Stránka 3 z 4

Napsal: 20 říj 2010, 19:54
od u.speedo
zdravim lidi tak nějakej pokrok v našem problému jinak jsem vyčistil čerpadlo a pořád stejný (wallbash) začínám toho mít dost a asi to dám někomu jinýmu na starost :-D

Napsal: 21 říj 2010, 17:22
od kapo1222
No bol som u mechanika. Napojil to na Vag a povedal mi ze riadiaca jednotka motora pozaduje hodnotu nasavaneho vzduchu xxx a skutocna namerana je xxx. a ze to nieje v tolerancii. v skratke vadna vaha vzduchu podla mechanika. vymazal mi chybu par dni bol pokoj a teraz zas koliu otacky. Aku vahu najlepsie kupit na tento kod motora??? Skoda octavia 1.9 TDI PD 4x4 kod motora ATD.
Us som z toho zufaliiii

Napsal: 21 říj 2010, 18:53
od u.speedo
tak to vážně netušim jestli jako je určitá váha na určitej motor nemam na mysli 81kw a 96kw nebo 74 jo ale asi bych koupil to co tam mám Bosch

Napsal: 21 říj 2010, 19:34
od drozd
Tak jsem prubnul ten čistič vstřiků a taky bez efektu,vyměněna jedna svíčka,která byla špatná a pořát to při studenym startu tak minutku dvě padá tak o 100 otáček dolů.Seru na to,dál řešit to budu až bude mrznout a já to nenatočim.

Napsal: 21 říj 2010, 19:42
od u.speedo
no mě to začlo už minulou zimu jak dost krutě mrzlo a věř mi že žádna sranda to neni proto bch to rád vyřešil co nejdřív mam takovej dotaz jak jsem psal že jsem vyzkoušel to čerpadlo z nadrže tk bylo kompletně celý černý i přesto že je z bílího plastu jako zasraný od šmíru a kdyzž jsem to utřel tak se chvilkama lesklo jako grafit nemáš tušení co to je ? a mam to všude v čerpadle v hadicích i chladiči paliva no prostě všude .

Napsal: 21 říj 2010, 19:50
od u.speedo
ale nebylo to nic pevnýho taková mala vrstvička jak jsem na to sáh tak to šlo dolů

Napsal: 25 říj 2010, 20:15
od u.speedo
nevíte někdo jakej tlak má dávat čerpadlo na PD

Napsal: 25 říj 2010, 20:34
od u.speedo
a ještě nemáte zdání jak je ovládanej sitič na PD jak to vůbc funguje ?

Napsal: 31 říj 2010, 23:16
od Romio
NECITAL SOM VSETKY ODPOVEDE ALE JA SOM MAL TEN ISTY PROBLEM NA AUDI A6 3.0 TDI, BOLI TO ZHAVIACE SVIECKY. ALE MNE TO UKAZALO NA WAGU, ALE NIE NA KAZDOM VAGU MI TO UKAZALO, IBA NA NOVSEJ VERZII.

Napsal: 08 lis 2010, 14:41
od kapo1222
No tak pani uz vie niekto v com by mohol byt problem v nasom probleme???
Zo par dni do zadu bolo cez noc chladnejsie asi tak -3 az -5 stupnou celzia.
A po nastartovani otacky nekolisali. Ale oteplilo sa ranna teplota nad cca 5 stupnov a kolisanie otaciek naspat. Tak uz fakt neviem cim to moze byt.
:? :? :?
asi ma z toho klepne (wallbash)

Napsal: 09 lis 2010, 23:04
od jaro1
kapo1222 píše:No tak pani uz vie niekto v com by mohol byt problem v nasom probleme???
Zo par dni do zadu bolo cez noc chladnejsie asi tak -3 az -5 stupnou celzia.
A po nastartovani otacky nekolisali. Ale oteplilo sa ranna teplota nad cca 5 stupnov a kolisanie otaciek naspat. Tak uz fakt neviem cim to moze byt.
:? :? :?
asi ma z toho klepne (wallbash)
ale zakolisu aj tak. Ja som si uz tiez myslel,ze nie ale nechal auto na volnobeh a ak sa troska zahrial zakolisali (wallbash)

Napsal: 10 lis 2010, 07:37
od pepiknet
co čidlo teploty chlad.kapaliny?

Napsal: 10 lis 2010, 23:03
od jaro1
tak cidlo chadiacej kvapaliny? hmm moze byt,lebo niekedy pri nastartovani mi zacne pipat a zobrazi sa kontrolka chladiacej kvapaliny. Vypnem motor,znova natocim a uz vsetko Ok. Zeby to robilo ono? Je to to cidlo na nadrzke chladiacej kvapaliny?

Napsal: 10 lis 2010, 23:22
od pepiknet
nevím přeesně jak to máš ty ,já ho mám na boku motoru ,při odpojení by to mělo přestat kolísat

Napsal: 11 lis 2010, 22:57
od jaro1
mam ho tiez tam, tak to skusim a dam vediet