Stránka 3 z 3

Napsal: 12 srp 2010, 10:53
od slovacek.milos
Kdyz jsem to amatersky promeril tak mi prislo ze prumer ojnice na klice je u BBY malinko vetsi...[/quote]


pak napiš jak dlouho ti to fachčilo :) miloš

Napsal: 12 srp 2010, 13:27
od Alex
Mal som tento motor niekolkokrat rozobraty a zase poskladany, kluka von, po poskladani ziadny problem, ano viem ze sa to oficialne nesmie, ale funguje to. Mal uz niekolko fatalnych problemov, jeden z nich popraskane piesty, 1.vybrus a jazdil dalej... inokedy rozpadnute rozvody... po dalsich asi 50tkm strasne klepal zvrchu, ale mazanie nesvietilo. Vymlete olejove cerpadlo, vacky vydrete. Vymenilo sa cerpadlo a auto chodi dalej s vymletymi vackami a vcelku sa teraz drzi... vsetko sa to tyka jedneho konkretneho auta. Je to nestastny motor.

Napsal: 12 srp 2010, 13:37
od Michal_0077
on ten motor je dobrej jen kdyz funguje, pak na danny objem jede pekne s nizkou spotrebou. Jen ta zivotnost. Sehnat tenhle motor je docela problem, jinak doporucuju cistic ten odlucovac vody v odvetrani kliky... docela me vydesilo jak byl zacpanej... Uvidime jak auto bude jezdit ale ja tomu verim a co rikaj osttani co uz tenhle motor rozebrali tak ty auta jezdej...

Napsal: 12 srp 2010, 14:18
od jericho-3
Jestli by koncern neměl, když to neumí /benzinové motory/ koupit raději licenci.. :)
Hlavně že se vysírají, že budou největší koncern na světě...Aby si nevzali moc velké sousto...

Napsal: 18 led 2011, 17:01
od Michal_0077
tak motor s novou klikou jezdi zatim bez problemu.... ale vyskytl se problem s podpalenejma ventilama... Nevite nekdo co je pricina? Katalizator jak u 1,2 HTP nebo hydrostely? Ale sensor klepani nic nehlasil... az zacal vynechavat jeden valec, nemel tlaky... poradi nekdo?

Napsal: 25 úno 2011, 11:07
od Michal_0077
tak to opravdu byly ty ventily. zajimave po 150 000km bych to necekal...