to máš zas sdělat čerpalo sdělat ten xindl pak to tam zas nakramovat,jericho-3 píše:Ještě bych pro jistotu vyndal stop ventil a zkusil to bez jadérka z gumičkou...Sichr je sichr..
Felicia čerpadlo Lucas
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
čoveče já to kdysi zas u jednoho citroena dojebal řezal a mlátil až čerpadlo teklo z hlavy musel jsem ho vydělat a přetěsnitjericho-3 píše:Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno.![]()
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
to byl pancíř to jsem se cítil jak starý kasař
na tom motoru nebylo co zkurvit jeli bez vody tak dlouho až byl KO a ještě od něj prošustrovali klíče
ale ten pancíř ten byl
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no jestli mysíš ten potenciometr na snímač zátěže tak ten má velký vliv ale niní to vždy stejnéjericho-3 píše:Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno.![]()
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
u jedné feldy ten poták valil tolik paliva že když jsme předjížděli cyklisty tak se přeměnili na kominíky a seskakovali z kol protože nebylo vidět a nedalo se jet,
u nás jeden velký odborníkna fordy ladil forda a došel k závěru že se musí vyměnit motor výfuk nahulil vždy kolečko na asfaltu při rozjezdu
vidím poták tak jsem sním šibnul až motor nezakouřil a OK už několik let
Já takové poznatky nemám. Je pravda, že dieselové Felicie , které se mi dostaly do ruky trápilo něco jiného. U firmy, kde jich měli několik je trápili hlavně vibrace a startovatelnost v zimě. Poloosy to vyřešily a nové startery a teplá garáž to ostatní...
Musím říci, že to byl velice povedený model, kde se střídali mladí kluci a dávali jim , co proto a ta auta jezdila jako blázen...Za minimální servis, což jsem poznal i na fakturách, co jsem účtoval..Dneska to je jen sen..
Musím říci, že to byl velice povedený model, kde se střídali mladí kluci a dávali jim , co proto a ta auta jezdila jako blázen...Za minimální servis, což jsem poznal i na fakturách, co jsem účtoval..Dneska to je jen sen..
nepropadat panice...
Ako to myslis Milosi,ze ten potak nema stejny vliv?Myslis,ze by to fungovalo aj bez neho,pripadne keby sa premostil pevnym odporom?Inak,dal som na tvoju radu a vymenil som cely motor.Je to parada.Zimne starty ok,nedycha cez nalievaci otvor,netrepe sa ako kapor na Vianoce a zerie zhruba o stvrtinu menej nafty,olej vobec.Akurat som si ja somar neskontroloval remenicu.Piska,tak ju este musim menit.slovacek.milos píše:no jestli mysíš ten potenciometr na snímač zátěže tak ten má velký vliv ale niní to vždy stejnéjericho-3 píše:Aspoň můžeš zahodit ten immo krám i stím potenciometrem, který je tam na nic a nahovno.![]()
Já to teď měnil u Citroena a tam to šlo bez demontáže..
u jedné feldy ten poták valil tolik paliva že když jsme předjížděli cyklisty tak se přeměnili na kominíky a seskakovali z kol protože nebylo vidět a nedalo se jet,
u nás jeden velký odborníkna fordy ladil forda a došel k závěru že se musí vyměnit motor výfuk nahulil vždy kolečko na asfaltu při rozjezdu
vidím poták tak jsem sním šibnul až motor nezakouřil a OK už několik let
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
co se týče toho potenciopetru tak vám popíšu pír postřehů:
ppřidáls plyn a nic nic nic a nará autu vystřelilo jak s turbem pořešil to potenciometr, na čerpadle vyletělo guvero čerpadlo opravili a stejný problém zas jsem musel upravit potenciopetr,
felda po ubrání plynu klepala klepec jak kráva, v mírné akceleraci OK zas potenciometr,
felda hulial tak že za ní nebylo vidět když si na místě podržel plyn tak jsi musel utíct aby ses neudusil poták to pořešil
u některé feldy stím potákem můžeš točit jak hloupý s hodinama a k nějaké velké změně nedojde přitom ve vagu se robrazuje normální hodnota
ještě bych navzpomínal víc případů hlavně s fordama ale je neděle
navíc včera přivez borec auto spravit a já jel pryč za hodinu si přišel pro klíče a když mu nikdo neotevřel roztřískal mi dveře a okna na baráku perník to je taky pěkné svninstvo
ppřidáls plyn a nic nic nic a nará autu vystřelilo jak s turbem pořešil to potenciometr, na čerpadle vyletělo guvero čerpadlo opravili a stejný problém zas jsem musel upravit potenciopetr,
felda po ubrání plynu klepala klepec jak kráva, v mírné akceleraci OK zas potenciometr,
felda hulial tak že za ní nebylo vidět když si na místě podržel plyn tak jsi musel utíct aby ses neudusil poták to pořešil
u některé feldy stím potákem můžeš točit jak hloupý s hodinama a k nějaké velké změně nedojde přitom ve vagu se robrazuje normální hodnota
ještě bych navzpomínal víc případů hlavně s fordama ale je neděle
navíc včera přivez borec auto spravit a já jel pryč za hodinu si přišel pro klíče a když mu nikdo neotevřel roztřískal mi dveře a okna na baráku perník to je taky pěkné svninstvo
Já to kolikrát vyřadil, zahodil, nic se nezměnilo, nechal jsem holé čerpadlo, ale je pravda že to nebyla felicie. Teď dělám P806 a musí m vyřadit všecHny nesmysly i s ŘJ, včetně EGR, ale u Bosche nebude problém..mnoho starých aut jej má v háji/potenciometr/, utržené drátky, vydřené potenciometry a pořád to jezdí. Ale jestli jak píše Miloš to má takový vliv, chtělo by to odměřit a dát tam odpor v té nejlepší poloze, jak už tady někdo psal. Ale dělal jsem P 306 /lucas/s motorem již typu jako HDI a tam to asi nejde, je to již moc sofistikované. Ale origoš jistě ví o co gou.. 
nepropadat panice...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
lidem drbe auta tu mám jeho dvě a vytřískané skla,bahno píše:Dufam,ze si kretenovi aspon zadrzal auto,kurva,to uz ludom nacisto drbe?
Ja ked som tocil tym potakom na starom motore,tak vo vagu sa hodnoty napetia menili,ale na motore to nebolo poznat.Tak asi cerpadlo KO,nie?
a stím potákem je to tak jak píšeš i jericho na některém motoru stím můžeš točit jak chceš ve vagu se mění volty a nic se neděje
no z praxe jsem napsal co jsem zařil stačí chloupek pohnout a děje se moc
Ved to ma zaraza.Ty si v starsich prispevkoch pisal,ze treba pohnut o chloupek.Kazdy tym chloupkom mysli nieco ine.Ked som to meral tak ten chloupek naozaj znamena chloupek a to doslova.Asi desatina
.Stacilo,ze sa len dotahovali srobky a menilo sa to o 0.2V.Jericho pise,ze to nerobil na Felde,ale na inom stroji.Feldy su zaujimave tym,ze vcelku fajny motor dokaze sikovny konstrukter s dvomi vyskami v Plzni totalne dojebat.1.6ka so svojim hrackarskym motorcekom v klapke,1.9ka s Lukasom namiesto osvedceneho Boscha.Ked bude cas,rozoberem to cerpadlo a pozrem co to tam ovlada ten potak.