čip ze 101k na 145k a spojka

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Fox
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 08:27
Bydliště: Praha, Milovice

Příspěvek od Fox »

Ja mam presne tuhle upravu na Passatu 1.9 TDI PD 100HP -> 145HP. Pokud nebudes jezdit moc prasecky tak by nemel bejt problem... Ja ale trochu prasecky semtam jezdim takze spojka kdyz je studena treba po ranu, tak trochu zacina skubat, ale zatim nic vazneho.
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Fox píše:Ja mam presne tuhle upravu na Passatu 1.9 TDI PD 100HP -> 145HP. Pokud nebudes jezdit moc prasecky tak by nemel bejt problem... Ja ale trochu prasecky semtam jezdim takze spojka kdyz je studena treba po ranu, tak trochu zacina skubat, ale zatim nic vazneho.
a neptal ses třeba v servisu kolik by mohla vydržet navíc Nm než je série ? Jel jsi někdy v Pašíkovi origo 96 kW ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Fox
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 08:27
Bydliště: Praha, Milovice

Příspěvek od Fox »

bobo píše:
Fox píše:Ja mam presne tuhle upravu na Passatu 1.9 TDI PD 100HP -> 145HP. Pokud nebudes jezdit moc prasecky tak by nemel bejt problem... Ja ale trochu prasecky semtam jezdim takze spojka kdyz je studena treba po ranu, tak trochu zacina skubat, ale zatim nic vazneho.
a neptal ses třeba v servisu kolik by mohla vydržet navíc Nm než je série ? Jel jsi někdy v Pašíkovi origo 96 kW ?
Neptal a pochybuju ze by to vedeli...
V 96kW verzi jsem bohuzel nikdy nejel.
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Fox píše:
bobo píše:
Fox píše:Ja mam presne tuhle upravu na Passatu 1.9 TDI PD 100HP -> 145HP. Pokud nebudes jezdit moc prasecky tak by nemel bejt problem... Ja ale trochu prasecky semtam jezdim takze spojka kdyz je studena treba po ranu, tak trochu zacina skubat, ale zatim nic vazneho.
a neptal ses třeba v servisu kolik by mohla vydržet navíc Nm než je série ? Jel jsi někdy v Pašíkovi origo 96 kW ?
Neptal a pochybuju ze by to vedeli...
V 96kW verzi jsem bohuzel nikdy nejel.
a půjdeš do dalšího zvyšování třeba příští rok ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Fox
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 08:27
Bydliště: Praha, Milovice

Příspěvek od Fox »

Rad bych, ale ted na tom jsem finance hodne spatne. Kazdopadne na dalsi zvyseni by to chtelo trysky a silnejsi spojku.
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Fox píše:Rad bych, ale ted na tom jsem finance hodne spatne. Kazdopadne na dalsi zvyseni by to chtelo trysky a silnejsi spojku.
a Intercooler,já jen jestli ti stačí 145hp nebo ne...vidím že ne :)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Fox
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Odpovědi: 0
Registrován: 27 úno 2006, 08:27
Bydliště: Praha, Milovice

Příspěvek od Fox »

bobo píše:
Fox píše:Rad bych, ale ted na tom jsem finance hodne spatne. Kazdopadne na dalsi zvyseni by to chtelo trysky a silnejsi spojku.
a Intercooler,já jen jestli ti stačí 145hp nebo ne...vidím že ne :)
No pomalu prestava stacit :mrgreen: (LOL)
Je to navykove.
Passat B5,5 1.9 TDI PD (AVB), 100HP powered by Reesha -> 145 HP
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Fox píše:
bobo píše:
Fox píše:Rad bych, ale ted na tom jsem finance hodne spatne. Kazdopadne na dalsi zvyseni by to chtelo trysky a silnejsi spojku.
a Intercooler,já jen jestli ti stačí 145hp nebo ne...vidím že ne :)
No pomalu prestava stacit :mrgreen: (LOL)
Je to navykove.
takhle nebude stačit ani 180hp ;) ať žije Audi RS6
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

pokud se sem tam pořádně zaakceleruje a pak se jede většinou rozumně, IC celkem stačí...ale jakmile se to drží delší dobu na max, teplota vzduchu vyletí na 80-90C, začne víc hulit a výkon jde dolů... :(

takové jsou mé zkušenosti... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:pokud se sem tam pořádně zaakceleruje a pak se jede většinou rozumně, IC celkem stačí...ale jakmile se to drží delší dobu na max, teplota vzduchu vyletí na 80-90C, začne víc hulit a výkon jde dolů... :(

takové jsou mé zkušenosti... :)

a kolik máš koní zvýšeno oproti sérii ? prý se upravuje i prostor mezihladiče stlačeného vzduchu
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

o min 70Hp navíc mám.... IC mají všechny verze TDI do 96kW udajně stejný...

o úpravách prostoru kolem IC mi není nic známo...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:o min 70Hp navíc mám.... IC mají všechny verze TDI do 96kW udajně stejný...

o úpravách prostoru kolem IC mi není nic známo...

to je o dost, ta 96 kW už má jiný IC. Měnil jsi hodně věcí ?
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

trysky, turbo, chip, sání, spojku... :)

jak vypadá IC z 96ky?
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

Jim píše:trysky, turbo, chip, sání, spojku... :)

jak vypadá IC z 96ky?
foto nemám,měl by být větší.
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
romanx
Přispěvovatel
Příspěvky: 325
Odpovědi: 0
Registrován: 12 bře 2006, 20:45
Bydliště: kladensko

Příspěvek od romanx »

Lusťa píše:no myslim,že to necháme někomu,kdo to ví přesně, já to tedy nevim, ale to co jsem výše napsal, jsem vycházel z toho,že má 240mm spojku
Ahoj, nevíš náhodou jakou spojku má B5 85kW PD ?Já taky uvažuju o čipu, ale podle mě je to třeba oproti Golfu trošku těžší a když ho nakrmíš tak asi nebude stíhat ani 240 co? A kolik se dá dostat z PD HP nevíš? Při zachování seriových komponentů?
Díky za info.
VW Passat 3C2 2.0TDI
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“