Stránka 3 z 3

Napsal: 31 říj 2006, 17:57
od cereus
Takze upresnenie info o EGR podla knihy: ventil je dvojstupnovy, umoznuje menit zdvih. Bud maly zdvih (ventil je da sa povedat polootvoreny) alebo plny zdvih, cize uplne otvorenie.Obrázek
Ventil je otvoreny do 2800 ot. za min. Okrem otacok je regulacia zavisla este od zataze motora. Cize RJ ovlada otvaranie EGR na zaklade udajov o otackach motora, mnozstve davkovaneho paliva, mnozstve nasavaneho vzduchu. A zatvara sa pri silnej akceleracii bez ohladu na otacky.

Napsal: 31 říj 2006, 18:01
od bokaco
Me to takhle nepracuje.

Napsal: 31 říj 2006, 18:15
od cereus
Podla knihy by malo, tak neviem.

Napsal: 31 říj 2006, 19:42
od Matrix
Takže zhruba jak jsem psal... Jinak do asi těch 3.000 ot./min. je to proto, že od této hranice již recirkulace velmi negativně působí na spotřebu paliva a taky na výkon motoru.