Stránka 3 z 4
Napsal: 26 říj 2006, 16:23
od Smoke
to sme zase u TDi a racing. a to bude asi vstřikováním (2-3vstřiky za 1 spal. proces), spal. prosorem (přímí), časování (vačka, čerpadlo). Pochop to, starý TD má taky nějaké hranice, nebo mě vysvětli čím to je že mám ,,tak malej" výkon. Turbo origo, trysky origo, čerpadlo také (spojka i převodovka- což sem nepatří, také). jak tak koukám zatím su tady sám co má našláplí TD.
Napsal: 26 říj 2006, 16:32
od mvolesko
nevim jestli ses tady sam ale naslapli TD si predstavuju 150-160koni ale to je jedno proste jsem chtel ric ze bez regulace turba trapis jak motor tak turbo a nema to zadnej uzitek
Napsal: 26 říj 2006, 16:59
od Smoke
mvolesko píše:nevim jestli ses tady sam ale naslapli TD si predstavuju 150-160koni ale to je jedno proste jsem chtel ric ze bez regulace turba trapis jak motor tak turbo a nema to zadnej uzitek
to mám zapojit regulaci a smířit se se 70k??? trápení pro mě zní jinak.. ale až mě ukážeš 1,6TD se 150k, klidně i 1,6 mTDi na tomhle fóru tak klobouk dolů. není tu ani 1,9TD se 100k.
ale budiš, každej zná něco a má svůj názor (aď pravdiví nebo ne).
Napsal: 26 říj 2006, 20:37
od Huml
chucky píše:Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
a co máš za turbo?
no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.
Napsal: 26 říj 2006, 21:14
od Smoke
a taky to dlouho netrápit (třeba na dálnici atd), já sem ještě ani nezkusil max. rychlost. a hodně lidí jezdí s tím že to musí vydržet, je rozdíl hodinu jet na plnej a taky pár vteřin extrémní namáhání. ASZ už je TDi, TD je třeba 1,9TD se 75k (Golf III) absolutně bez elektroniky.
Hele, nebudem se dohadovat, už mě to nebaví. každej má v něčem pravdu a šluste fertik!

Napsal: 27 říj 2006, 07:40
od chucky
Huml píše:chucky píše:Huml píše:já mám na turbu 1,55- 1,6bar a není problém, opravdu jde o to jak se k tomu kdo chová
a co máš za turbo?
no ze 130k, když mám ASZ, otázka zněla kolik tlačí turbo ze 130k a postupně to přešlo k tomu kolik tam nastavit při čipu, tak jsem odpověděl. A s tím chováním, to je dodržovat základní všeobecně známý věci, za studena netrápit, po čočce nechat proklapat, kvalitní olej a nevím co ještě.
A stačí ti to chladit ten malej intercooler při tomhle tlaku?
Napsal: 27 říj 2006, 08:25
od TDIPOWER
....nooo, hoši, jsem rád, že nejsem sám kdo má pochyby o tomto vozidle. Už jsem si přestával být jistý sám sebou. Ale na druhou stranu, pokud někomu vyhovuje styl jízdy, jak byl posán výše - využívání výkonu na 3 vteřiny - tak proč ne. Já bych to turbo zřejmě odpravil za cestu do práce

. Proto mám jen 1.45bru. Ale využívám ho klidně celou cestu z Prahy do Ostravy

Napsal: 27 říj 2006, 10:43
od chucky
TDIPOWER píše:....nooo, hoši, jsem rád, že nejsem sám kdo má pochyby o tomto vozidle. Už jsem si přestával být jistý sám sebou. Ale na druhou stranu, pokud někomu vyhovuje styl jízdy, jak byl posán výše - využívání výkonu na 3 vteřiny - tak proč ne. Já bych to turbo zřejmě odpravil za cestu do práce

. Proto mám jen 1.45bru. Ale využívám ho klidně celou cestu z Prahy do Ostravy

a nemáš 1,45 baru protože ti víc nezvládne snímač?

Napsal: 27 říj 2006, 11:11
od TDIPOWER
Musím tě zklamat. Konzultoval jsem to před změnou s Reeshou a došel jsem k názoru, že vyšší tlak prostě nechci s ohledem na počet najetých km, spolehlivost motoru......já totiž využívám plný výkon dost často. A kdybych měl 200koní, tak se to prostě nezmění......pořád tomu budu šlapat

. Chovám se k tomu velice slušně, ale výkon rozhodně využívám.....proto jsem ho navyšoval, ne?
Měl jsem požadavek 150 koní. Výsledek je 151,12....no ....chtěl jsem 150...ale....nechtěl jsem ho to už znova nechávat pájet...
...ne, vážně......požadavek byl 150koní a na tento výkon 1,45 baru a tudíž původní snímač tlaku stačí. Takže tn snímač není příčinou toho, že výkon není vyšší, ale požadavek na výkon byl takový, že snímač vyhovoval. A to je rozdíl

Napsal: 27 říj 2006, 11:23
od váha
TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám

ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil

Napsal: 27 říj 2006, 11:41
od TDIPOWER
váha píše:TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám

ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil

To myslíš vážně??? Tak to už je drsný

. Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše

.
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží....

Napsal: 27 říj 2006, 12:05
od mvolesko
TDIPOWER píše:váha píše:TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám

ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil

To myslíš vážně??? Tak to už je drsný

. Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše

.
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží....

no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x

Napsal: 27 říj 2006, 12:26
od bobo
mvolesko píše:TDIPOWER píše:váha píše:
jj to znám

ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil

To myslíš vážně??? Tak to už je drsný

. Taky bych se chtěl někdy svézt v takové mrše

.
Ale musí ti být jasné, že mít v 1,9TDi 200 koní, tak to asi s našim stylem jízdy moc nevydrží....

no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x

Vy máte někdo čiplou 1,9 TDi na 200 koní ? To se muselo vyměnit půl auta, ne ?

Napsal: 27 říj 2006, 12:50
od TDIPOWER
mvolesko píše:no ja uz jsem najel cca 8000km a doufam ze najetu jeste minimalne 10x tolik spis 20x

Tak u tebe to je něco jiného. Ty to mažeš ze všech stran

Napsal: 27 říj 2006, 14:45
od titan0306
váha píše:TDIPOWER píše:já totiž využívám plný výkon dost často
jj to znám

ani 300koňová audi mě neni výkonem dostačující sem zjistil

Tak na dálnici ti nebude stačit ani 500Ps, ale už vidím jak budeš drtit 300Ps město/meziměsto.