Felicia čerpadlo Lucas

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

krupinok
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 říj 2009, 19:47
Odpovědi: 0

Felicia čerpadlo Lucas

Příspěvek od krupinok »

Potřeboval bych poradit. Měnili jsme motor na Fel 1,9D r.v. 2000, čerpadlo Lucas a nechce nám to chytnout. Nejde nám nafta do vstřiků, v přepadech na vstřikách naftu máme. V čem by mohl být problém? Zavzdušněné, nebo imobilizér a proto se neotevře stop ventil na čerpadle? Nebo by to mohlo být něco jiného? Prosím o radu, jak to odstranit. Dík
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

imobilizer
krupinok
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 říj 2009, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od krupinok »

A jak to odstranit?
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

krupinok píše:A jak to odstranit?
Zavolat kamarada co ma Vaga a prispusobit jednotku odpojení paliva {cerpadlo} jednotce imobilizeru. Nebo ho fyzicky odstranit.
krupinok
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 říj 2009, 19:47
Odpovědi: 0

Příspěvek od krupinok »

Zdeněk M píše:
krupinok píše:A jak to odstranit?
Zavolat kamarada co ma Vaga a prispusobit jednotku odpojení paliva {cerpadlo} jednotce imobilizeru. Nebo ho fyzicky odstranit.
Ještě jeden dotaz. Nevadí, že nemám pin od imobilizéru? Jde ho nějak VAGem vyčíst?
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

krupinok píše:
Zdeněk M píše:
krupinok píše:A jak to odstranit?
Zavolat kamarada co ma Vaga a prispusobit jednotku odpojení paliva {cerpadlo} jednotce imobilizeru. Nebo ho fyzicky odstranit.
Ještě jeden dotaz. Nevadí, že nemám pin od imobilizéru? Jde ho nějak VAGem vyčíst?
ak mas aspon jeden kluc a vag tacho napr. tak to ide...
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

Alebo ho zdemolovat natiahnut kablik od 15ky a netreba ti nic. :D
mirdasR32
Přispěvovatel
Příspěvky: 500
Registrován: 08 črc 2008, 18:45
Odpovědi: 0
Bydliště: Písek

Příspěvek od mirdasR32 »

Jestli si dobře vzpomínám tak při výměně čerpadla se musí načíst 25-
imobiliser,vymazat adaptační hodnoty a pak nakodovat:02400. tim se čerpadlo přizpůsobí
Zdeněk M
Aktivista
Příspěvky: 3589
Registrován: 28 dub 2008, 22:56
Odpovědi: 0
Bydliště: okres TC

Příspěvek od Zdeněk M »

mirdasR32 píše:Jestli si dobře vzpomínám tak při výměně čerpadla se musí načíst 25-
imobiliser,vymazat adaptační hodnoty a pak nakodovat:02400. tim se čerpadlo přizpůsobí
pro prispusobení ima cerpadlu pin nepotrebujes, jen když pridelavas klic. Jinak je 41 a prispusobení. Nebo ho vyradit, vyndat cerpadlo, sundat ten pancíř a dat tam 15. Sou tam trhací srouby.
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

TDI tech píše:Alebo ho zdemolovat natiahnut kablik od 15ky a netreba ti nic. :D
ty hulvat (noteeth)
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Zdeněk M píše:
mirdasR32 píše:Jestli si dobře vzpomínám tak při výměně čerpadla se musí načíst 25-
imobiliser,vymazat adaptační hodnoty a pak nakodovat:02400. tim se čerpadlo přizpůsobí
pro prispusobení ima cerpadlu pin nepotrebujes, jen když pridelavas klic. Jinak je 41 a prispusobení. Nebo ho vyradit, vyndat cerpadlo, sundat ten pancíř a dat tam 15. Sou tam trhací srouby.
aha jasne (wallbash)
Dochtor
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 18 lis 2012, 17:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Blansko

Imobilizér přizpůsobení

Příspěvek od Dochtor »

Zdravím, chtěl bych se tady zeptat.
Chystám se na Felicii vyměnit vstřikovací čerpadlo s imobilizérem.
Je možné to čerpadlo přizpůsobit pomocí VAG programu, viz obrázek?
Dá se s tím běžně vyčíst paměť závad ale víc nevím. Nerad bych to rozvrtal.
Může mě někdo popsat postup na jaké adrese se to přizpůsobuje a jak mám postupovat? Děkuji.


Obrázek
Obrázek
Obrázek
Mexikan
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 06 bře 2011, 18:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od Mexikan »

Zdravím.
Předem se omlouvám že se seru tady do tématu, ale je pro můj problém nejvíc relevantní.

Brácha zůstal stát na cestě, že mu asi došla nafta (ikdyž měl ještě nad žebravým okem). Hlásil že mu auto chcíplo za jízdy, pak mělo ještě trochu snahu pokuckat a šlus.

Měl jsem podezření na vedení paliva, tak jsem to připojil na petku, protočil asi 20x a nic.
Potom jsem šel po odpojovacím ventilu. Po zapnutí elektriky jde 12V do svorkovnice imobilizéru (pin 3) a je slyšet velmi jemné klapnutí od spoda čerpadla.

No ale pořád nic. Tak jsem povolil trubky na vstřikách a sucho.

Zkusím ještě znova přizpůsobit immo jednotku, ale nezdá se mi že by jen tak sama od sebe za jízdy zdechla....

EDIT: Jěště se zeptám, jestli mají ostatní ventily vliv na nastartování (tuším ventil počátku vstřiku a pak ventil sytiče??). Myslím že by to bylo kvůli těm ventilům úplně suché ?

Má někdo nějaký návrh?
Díky za váš čas.
Audi A3, ahf, egr off, S764, SW, GGU, AP podvozek, brzdy 288 mm
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Jestli mu to cuclo vzduch, tak se to někdy obtížně odvzdušňuje. Já na to používám elektické čerpadlo, pomocí kteréhé celý systém znovu "zaropím".
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
pipo444
Přispěvovatel
Příspěvky: 535
Registrován: 05 led 2011, 17:55
Odpovědi: 0

Příspěvek od pipo444 »

Ja mám pred filtrom ešte gumový balónik so spätnou klapkou a keby nedajbože mi dôjde nafta, tak to pomocou balónika zalejem naftou ;) Ako povedal Origoš, je lepšie ju do čerpadla radšej natlačiť, lebo to blbé čerpadlo sa niekedy dosť obtiažne odvzdušňuje :roll: Ak máš toto splnené, tak potom treba zistiť, či je v poriadku elektromagnetický ventil prívodu paliva. Je to ten na vrchnej časti čerpadla ;) Ak je aj ten OK, tak budeš už len potrebovať dobrý štartér a silnú ( nabitú ) baterku :D a točiť ...
Škoda Felícia 1.9D r.v. 11*98
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW ALH
SEAT Leon MK1 1.9TDi - 81kW ASV
VW Golf MK4 1.9TDi - 66kW AGR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“