1.4 16V AUA - Zadreno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01 kvě 2008, 22:29
Odpovědi: 0
1.4 16V AUA - Zadreno
zdravim mel bych dotaz, u fabie( najeto 130tis) zacala svitit kontrolka oleje, olej doplnen, ale kontrolka nezhasla.Jezdilo se vesele dal a motor zacal mlatit. Takze usuzuji na tlak oleje. Pricina mi neni moc jasna olejove cerpadlo je primo na klice, filtr original skoda takze pojistny ventil v nem by mel chodit...Mate nekdo zkusenosti s podobnym pripadem? Rozdelaval jste nekdo tento motor... Vim ze skodovka strasi s vymezenim vuli ulozeni klikoveho hridele... Mate nekdo zkusenosti??? Ja jsem motor kratce nastartoval chytl hned, kontrolka mazani nesvitila a lehce mlatil... Myslite ze staci vymenit saly??? dekuji za rady
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33584
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01 kvě 2008, 22:29
Odpovědi: 0
Prosel jsem ruzna fora a nasel jsem mozne priciny vsichni udavaji ze sviti kontrolka tlaku oleje a motor zacne klepat:
Pise se hodne o dovetrani prostoru klikoveho hridele, vznikajici kondenzat se dostava zpet do olejove vany a ucpe sitko na sacim kosi. Olejova pumpa pak nemuze dodavat motoru olej...
Pise se hodne o dovetrani prostoru klikoveho hridele, vznikajici kondenzat se dostava zpet do olejove vany a ucpe sitko na sacim kosi. Olejova pumpa pak nemuze dodavat motoru olej...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33584
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Michal_0077 píše:Prosel jsem ruzna fora a nasel jsem mozne priciny vsichni udavaji ze sviti kontrolka tlaku oleje a motor zacne klepat:
Pise se hodne o dovetrani prostoru klikoveho hridele, vznikajici kondenzat se dostava zpet do olejove vany a ucpe sitko na sacim kosi. Olejova pumpa pak nemuze dodavat motoru olej...
si přešti humlův příspěvek co dokáže castrol,
po forech můžeš chodit do nekonečna máš taky internetové teroretiky co přetahují různé tlachy z fora na forum, různé goglisty jejich odpověd přesně odhadneš protože máš stejnou věc google,
když ti někdo profesionálně poradí umíš stělat vanu překontrolovat sítko v sacím koši máš diagnostiku na přeměření tlaku?
pokud nikdo nedolíval a neměnil olej zasral se sací koš tak co chceš vymyslet
makat rukama nebo dolívat olel co umí rozežírat úsady a věřit že se situace zlepší

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01 kvě 2008, 22:29
Odpovědi: 0
To milos: bohuzel presnou pricunu uz nezjistim prvni co udelali bylo ze vymenili olej.Takze na kosi uz zadna emulze nebude. No prostudoval jsem nemecke fora a tenhle problem resilo stovky lidi. Diagnoza zni "Kolbenkipper" Motor se pridrel a ted pisty nesedej presne ve valcich takze se vyklaji proto to klapani... No uvidime zmerim tlaky a myslim ze budu vedet na cem jsem... Ja kdyz neco zpravuju tak nejdriv studuju a pak se teprv prevliknu do monterek:)
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 63
- Registrován: 01 kvě 2008, 22:29
Odpovědi: 0
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33584
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
ve tvém případě nikam nepatřím, protože jsem tvůj motor nikdy neviděl a neslyšel, poznám jak klepe klika, zdviátko a jak klepe píst v HU, na volnoběh čep v pístu,Michal_0077 píše:jeste raz to Milos: jinak myslim ze tady na foru je dost lidi co tomu opravdu rozumej( kam podle meho nazoru patris i ty:)...
taky jsem omylný supermana v tomto obru nenajdeš jinak by tyto fora zanikly
jezděním a stetoskopem lze klepec velmi přesně lokalizovat
z tvého podání lze tak usuzovat a samozřejmě mě zajímá jak tvůj problém dopadne proto čekám na ty lidi co tomu fakt rozumí třeba se něčemu zas přiučím

No, originál díl (olejový filtr) je krásná věc, ale také jsem nedávno dělal citroena který jezdil na servis od značky a ještě k tomu v německu. Za jízdy se mu rozsvěcovalo mazání a tak jsem hledal: sundání vany, kontrola sacího koše, kontrola olejového čerpadla.
A jaké bylo moje překvapení, že problém byl ten original filtr. Prostě nepropouštěl tlak oleje a motor nedostatečně mazal. Takže mezmi tlakoměr, napoj ho místo snímače tlaku oleje a koukej na budík a víš přesně na čem jsi.
A jaké bylo moje překvapení, že problém byl ten original filtr. Prostě nepropouštěl tlak oleje a motor nedostatečně mazal. Takže mezmi tlakoměr, napoj ho místo snímače tlaku oleje a koukej na budík a víš přesně na čem jsi.
Re: 1.4 16V AUA - Zadreno
no myslím, že s těma šálama to nebude tak horký, leda ojniční, hlavní se jako náhradní díl koupit nedaj, nedodávají se, aspoň ne ve škodovce, takže pokud rozchodíš to mazání a bude to klepat dál a bude to chycený na tý klice, tak to asi bude nejspíš na vyhozeníMichal_0077 píše:zdravim mel bych dotaz, u fabie( najeto 130tis) zacala svitit kontrolka oleje, olej doplnen, ale kontrolka nezhasla.Jezdilo se vesele dal a motor zacal mlatit. Takze usuzuji na tlak oleje. Pricina mi neni moc jasna olejove cerpadlo je primo na klice, filtr original skoda takze pojistny ventil v nem by mel chodit...Mate nekdo zkusenosti s podobnym pripadem? Rozdelaval jste nekdo tento motor... Vim ze skodovka strasi s vymezenim vuli ulozeni klikoveho hridele... Mate nekdo zkusenosti??? Ja jsem motor kratce nastartoval chytl hned, kontrolka mazani nesvitila a lehce mlatil... Myslite ze staci vymenit saly??? dekuji za rady

- chosepm
- Aktivista
- Příspěvky: 1985
- Registrován: 27 zář 2007, 18:09
- Bydliště: Plzeňsko
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 1
Já se taky nehádamHuml píše:jo, já se nehádám, že je nedělá nějakej náhradní výrobce, jen by mě zajímalo, co tam je za technologickej výmysl, že podle výrobce se to nesmí ani povolit, ale co bude zajímavý jak to pak dotáhnout


***VAG,PSA,Renault***
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1521
- Registrován: 09 říj 2006, 22:00
- Bydliště: Pozdeň
Odpovědi: 0