Stránka 3 z 3
Napsal: 19 dub 2010, 21:38
od Kuban
Cvakání hydroštelů když se do toho zaposlouchám tak to zní trochu jako starej šicí stroj když někdo šil přesně to cvakání... pokud to někomu pomůže pro upřesnění.
Napsal: 20 dub 2010, 01:45
od mato-rk
TomasB píše:jan píše:Neprestanou cvakat.nejsou v zavislosti na tahu motoru.
No a právě mně něco cvaká jako hydroštely, ale ty mám vyměněné, je to sice tišší, zmizlo to jejich cvakání, ale dál tam stejně cosik cvaká, zejména za studena a je to odvislé od otáček a při sundání nohy z plynu to přestane. Když se ale auto fakt dobře prohřeje, třeba po 40 km jízdy, tak to skoro není slyšet.
Jinak hydroštely jsem dával origo - INA. Ty samé jsem z motoru vyndal. Výměna byla provedene přesně dle předepsaného postupu. Čili hydroštely by to být neměly. Ty co jsem vytáhl z motoru, tak byl jeden lehce vymáčklej, dalo se na to ještě dlouho jezdit, ale vadilo mi cvakání.
Mam presne ten isty problem. Hydrostely vymenene a cvaka to stale. Este skusim tie vstreky. Ale tiez ked dam dole nohu s plynu tak to prestane. Dufam ze to bude vstrekmi...
Napsal: 25 lis 2011, 22:10
od ppmajko
cau, vyriesil si to?
Napsal: 25 lis 2011, 23:47
od davemo
Taky mi cvakaj je to způsobeno vytačením motoru nebo v mém připadu změnou oleje.Mám dovoz toledo po rozvodech mi tam daly co tam má byt 5w 40 plnou syntetiku a už je problem na světě dle tacho 180 000 km no ja bych ještě tak 100 000 přidal

Nějaký připravek na usazení jako dr motor vůbec jedině výměna 1ks cca350kč no počítam tak 3500kč nejlepé vyměnit všechny.
Napsal: 26 lis 2011, 07:42
od ppmajko
tiez som si myslel,,,hlavne kukni vačku,,,,ja som planoval vymenit len hydra,,,ale ked pozeram na vacku neviem ci to ma zmysel---tam kde su vadne hydra je aj vacka chytena
Napsal: 26 lis 2011, 11:54
od octaviajedna
pokud má motor najeto víc jak 150 000km tak bych přešel na olej 10W40.Má větší hustotu a nesteče ho tolik zpět do vany po vypnutí motoru.Při startu je v motoru tohoto oleje více a motor se ztiší rychleji než s použitím 5W40.Alesoň u mě to tak bylo.Jinak dřív jsem měl O1 1.9tdi 81kW tam mi cvakal ventil pořád i po zahřátí neřešil jsem to.Pak přišla potřeba peněz a já auto prodal.Jestli cvaká dál nevím

Napsal: 26 lis 2011, 18:09
od Tomas.cz
Na rotačku nestojí zdvihátka majlant, pokud má motor víc najeto a dělají se rozvody tak je lepší je vyměnit s nima + gufero na vačce a je klid.
Napsal: 23 zář 2012, 09:10
od Ferenzzo
Tomas.cz jak si vyřešil to cvakání (s plynem nic, pustil plyn a cvak cvak cvak...) na tom pasatu?
Mě dělá to samé jedno auto tady ... aji když brzdí motorem, tak to začne cvakat. Byli to ty hydra?
Napsal: 23 zář 2012, 11:09
od jericho-3
Hydra cvakají nezávisle na brzdění, přidávání, nejvíc jsou slyšet na volnoběh. Co se vyznačuje zacinkáním při ubrání plynu jsou volná ojniční ložiska..Což asi nebude tenhle případ, ne?
Napsal: 23 zář 2012, 12:49
od Ferenzzo
aha ... tak toto je můj nemilý případ
Volná ojniční ložiska

Napsal: 28 zář 2012, 20:57
od Johny_RS
jericho-3 píše:Hydra cvakají nezávisle na brzdění, přidávání, nejvíc jsou slyšet na volnoběh. Co se vyznačuje zacinkáním při ubrání plynu jsou volná ojniční ložiska..Což asi nebude tenhle případ, ne?
Ako si to myslel nezavisle?Keď pridavam tak klepkanie zrychluje ked spomalujem tak frekvencia spomaľuje,tak to budu zdvihatka nie?Tiež riešim či to budu zdvihatka alebo ojnične ložiska.Počuť to hlavne keď stojim za autom.Cvakanie.
Napsal: 30 zář 2012, 19:10
od peter626x
Mám octaviu ASV a potrebujem meniť pravdepodobne tesnenie pod hlavou tak som objednal aj hydra INA. Nech to je ako sa patri. Auto ma 200 000km. Zaslúži si.