Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to sme zase u TDi a racing. a to bude asi vstřikováním (2-3vstřiky za 1 spal. proces), spal. prosorem (přímí), časování (vačka, čerpadlo). Pochop to, starý TD má taky nějaké hranice, nebo mě vysvětli čím to je že mám ,,tak malej" výkon. Turbo origo, trysky origo, čerpadlo také (spojka i převodovka- což sem nepatří, také). jak tak koukám zatím su tady sám co má našláplí TD.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
to mám zapojit regulaci a smířit se se 70k??? trápení pro mě zní jinak.. ale až mě ukážeš 1,6TD se 150k, klidně i 1,6 mTDi na tomhle fóru tak klobouk dolů. není tu ani 1,9TD se 100k.mvolesko píše:nevim jestli ses tady sam ale naslapli TD si predstavuju 150-160koni ale to je jedno proste jsem chtel ric ze bez regulace turba trapis jak motor tak turbo a nema to zadnej uzitek
ale budiš, každej zná něco a má svůj názor (aď pravdiví nebo ne).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.chucky píše:a co máš za turbo?Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
a taky to dlouho netrápit (třeba na dálnici atd), já sem ještě ani nezkusil max. rychlost. a hodně lidí jezdí s tím že to musí vydržet, je rozdíl hodinu jet na plnej a taky pár vteřin extrémní namáhání. ASZ už je TDi, TD je třeba 1,9TD se 75k (Golf III) absolutně bez elektroniky.
Hele, nebudem se dohadovat, už mě to nebaví. každej má v něčem pravdu a šluste fertik!
Hele, nebudem se dohadovat, už mě to nebaví. každej má v něčem pravdu a šluste fertik!

DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
A stačí ti to chladit ten malej intercooler při tomhle tlaku?Huml píše:no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.chucky píše:a co máš za turbo?Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
....nooo, hoši, jsem rád, že nejsem sám kdo má pochyby o tomto vozidle. Už jsem si přestával být jistý sám sebou. Ale na druhou stranu, pokud někomu vyhovuje styl jízdy, jak byl posán výše - využívání výkonu na 3 vteřiny - tak proč ne. Já bych to turbo zřejmě odpravil za cestu do práce
. Proto mám jen 1.45bru. Ale využívám ho klidně celou cestu z Prahy do Ostravy 


VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
a nemáš 1,45 baru protože ti víc nezvládne snímač?TDIPOWER píše:....nooo, hoši, jsem rád, že nejsem sám kdo má pochyby o tomto vozidle. Už jsem si přestával být jistý sám sebou. Ale na druhou stranu, pokud někomu vyhovuje styl jízdy, jak byl posán výše - využívání výkonu na 3 vteřiny - tak proč ne. Já bych to turbo zřejmě odpravil za cestu do práce. Proto mám jen 1.45bru. Ale využívám ho klidně celou cestu z Prahy do Ostravy

Musím tě zklamat. Konzultoval jsem to před změnou s Reeshou a došel jsem k názoru, že vyšší tlak prostě nechci s ohledem na počet najetých km, spolehlivost motoru......já totiž využívám plný výkon dost často. A kdybych měl 200koní, tak se to prostě nezmění......pořád tomu budu šlapat
. Chovám se k tomu velice slušně, ale výkon rozhodně využívám.....proto jsem ho navyšoval, ne?
Měl jsem požadavek 150 koní. Výsledek je 151,12....no ....chtěl jsem 150...ale....nechtěl jsem ho to už znova nechávat pájet...
...ne, vážně......požadavek byl 150koní a na tento výkon 1,45 baru a tudíž původní snímač tlaku stačí. Takže tn snímač není příčinou toho, že výkon není vyšší, ale požadavek na výkon byl takový, že snímač vyhovoval. A to je rozdíl


Měl jsem požadavek 150 koní. Výsledek je 151,12....no ....chtěl jsem 150...ale....nechtěl jsem ho to už znova nechávat pájet...

...ne, vážně......požadavek byl 150koní a na tento výkon 1,45 baru a tudíž původní snímač tlaku stačí. Takže tn snímač není příčinou toho, že výkon není vyšší, ale požadavek na výkon byl takový, že snímač vyhovoval. A to je rozdíl

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
To myslíš vážně??? Tak to už je drsnýváha píše:jj to známTDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost častoani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil


Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží....

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1093
- Registrován: 23 led 2006, 20:25
- Bydliště: Praha-Zapad
Odpovědi: 0
no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20xTDIPOWER píše:To myslíš vážně??? Tak to už je drsnýváha píše:jj to známTDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost častoani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil
. Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše
.
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží....

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 798
- Registrován: 11 zář 2006, 15:35
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Vy máte někdo čiplou 1,9 TDi na 200 koní ? To se muselo vyměnit půl auta, ne ?mvolesko píše:no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20xTDIPOWER píše:To myslíš vážně??? Tak to už je drsnýváha píše: jj to známani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil
. Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše
.
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží....

Tak u tebe to je něco jiného. Ty to mažeš ze všech stranmvolesko píše:no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s