Hodnoty tlaků turba na motor 130 PD

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

to sme zase u TDi a racing. a to bude asi vstřikováním (2-3vstřiky za 1 spal. proces), spal. prosorem (přímí), časování (vačka, čerpadlo). Pochop to, starý TD má taky nějaké hranice, nebo mě vysvětli čím to je že mám ,,tak malej" výkon. Turbo origo, trysky origo, čerpadlo také (spojka i převodovka- což sem nepatří, také). jak tak koukám zatím su tady sám co má našláplí TD.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

nevim jestli ses tady sam ale naslapli TD si predstavuju 150-160koni ale to je jedno proste jsem chtel ric ze bez regulace turba trapis jak motor tak turbo a nema to zadnej uzitek
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

mvolesko píše:nevim jestli ses tady sam ale naslapli TD si predstavuju 150-160koni ale to je jedno proste jsem chtel ric ze bez regulace turba trapis jak motor tak turbo a nema to zadnej uzitek
to mám zapojit regulaci a smířit se se 70k??? trápení pro mě zní jinak.. ale až mě ukážeš 1,6TD se 150k, klidně i 1,6 mTDi na tomhle fóru tak klobouk dolů. není tu ani 1,9TD se 100k.
ale budiš, každej zná něco a má svůj názor (aď pravdiví nebo ne).
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

chucky píše:
Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
a co máš za turbo?
no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

a taky to dlouho netrápit (třeba na dálnici atd), já sem ještě ani nezkusil max. rychlost. a hodně lidí jezdí s tím že to musí vydržet, je rozdíl hodinu jet na plnej a taky pár vteřin extrémní namáhání. ASZ už je TDi, TD je třeba 1,9TD se 75k (Golf III) absolutně bez elektroniky.

Hele, nebudem se dohadovat, už mě to nebaví. každej má v něčem pravdu a šluste fertik! ;)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

Huml píše:
chucky píše:
Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
a co máš za turbo?
no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.
A stačí ti to chladit ten malej intercooler při tomhle tlaku?
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

....nooo, hoši, jsem rád, že nejsem sám kdo má pochyby o tomto vozidle. Už jsem si přestával být jistý sám sebou. Ale na druhou stranu, pokud někomu vyhovuje styl jízdy, jak byl posán výše - využívání výkonu na 3 vteřiny - tak proč ne. Já bych to turbo zřejmě odpravil za cestu do práce (LOL) . Proto mám jen 1.45bru. Ale využívám ho klidně celou cestu z Prahy do Ostravy (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Odpovědi: 0
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

TDIPOWER píše:....nooo, hoši, jsem rád, že nejsem sám kdo má pochyby o tomto vozidle. Už jsem si přestával být jistý sám sebou. Ale na druhou stranu, pokud někomu vyhovuje styl jízdy, jak byl posán výše - využívání výkonu na 3 vteřiny - tak proč ne. Já bych to turbo zřejmě odpravil za cestu do práce (LOL) . Proto mám jen 1.45bru. Ale využívám ho klidně celou cestu z Prahy do Ostravy (noteeth)
a nemáš 1,45 baru protože ti víc nezvládne snímač? ;)
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Musím tě zklamat. Konzultoval jsem to před změnou s Reeshou a došel jsem k názoru, že vyšší tlak prostě nechci s ohledem na počet najetých km, spolehlivost motoru......já totiž využívám plný výkon dost často. A kdybych měl 200koní, tak se to prostě nezmění......pořád tomu budu šlapat (LOL) . Chovám se k tomu velice slušně, ale výkon rozhodně využívám.....proto jsem ho navyšoval, ne? (noteeth)
Měl jsem požadavek 150 koní. Výsledek je 151,12....no ....chtěl jsem 150...ale....nechtěl jsem ho to už znova nechávat pájet... :D
...ne, vážně......požadavek byl 150koní a na tento výkon 1,45 baru a tudíž původní snímač tlaku stačí. Takže tn snímač není příčinou toho, že výkon není vyšší, ale požadavek na výkon byl takový, že snímač vyhovoval. A to je rozdíl 8)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Odpovědi: 0
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám (noteeth) ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

váha píše:
TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám (noteeth) ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil (noteeth)
To myslíš vážně??? Tak to už je drsný (LOL) . Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše (noteeth) .
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží.... (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

TDIPOWER píše:
váha píše:
TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám (noteeth) ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil (noteeth)
To myslíš vážně??? Tak to už je drsný (LOL) . Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše (noteeth) .
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží.... (noteeth)
no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
bobo
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Odpovědi: 0
Registrován: 11 zář 2006, 15:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od bobo »

mvolesko píše:
TDIPOWER píše:
váha píše: jj to znám (noteeth) ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil (noteeth)
To myslíš vážně??? Tak to už je drsný (LOL) . Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše (noteeth) .
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží.... (noteeth)
no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x :)
Vy máte někdo čiplou 1,9 TDi na 200 koní ? To se muselo vyměnit půl auta, ne ? (rofl)
TDi fanoušek
turbo 130 PD - Andre
http://www.vyhodnesplatky.cz
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

mvolesko píše:no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x :)
Tak u tebe to je něco jiného. Ty to mažeš ze všech stran (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
titan0306
Aktivista
Příspěvky: 4302
Odpovědi: 0
Registrován: 10 bře 2006, 21:47
Bydliště: Nový Bor

Příspěvek od titan0306 »

váha píše:
TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám (noteeth) ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil (noteeth)
:roll:
Tak na dálnici ti nebude stačit ani 500Ps, ale už vidím jak budeš drtit 300Ps město/meziměsto.
Tel:776005385 Nový Bor
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“