Stránka 3 z 3
Napsal: 15 pro 2007, 19:07
od dury2
Asi pozdě říkat, že mi to samé dělala vadná baňka na regulaci turba. Ventil neupouštěl při překročení tlak z potrubí a proto jednotka padala do nouzáku.
Napsal: 15 pro 2007, 20:24
od Kec
Tak ty dvě chyby spolu velmi souvisí. U GIII je snímač tlaku turba v řídící jednotce. Měl jsem tyto závady taky. Chyba byla v turbu zatuhlé lopatky. Když to sleduješ na vagu tak Ti to ukáže max 2500 víc to neumí. Připojil jsem tlakoměr a tlak se šplhal až na 2bary!!!!!!!! Divím se že to turbo přežilo.
To vyčištění lopatek vše ok. krásně to reguluje a vše v pohodě. Ten skrat na snímači je způsobenej tím vysokým tlakem.
P.S. Asi nejlepší diagnostika zatuhlých lopatek turba je najít táhlý kopec a na trojku od 1500 otáček do plných. Sledovat VAG nebo udělat LOG. Pokud ti to padne do nouzáku, tak odpoj hadičku co vede z N75 do turba u baňky turba a jeď ten kopec znovu. Pojede to pomaleji( hůře se vytáčí motor), ale pokud Ti tlak vyleze na VAGu přes 1600(0,6bar) tak seklý lopatky. Pokud jsou lopatky, potažmo turbo OK tak mě to lezlo max na 1200-1300(0,2-0,3).