kolisu otacky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 23 zář 2010, 12:05
Odpovědi: 0

kolisu otacky

Příspěvek od kapo1222 »

Nazdar pani. Som tu novy tak vopred sa ospravedlnujem ak som nahodou zalozil novu temu ktora tu uz je ale hladal som a nenasiel alebo neviem hladat.
Takze: Mam skoda octavia 1.9 TDI PD 4x4 r.v 2001 kod motora ATD.
Moj problem:
Pri studenom starte mi zacnu kolisat otacky. Ked nastartujem otacky su cca 950 a potom klesnu na cca 900 a vratia sa spat. Takto to spravy par razy a potom otacky na volnobehu normalne drzy. Ked mi tie otacky kolisu tak z vyfuka sa aj via dymi. Ako nahle sa auto troska zohreje tak pri vypnuti a opetovnom nastartovani to uz neroby. Roby to len pri studenom starte. A este. uz ked otacky prestanu kolisat a zaradim rychlost a pomaly pustam spojku bez plynu tak otacky tiez kolisu ale ako som vravel ked sa auto troska zohreje otacky v poho. Dakujem za vase odpovede.
kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 23 zář 2010, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo1222 »

To nikto sa nestretol s takyymto probleemom????
Neviete niekto aka hodnota vzduchu ma pretekat vahou vzduchu na volnobeznych otackach pri takomto motore???Velmi by mi to pomohlo. Dakujem Vam za odpovede
Uživatelský avatar
jaykay
Aktivista
Příspěvky: 2231
Registrován: 06 říj 2006, 14:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Sušice

Příspěvek od jaykay »

co cidlo teploty?
VW Touran 2.0TDI BKD Highline chip by dragpower.cz
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

No asi už jsou všeci unavení to psát denně pořát dokola ale asi ti někdo poradí ať to dáš na diagnostiku Vag a na konci zjistíš netěsnost v palivovém systému nebo podávací čerpadlo ;)
T4+B5,5
kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 23 zář 2010, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo1222 »

No ale na Vag som bol a nic neukazal. Dnes mi kamarat vravel ze mam skusit odpojit vahu vzduchu.
Tak Motor bol studeny nastartoval som otacky kolisu, aa odpojiim vahu a co?? otacky prestali kolisat a ked som ju zas zapojil naspat aj otacky zacali kolisat. Mohlo by to byt vahou??? Asi pred mesiacom a pol bola menena lebo stara bola vhaji.
alreadys
Aktivista
Příspěvky: 1279
Registrován: 27 črc 2009, 21:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od alreadys »

Chce to napojit na diagnostiku ale vypadá to na čidlo tepoty podle těch příznaků.
kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 23 zář 2010, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo1222 »

Ale aj napriek tomu cidlo teploty ked odpojim vahu tak otacky nekoliisu som z toho magor. (wallbash)
Ale cidlo teploty by ukazalo na vagu nie????A mne Vag neukazal ziadne chyby
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

zdravim asi mam podobnej problem mam motor ASZ a při studeným startech mi kolísáj otáčky motor nastartuje hned asi tak 2 s normal potom padnou otáčky chvilku se to hádá a ptom se srvoná jak se to zahře je klid a čidlem teploty to neni to u jsem vyměnil za OR. čidlo pro jistotu kdybyb bylo vadný a to se stat může jsem si půjči od karáda z jeho motoru a to samí a VAG taky nic neukázal
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Když je palivo chladnější hůře se podává a prochází přes palivový filtr, jak se trochu ohřeje je tekutější ;)
T4+B5,5
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

kdyzž jsem to koupil nedělal to a dělat by to neměl takže chceš říct že mam vyměnit palivovej filtr ?
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

Za zkoušku nic nedáš je to nejlevnější varianta já se kloním k verzi s malým tlakem od podávacího čerpadle které odejde posléze, když je palivový filtr zanešenější tak hustější nafta se hůře protlačuje to jako že v létě jede dobře a před zimou a v zimě se to někde projeví ať už starší palivový filtr nebo slabší čerpadlo ;)
T4+B5,5
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

No zkusim to za pokus nic nedám ten filtr mě nic stat nebude ale v letě je vše Oka i v zimě kdyzž už je to zahřátý je prostě ten první start při venkovních teplotách pod 10 stupnu
kapo1222
Přispěvovatel
Příspěvky: 244
Registrován: 23 zář 2010, 12:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od kapo1222 »

No mozem aj ja skusit vymenit filter. Ale kto mi vysvetli ked mi kolisu tie otacky pri studenom starte a ked odpojim vahu vzduchu tak kolisanie prestane a ked ju zapojim naspat tak zas kolisu. :? :? :?
Uživatelský avatar
mistrkutil
Přispěvovatel
Příspěvky: 448
Registrován: 11 čer 2008, 22:50
Odpovědi: 0

Příspěvek od mistrkutil »

To už ať si vyhodnotí řídící jednotka jaký je požadovaný poměr vzduch-palivo na výsledném měření spalin motoru když je egr off a z výfuku se dýmý podle počasí nebo čeho :-D
Takhle přiblížit barvu toho dýmu byli bychom zas o něco chytřejší ale předpokládám černý dým spíš saze než bílý až šedý.
T4+B5,5
u.speedo
Přispěvovatel
Příspěvky: 60
Registrován: 19 říj 2009, 11:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od u.speedo »

tak mam po výměně palivového filtru a pořád stejný a nedalo mi to taky jsem odpojil váhu a pořád stejný sní i bez ní
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“