas u jednoho citroena dojebal řezal a mlátil až čerpadlo teklo z hlavy musel jsem ho vydělat a přetěsnit

to byl pancíř to jsem se cítil jak starý kasař

na tom motoru nebylo co zkurvit jeli bez vody tak dlouho až byl KO a ještě od něj prošustrovali klíče

ale ten pancíř ten byl (wallbash) (wallbash) :)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

No právě tohle byla 106 a ten pancíř šel normálně odšroubovat, "odpojit" dráty od imma k stop ventilu, ten vyměnit, dráty zas naletovat/majitel immo chtěl, kvůli pojistce/ a bylo to. Koukal jsem jako tele, že je pancíř sundavací... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Asi někdo ty trhací šrouby nahradil normálníma.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Právě, že ne bylo to origo. U normálního pancíře se k některým ani nelze dostat, ale tady to byla pohoda..Asi jiný oddíl ... :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jericho-3 píše:Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno. :)
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
no jestli mysíš ten potenciometr na snímač zátěže tak ten má velký vliv ale niní to vždy stejné

u jedné feldy ten poták valil tolik paliva že když jsme předjížděli cyklisty tak se přeměnili na kominíky a seskakovali z kol protože nebylo vidět a nedalo se jet,

u nás jeden velký odborníkna fordy ladil forda a došel k závěru že se musí vyměnit motor výfuk nahulil vždy kolečko na asfaltu při rozjezdu
vidím poták tak jsem sním šibnul až motor nezakouřil a OK už několik let ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já takové poznatky nemám. Je pravda, že dieselové Felicie , které se mi dostaly do ruky trápilo něco jiného. U firmy, kde jich měli několik je trápili hlavně vibrace a startovatelnost v zimě. Poloosy to vyřešily a nové startery a teplá garáž to ostatní... :)
Musím říci, že to byl velice povedený model, kde se střídali mladí kluci a dávali jim , co proto a ta auta jezdila jako blázen...Za minimální servis, což jsem poznal i na fakturách, co jsem účtoval..Dneska to je jen sen..
nepropadat panice...
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

slovacek.milos píše:
jericho-3 píše:Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno. :)
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
no jestli mysíš ten potenciometr na snímač zátěže tak ten má velký vliv ale niní to vždy stejné

u jedné feldy ten poták valil tolik paliva že když jsme předjížděli cyklisty tak se přeměnili na kominíky a seskakovali z kol protože nebylo vidět a nedalo se jet,

u nás jeden velký odborníkna fordy ladil forda a došel k závěru že se musí vyměnit motor výfuk nahulil vždy kolečko na asfaltu při rozjezdu
vidím poták tak jsem sním šibnul až motor nezakouřil a OK už několik let ;)
Ako to myslis Milosi,ze ten potak nema stejny vliv?Myslis,ze by to fungovalo aj bez neho,pripadne keby sa premostil pevnym odporom?Inak,dal som na tvoju radu a vymenil som cely motor.Je to parada.Zimne starty ok,nedycha cez nalievaci otvor,netrepe sa ako kapor na Vianoce a zerie zhruba o stvrtinu menej nafty,olej vobec.Akurat som si ja somar neskontroloval remenicu.Piska,tak ju este musim menit.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

co se týče toho potenciopetru tak vám popíšu pír postřehů:

ppřidáls plyn a nic nic nic a nará autu vystřelilo jak s turbem pořešil to potenciometr, na čerpadle vyletělo guvero čerpadlo opravili a stejný problém zas jsem musel upravit potenciopetr,

felda po ubrání plynu klepala klepec jak kráva, v mírné akceleraci OK zas potenciometr,

felda hulial tak že za ní nebylo vidět když si na místě podržel plyn tak jsi musel utíct aby ses neudusil poták to pořešil

u některé feldy stím potákem můžeš točit jak hloupý s hodinama a k nějaké velké změně nedojde přitom ve vagu se robrazuje normální hodnota

ještě bych navzpomínal víc případů hlavně s fordama ale je neděle

navíc včera přivez borec auto spravit a já jel pryč za hodinu si přišel pro klíče a když mu nikdo neotevřel roztřískal mi dveře a okna na baráku perník to je taky pěkné svninstvo :(
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Dufam,ze si kretenovi aspon zadrzal auto,kurva,to uz ludom nacisto drbe?
Ja ked som tocil tym potakom na starom motore,tak vo vagu sa hodnoty napetia menili,ale na motore to nebolo poznat.Tak asi cerpadlo KO,nie?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Já to kolikrát vyřadil, zahodil, nic se nezměnilo, nechal jsem holé čerpadlo, ale je pravda že to nebyla felicie. Teď dělám P806 a musí m vyřadit všecHny nesmysly i s ŘJ, včetně EGR, ale u Bosche nebude problém..mnoho starých aut jej má v háji/potenciometr/, utržené drátky, vydřené potenciometry a pořád to jezdí. Ale jestli jak píše Miloš to má takový vliv, chtělo by to odměřit a dát tam odpor v té nejlepší poloze, jak už tady někdo psal. Ale dělal jsem P 306 /lucas/s motorem již typu jako HDI a tam to asi nejde, je to již moc sofistikované. Ale origoš jistě ví o co gou.. :)
nepropadat panice...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 34040
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

bahno píše:Dufam,ze si kretenovi aspon zadrzal auto,kurva,to uz ludom nacisto drbe?
Ja ked som tocil tym potakom na starom motore,tak vo vagu sa hodnoty napetia menili,ale na motore to nebolo poznat.Tak asi cerpadlo KO,nie?
lidem drbe auta tu mám jeho dvě a vytřískané skla,

a stím potákem je to tak jak píšeš i jericho na některém motoru stím můžeš točit jak chceš ve vagu se mění volty a nic se neděje

no z praxe jsem napsal co jsem zařil stačí chloupek pohnout a děje se moc

;)
bahno
Přispěvovatel
Příspěvky: 69
Registrován: 21 zář 2012, 06:38
Odpovědi: 0
Bydliště: LM

Příspěvek od bahno »

Ved to ma zaraza.Ty si v starsich prispevkoch pisal,ze treba pohnut o chloupek.Kazdy tym chloupkom mysli nieco ine.Ked som to meral tak ten chloupek naozaj znamena chloupek a to doslova.Asi desatina :-) .Stacilo,ze sa len dotahovali srobky a menilo sa to o 0.2V.Jericho pise,ze to nerobil na Felde,ale na inom stroji.Feldy su zaujimave tym,ze vcelku fajny motor dokaze sikovny konstrukter s dvomi vyskami v Plzni totalne dojebat.1.6ka so svojim hrackarskym motorcekom v klapke,1.9ka s Lukasom namiesto osvedceneho Boscha.Ked bude cas,rozoberem to cerpadlo a pozrem co to tam ovlada ten potak.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“