Stránka 3 z 4
Napsal: 24 říj 2006, 20:21
od sebi12
tak jsem celý den scháněl čerpadlo,nejlevnější je za 42táců

,
levnější se nechá sehnat jen na novější motory 132kW
-prý se dá sehnat z Polska kolem 15ti ale nesehnal jsem žádnej kontakt ani zdroj jak se k tomu dostat.
Ráno to vezu do BOSCH servisu aby zjistily na stolici co s tím je a kolik by stála oprava,podle toho to budu řešit
Napsal: 24 říj 2006, 21:55
od zdenace
Pozor na ten Bosch servis, předem se řádně domluv na ceně. Za zjištění závady se ........ pěkně prohnul!
Napsal: 25 říj 2006, 08:01
od Radik
tak já jsem slyšel,že kdyš do dají na stolici,tak už účtujou kolem cca 2000kč a s nastavením okolo 7000Kč + díly.Taky jsem zvědav,dej vědět
Napsal: 25 říj 2006, 10:38
od Fandy
zdenace píše:Pozor na ten Bosch servis, předem se řádně domluv na ceně. Za zjištění závady se ........ pěkně prohnul!
Jj,v čechách se gaunerům dobře daří
Napsal: 25 říj 2006, 10:45
od Fandy
Proč neodchází čerpadlo u Superbů, je snad stejný ne?
Napsal: 25 říj 2006, 13:17
od sebi12
tak to daly na stolici a zjistily vadná řídící jednotka,přesuvník a obal...opravu spočítaly na 38.000,-
....jsou větší hovada než jste si myslely-za otestování 3.900,-
mam slíbený nový za 19tis. tak jsem zvědavej jestli to dopadne a co dovezou
Napsal: 25 říj 2006, 16:28
od Fandy
sebi12 píše:tak to daly na stolici a zjistily vadná řídící jednotka,přesuvník a obal...opravu spočítaly na 38.000,-
....jsou větší hovada než jste si myslely-za otestování 3.900,-
mam slíbený nový za 19tis. tak jsem zvědavej jestli to dopadne a co dovezou
Přeju ti at to klapne

Napsal: 27 říj 2006, 22:12
od sebi12
tak závada byla opravdu v čerpadle!Namontoval jsem nový odvzdušnil a už to maká.Je neuvěřitelný že může tak rychle bez varování umřít.
Moc děkuji všem kteří se snažily pomoc aspoň radou!
Jsem rád že jsem toto fórum objevil...budu ho i nadále sledovat a popřípadě pomoci svými skušenostmi
Napsal: 29 říj 2006, 10:21
od František
Kdes ho nakonec sehnal? A bylo za tech 19 tis.?
Napsal: 29 říj 2006, 10:41
od sebi12
Kde má původ to nevím-šlo to přes víc lidí,je opravdu nové originál BOSCH a bylo za těch 19
Napsal: 31 led 2007, 13:28
od Vít Machálek
Zdravím a připojuji se s podobným problémem.V mém případě nafta však nejde z nádrže.Podávací čerpadlo pracuje.Mám podezření na vstřikovací,ale nechci se unáhlit.Auto je dlouho nejeté a tak se ho snažím rozpohybovat.Musel jsem měnit turbo jelikož bylo úplně vyrezlé.Před tím motor běžel i když bez výkonu.Teď nechce naskočit.Jde o A8 2,5 V6 AFB.
Napsal: 01 úno 2007, 22:57
od frantacech
sebi12 píše:tak to daly na stolici a zjistily vadná řídící jednotka,přesuvník a obal...opravu spočítaly na 38.000,-
....jsou větší hovada než jste si myslely-za otestování 3.900,-
mam slíbený nový za 19tis. tak jsem zvědavej jestli to dopadne a co dovezou
Se divim ze na ty smejdy jeste nikoho nenapadlo podat hromadnou zalobu jako na tabacky. Vyrobili smejd a ted jeste zdiraji poskozene lidi.
Napsal: 31 říj 2010, 17:33
od pustek
ja jsem jel na Slovensko, tam mi to jeden borec repasnul, naflashoval.. cca za 4 hodky... vyslo me to na cca 8tis.
Joe tady z fora... jinak zdravim, stale funguje!!

Napsal: 13 lis 2010, 22:01
od SCULLY
No teď mám podobný problém, repas čerpadla proběhl, ale po namontování do auta v čerpadla rychle cvaká. Pokud dám jinou řídící jednotku tak jde nastartovat, ale zase automatická převodovka jede v nouzáku.
Dá se nějak nakodovat, nebo přizbpůsobit ta původní jednotka?
Napsal: 13 lis 2010, 22:14
od misa.89
hoši, stolice není žádná sranda, obnáší to víc věcí. Vem si, že se jím do toho dostanou nějaký piliny z např tvého poškozeného čerpadla, vyčistit stolici je ještě dražší než 4tis snad