1.4 16V AUA - Zadreno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

1.4 16V AUA - Zadreno

Příspěvek od Michal_0077 »

zdravim mel bych dotaz, u fabie( najeto 130tis) zacala svitit kontrolka oleje, olej doplnen, ale kontrolka nezhasla.Jezdilo se vesele dal a motor zacal mlatit. Takze usuzuji na tlak oleje. Pricina mi neni moc jasna olejove cerpadlo je primo na klice, filtr original skoda takze pojistny ventil v nem by mel chodit...Mate nekdo zkusenosti s podobnym pripadem? Rozdelaval jste nekdo tento motor... Vim ze skodovka strasi s vymezenim vuli ulozeni klikoveho hridele... Mate nekdo zkusenosti??? Ja jsem motor kratce nastartoval chytl hned, kontrolka mazani nesvitila a lehce mlatil... Myslite ze staci vymenit saly??? dekuji za rady
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14435
Odpovědi: 0
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Bych asi poscháněl holý motor s hlavou.
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

jestli že motor lehce klepe tak pojezdi hop nebo trop,

já měl už třeba motor ktery šel bez oleje navrdo když schládl tak po startu zapískal jak šel nasucho a jezdí jak reketa už několik let,

já to řeším jak tomas žádná chyba druhý motor :-D miloš
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

Prosel jsem ruzna fora a nasel jsem mozne priciny vsichni udavaji ze sviti kontrolka tlaku oleje a motor zacne klepat:
Pise se hodne o dovetrani prostoru klikoveho hridele, vznikajici kondenzat se dostava zpet do olejove vany a ucpe sitko na sacim kosi. Olejova pumpa pak nemuze dodavat motoru olej...
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Odpovědi: 0
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

Kamarád má tento motor na golfu a taky mu klepe říkáme mu benzínový diesel a normálně jezdí vesele dál
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Michal_0077 píše:Prosel jsem ruzna fora a nasel jsem mozne priciny vsichni udavaji ze sviti kontrolka tlaku oleje a motor zacne klepat:
Pise se hodne o dovetrani prostoru klikoveho hridele, vznikajici kondenzat se dostava zpet do olejove vany a ucpe sitko na sacim kosi. Olejova pumpa pak nemuze dodavat motoru olej...

si přešti humlův příspěvek co dokáže castrol,

po forech můžeš chodit do nekonečna máš taky internetové teroretiky co přetahují různé tlachy z fora na forum, různé goglisty jejich odpověd přesně odhadneš protože máš stejnou věc google,

když ti někdo profesionálně poradí umíš stělat vanu překontrolovat sítko v sacím koši máš diagnostiku na přeměření tlaku?

pokud nikdo nedolíval a neměnil olej zasral se sací koš tak co chceš vymyslet

makat rukama nebo dolívat olel co umí rozežírat úsady a věřit že se situace zlepší ;) miloš
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

To milos: bohuzel presnou pricunu uz nezjistim prvni co udelali bylo ze vymenili olej.Takze na kosi uz zadna emulze nebude. No prostudoval jsem nemecke fora a tenhle problem resilo stovky lidi. Diagnoza zni "Kolbenkipper" Motor se pridrel a ted pisty nesedej presne ve valcich takze se vyklaji proto to klapani... No uvidime zmerim tlaky a myslim ze budu vedet na cem jsem... Ja kdyz neco zpravuju tak nejdriv studuju a pak se teprv prevliknu do monterek:)
Michal_0077
Přispěvovatel
Příspěvky: 63
Odpovědi: 0
Registrován: 01 kvě 2008, 22:29

Příspěvek od Michal_0077 »

jeste raz to Milos: jinak myslim ze tady na foru je dost lidi co tomu opravdu rozumej( kam podle meho nazoru patris i ty:)...
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33584
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Michal_0077 píše:jeste raz to Milos: jinak myslim ze tady na foru je dost lidi co tomu opravdu rozumej( kam podle meho nazoru patris i ty:)...
ve tvém případě nikam nepatřím, protože jsem tvůj motor nikdy neviděl a neslyšel, poznám jak klepe klika, zdviátko a jak klepe píst v HU, na volnoběh čep v pístu,
taky jsem omylný supermana v tomto obru nenajdeš jinak by tyto fora zanikly

jezděním a stetoskopem lze klepec velmi přesně lokalizovat

z tvého podání lze tak usuzovat a samozřejmě mě zajímá jak tvůj problém dopadne proto čekám na ty lidi co tomu fakt rozumí třeba se něčemu zas přiučím ;) miloš
Hadzim
Přispěvovatel
Příspěvky: 157
Odpovědi: 0
Registrován: 30 srp 2006, 23:39
Bydliště: Cheb

Příspěvek od Hadzim »

No, originál díl (olejový filtr) je krásná věc, ale také jsem nedávno dělal citroena který jezdil na servis od značky a ještě k tomu v německu. Za jízdy se mu rozsvěcovalo mazání a tak jsem hledal: sundání vany, kontrola sacího koše, kontrola olejového čerpadla.

A jaké bylo moje překvapení, že problém byl ten original filtr. Prostě nepropouštěl tlak oleje a motor nedostatečně mazal. Takže mezmi tlakoměr, napoj ho místo snímače tlaku oleje a koukej na budík a víš přesně na čem jsi.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Re: 1.4 16V AUA - Zadreno

Příspěvek od Huml »

Michal_0077 píše:zdravim mel bych dotaz, u fabie( najeto 130tis) zacala svitit kontrolka oleje, olej doplnen, ale kontrolka nezhasla.Jezdilo se vesele dal a motor zacal mlatit. Takze usuzuji na tlak oleje. Pricina mi neni moc jasna olejove cerpadlo je primo na klice, filtr original skoda takze pojistny ventil v nem by mel chodit...Mate nekdo zkusenosti s podobnym pripadem? Rozdelaval jste nekdo tento motor... Vim ze skodovka strasi s vymezenim vuli ulozeni klikoveho hridele... Mate nekdo zkusenosti??? Ja jsem motor kratce nastartoval chytl hned, kontrolka mazani nesvitila a lehce mlatil... Myslite ze staci vymenit saly??? dekuji za rady
no myslím, že s těma šálama to nebude tak horký, leda ojniční, hlavní se jako náhradní díl koupit nedaj, nedodávají se, aspoň ne ve škodovce, takže pokud rozchodíš to mazání a bude to klepat dál a bude to chycený na tý klice, tak to asi bude nejspíš na vyhození
Obrázek
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Federal Mogul je na AUA dělá jak ve standardu, tak 1. a 2. brus ;)
***VAG,PSA,Renault***
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jo, já se nehádám, že je nedělá nějakej náhradní výrobce, jen by mě zajímalo, co tam je za technologickej výmysl, že podle výrobce se to nesmí ani povolit, ale co bude zajímavý jak to pak dotáhnout ;)
Uživatelský avatar
chosepm
Aktivista
Příspěvky: 1985
Odpovědi: 1
Registrován: 27 zář 2007, 18:09
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chosepm »

Huml píše:jo, já se nehádám, že je nedělá nějakej náhradní výrobce, jen by mě zajímalo, co tam je za technologickej výmysl, že podle výrobce se to nesmí ani povolit, ale co bude zajímavý jak to pak dotáhnout ;)
Já se taky nehádam :) jen aby neztrácel hlavu. Když to rozhodí, tak uvidí, jestli to má cenu přešálovat, nebo vyhodit. Hele kdyby si výrobce pročet tohle fórum, tak se posere :D
***VAG,PSA,Renault***
tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

tak tak všechno se dá složit
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“