
Seřízení synchronizace vačky TDI PD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
no ja som ho uz raz povolil,
nastastie je tam kolik takže kolo sa nepohne stači to naspäťzašrubovať, teda najprv dotiahnuť 3 šruby, potom daš jednotku a daš tam nejaky vhodny moment na tu remenicu na hlavnu matku a možes nastavovať ďalej, idealne by bolo ešte pretočiť motorom pre istotu ak by so to nahodou posunul o veľa ale ak si rozvody nastavíš do stredu (tzn tie 3 šruby su zhruba v strede dierky) a hodnotu maš kolo 0 tak by sa nemalo nič stať, a určite nie keď ich vrátiš zhruba do toho stredu, na vačke je pero, takže to sa nepohne.

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 627
- Registrován: 18 lis 2013, 22:01
- Bydliště: Slovensko
Odpovědi: 0
Ahojte,čisto teoreticka otazka,ak by som rozvody nastavil nespravne povedzme o 1 zub alebo 2zuby na VAG by som uvidel hodnotu dost mimo -3° + 3° ?? rozvody som robil bez pripravkov iba 6 gulatina
na VAG v kanale 4 mi ukazalo -2° hned po nahodeni remena ,,došteloval som to na +0,5. a tu je ta otazka keby to je zle nastavene bol by som tak blizko pri hodnotach 0° ? auto jazdi všetko v poriadku len ma to tak napadlo spytat sa tu.

Ja mam zase taku srandu ze ked nastavim aj mam nastavene rozvody na 0 tak vstreky hodnoty mi ukazuju cez 1 temer pred smrtou a volnobeh spotreba 0.7 ak nastavim rozvod na +0.5 tak spotreba klesne aj hodnoty vstrekov su blizke 0 pritom auto normalne funguje spotreba super tah tiez 5.3 pri dialnicnej 130tke ja len taky dodatok 

Sry no ja len taky poznatok
aj ja mam tu v okoli takych ze poznacia rozvody fixkou a zalozia druhy remen ked som poveda ze na staru rotacku ze predvstrek treba spravit ze to na kkt ale ze ked velmi chcem za 50e mi nastavi a vravim mu ze to cez pc kuka po mne ze nikdy take nerobil kupil som si kkl kabel a b tdi grafu nastavil 15e kabel a nastavene plati pravidlo co si sam nespravis nemas
ked ku mne prisel nejaky neznamy tak som to nastavil do polhodky a bral max 10e 



Ono taky v žádném montažním postupu vw není že se máš diagnostikou dívat na sinchronizaci prostě jsou přípravky a na ně to uděláš.Ten problém není jen v tom že nechtěj ale pokud je impulzní kroužek nalisovanej blbě tak si to prostě blbě nastavíš.Nám se docela běžně stává že nám vyblázněný zákazníci z těchto témat volaj že si to po našich rozvodech nechali znova kontrolovat na diag a že maj rozvody o zub a podobně dokonce jsem to na sharanoj brt musel zákazníkoj doštelovat na nulu i když viděl že přípravky seděj a marně jsem mu to vysvětloval že to u toho motoru prostě na nulu nevyjde prostě jsem byl kokot.Od tý doby knám nejezdí a věřím že nás i pomlouvá.RAPIDmen píše:Ferdy byvali spolužiaci robia v autorizaku vw-škoda. a pytam sa nadstavujete synchro. vačky... pozeralo pomne že načo ved to dame na pripravky... čiže takto to je a pritom robota nestoji 80E za rozvody ako u nas garažovich
Ono, ta fixka je trochu jištění, hlavně pokud člověk dělá pokaždé něco jiného..Není nad to, přesně vědět" v jakém stavu " motor předtím běžel a často jsou motory, kde fixace přípravkem jde špatně , nebo chce mechán zeshora vidět rozvodové kolečko na klice, zda se nehne..Já osobně nevěřím ničemu až když motor chytne na otočení a běží jako housličky. Protože různé přípravky jsou často dodo opajclé od origa, popřípadě je už novější typ, který má přípravek jiný a člověk by musel mít hlavu jako pátrací balon, aby si vše pamatoval.Kody, modifikace apod. Ale čistě theoreticky, když u auta nastaveného na rozvodech v továrně, kdy nebyla provedena demontáž motoru,vyndám jen řemen /což samozřejmě normálně nedělám, jen u svého/a nandám jej tak, jak byl ten původní a napnu předpisově kladku, MUSÍ TO BÝT STEJNÉ JAKO PŘEDTÍM..Rozdíl v délce nových řemenů je zanedbatelný..Je třeba nevyšilovat , protože je to jen obyčejný dieselový motor s naroubovaným řízením pomocí elektroniky, nic víc, nic míň...
P.S. a je třeba počítat s tím, že i řemen si musí na kladky a kola zvykat, takže se vše upraví..Takže měřit to má cenu až po najetí aspoň 100km..

P.S. a je třeba počítat s tím, že i řemen si musí na kladky a kola zvykat, takže se vše upraví..Takže měřit to má cenu až po najetí aspoň 100km..
nepropadat panice...