Felicia čerpadlo Lucas
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Felicia čerpadlo Lucas
Potřeboval bych poradit. Měnili jsme motor na Fel 1,9D r.v. 2000, čerpadlo Lucas a nechce nám to chytnout. Nejde nám nafta do vstřiků, v přepadech na vstřikách naftu máme. V čem by mohl být problém? Zavzdušněné, nebo imobilizér a proto se neotevře stop ventil na čerpadle? Nebo by to mohlo být něco jiného? Prosím o radu, jak to odstranit. Dík
ak mas aspon jeden kluc a vag tacho napr. tak to ide...krupinok píše:Ještě jeden dotaz. Nevadí, že nemám pin od imobilizéru? Jde ho nějak VAGem vyčíst?Zdeněk M píše:Zavolat kamarada co ma Vaga a prispusobit jednotku odpojení paliva {cerpadlo} jednotce imobilizeru. Nebo ho fyzicky odstranit.krupinok píše:A jak to odstranit?
pro prispusobení ima cerpadlu pin nepotrebujes, jen když pridelavas klic. Jinak je 41 a prispusobení. Nebo ho vyradit, vyndat cerpadlo, sundat ten pancíř a dat tam 15. Sou tam trhací srouby.mirdasR32 píše:Jestli si dobře vzpomínám tak při výměně čerpadla se musí načíst 25-
imobiliser,vymazat adaptační hodnoty a pak nakodovat:02400. tim se čerpadlo přizpůsobí
aha jasneZdeněk M píše:pro prispusobení ima cerpadlu pin nepotrebujes, jen když pridelavas klic. Jinak je 41 a prispusobení. Nebo ho vyradit, vyndat cerpadlo, sundat ten pancíř a dat tam 15. Sou tam trhací srouby.mirdasR32 píše:Jestli si dobře vzpomínám tak při výměně čerpadla se musí načíst 25-
imobiliser,vymazat adaptační hodnoty a pak nakodovat:02400. tim se čerpadlo přizpůsobí
Imobilizér přizpůsobení
Zdravím, chtěl bych se tady zeptat.
Chystám se na Felicii vyměnit vstřikovací čerpadlo s imobilizérem.
Je možné to čerpadlo přizpůsobit pomocí VAG programu, viz obrázek?
Dá se s tím běžně vyčíst paměť závad ale víc nevím. Nerad bych to rozvrtal.
Může mě někdo popsat postup na jaké adrese se to přizpůsobuje a jak mám postupovat? Děkuji.



Chystám se na Felicii vyměnit vstřikovací čerpadlo s imobilizérem.
Je možné to čerpadlo přizpůsobit pomocí VAG programu, viz obrázek?
Dá se s tím běžně vyčíst paměť závad ale víc nevím. Nerad bych to rozvrtal.
Může mě někdo popsat postup na jaké adrese se to přizpůsobuje a jak mám postupovat? Děkuji.



Zdravím.
Předem se omlouvám že se seru tady do tématu, ale je pro můj problém nejvíc relevantní.
Brácha zůstal stát na cestě, že mu asi došla nafta (ikdyž měl ještě nad žebravým okem). Hlásil že mu auto chcíplo za jízdy, pak mělo ještě trochu snahu pokuckat a šlus.
Měl jsem podezření na vedení paliva, tak jsem to připojil na petku, protočil asi 20x a nic.
Potom jsem šel po odpojovacím ventilu. Po zapnutí elektriky jde 12V do svorkovnice imobilizéru (pin 3) a je slyšet velmi jemné klapnutí od spoda čerpadla.
No ale pořád nic. Tak jsem povolil trubky na vstřikách a sucho.
Zkusím ještě znova přizpůsobit immo jednotku, ale nezdá se mi že by jen tak sama od sebe za jízdy zdechla....
EDIT: Jěště se zeptám, jestli mají ostatní ventily vliv na nastartování (tuším ventil počátku vstřiku a pak ventil sytiče??). Myslím že by to bylo kvůli těm ventilům úplně suché ?
Má někdo nějaký návrh?
Díky za váš čas.
Předem se omlouvám že se seru tady do tématu, ale je pro můj problém nejvíc relevantní.
Brácha zůstal stát na cestě, že mu asi došla nafta (ikdyž měl ještě nad žebravým okem). Hlásil že mu auto chcíplo za jízdy, pak mělo ještě trochu snahu pokuckat a šlus.
Měl jsem podezření na vedení paliva, tak jsem to připojil na petku, protočil asi 20x a nic.
Potom jsem šel po odpojovacím ventilu. Po zapnutí elektriky jde 12V do svorkovnice imobilizéru (pin 3) a je slyšet velmi jemné klapnutí od spoda čerpadla.
No ale pořád nic. Tak jsem povolil trubky na vstřikách a sucho.
Zkusím ještě znova přizpůsobit immo jednotku, ale nezdá se mi že by jen tak sama od sebe za jízdy zdechla....
EDIT: Jěště se zeptám, jestli mají ostatní ventily vliv na nastartování (tuším ventil počátku vstřiku a pak ventil sytiče??). Myslím že by to bylo kvůli těm ventilům úplně suché ?
Má někdo nějaký návrh?
Díky za váš čas.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Ja mám pred filtrom ešte gumový balónik so spätnou klapkou a keby nedajbože mi dôjde nafta, tak to pomocou balónika zalejem naftou
Ako povedal Origoš, je lepšie ju do čerpadla radšej natlačiť, lebo to blbé čerpadlo sa niekedy dosť obtiažne odvzdušňuje
Ak máš toto splnené, tak potom treba zistiť, či je v poriadku elektromagnetický ventil prívodu paliva. Je to ten na vrchnej časti čerpadla
Ak je aj ten OK, tak budeš už len potrebovať dobrý štartér a silnú ( nabitú ) baterku
a točiť ...
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR