Napsal: 28 dub 2010, 18:05
Všechno jinak. Špatně jsem to pochopil. Šlo o popis otvorů v hlavě V8 TDI.
Pokud by tam nebyl, tak tlak z komprese by šel kolem vstřiku do ventildeklu a tudíž do kl. skříně a zvětšoval by tlak a bránil odtoku oleje z turba.. S upevněním vstřiku to nemá co dělat . Je to jen ochrana proti důsledku lehkého upevnění vstřiků...
Ty jsou tak lehce upevněné, protože čím menší tlak ve spojení vstřik/hlava, tak tím méně hluku a vibrací. Pochopitelně, inženýři by chtěli dosáhnout co nejmenšího přítlaku vstřikovače do hlavy při 100% těsnosti, ale to se jaksi navzájem vylučuje... Takže jde o kompromis těsnost/hluk.
Přečetl jsem si pár patentů na toto téma a vesměs jde o kompozitní materiály místo měděných podložek, nebo různé tvary sedel vstřikovačů.
Pokud by tam nebyl, tak tlak z komprese by šel kolem vstřiku do ventildeklu a tudíž do kl. skříně a zvětšoval by tlak a bránil odtoku oleje z turba.. S upevněním vstřiku to nemá co dělat . Je to jen ochrana proti důsledku lehkého upevnění vstřiků...
Ty jsou tak lehce upevněné, protože čím menší tlak ve spojení vstřik/hlava, tak tím méně hluku a vibrací. Pochopitelně, inženýři by chtěli dosáhnout co nejmenšího přítlaku vstřikovače do hlavy při 100% těsnosti, ale to se jaksi navzájem vylučuje... Takže jde o kompromis těsnost/hluk.
Přečetl jsem si pár patentů na toto téma a vesměs jde o kompozitní materiály místo měděných podložek, nebo různé tvary sedel vstřikovačů.