Stránka 3 z 4

Napsal: 24 čer 2011, 10:13
od jaykay
jericho-3 píše:Přesně, před chvílí jsem mu to říkal do telefonu, cos řekl Ty..A on se chechtal do telefonu...On si dokonce myslel, že na "autech okouknu ložiska, zda jsou v pořádku"..neznáš někoho, kdo pohledem pozná špatná ložiska..? :D
tak takovyho znamyho bych taky chtel :D :D :D

Napsal: 27 čer 2011, 12:47
od kovma
Zdravím,

já osobně 407. Mám SW 1,6HDi a maximální spokojenost. Neměnil bych.A to mám už 212 000 km. Pravidelná údržba a není co řešit. Spotřeba kolem 5,5 svižná jízda. Svezení nádherné.

Nech so poradit od lidí, kteří mají jak 407, tak OII.

Na řeči typu debilní Francouz se nedávej. Hledej info u uživatelů Tebou zmíněných aut. Jasně škodovkáři budou ha nit pegy a opačně.

V každém případě vybírej pečlivě,pomalu a s rozvahou.

Napsal: 27 čer 2011, 15:15
od jericho-3
kovma-a olej měníš podle výrobce při 20000km nebo dřív..?

Napsal: 27 čer 2011, 15:28
od jaykay
20.000km neni zrovna dobrej napad :)

Napsal: 27 čer 2011, 18:35
od kovma
olej a filtry měním každých 15 000 km.

Napsal: 27 čer 2011, 22:19
od jericho-3
Můj nápad to není, ale je to předpis továrny Ford pro motor 1,6 HDI,80kw...Volové...

Napsal: 28 čer 2011, 07:02
od jaykay
jericho-3 píše:Můj nápad to není, ale je to předpis továrny Ford pro motor 1,6 HDI,80kw...Volové...
ja vim :)

Napsal: 08 črc 2011, 13:51
od Lazlo
Package píše:ak chces problem tak si 407..len zopar drobnosti-
nefunkne kurenie-demontaz kurenia ,rozobratie kurenia vymena klapiek
neustale problemy s kontrolkou diagnostiky
problemy s prednou napravou
problem s elektroinstalaciou
a kopec dalsich....


Pokud to byly problémy na tvém autě tak buď jsi se špatně staral anebo vyjímka (špatný kus).

Napsal: 31 črc 2011, 22:48
od hipisko
ked 407sw tak automat. na 6stupnoch (neviem ako u 1,6hdi a 5stupnoch) nadavaju dost na odchadzajuce spojky. Automat je na 407 predimenzovany, je robeny do krutaku 440Nm a motor ma 320Nm. Aj pri 200 000km 407 automat radi ako novy(drviva vacsina nikdy nemenila olej).

Sam som kupoval 407, bolo to clekom zaujimave, odporucam ist pozriet najprv auta s vela najazdenymi km, nech ziskas skusenosti v akom su stave. Lebo potom, ked sa zacnes pozerat po tych so 100 000km, tak budes ako tak vediet selektovat, ktore su tocky a ktore nemusia byt. Auta, ktore som ja pozeral boli vela krat v ubohom stave, ale automat vzdy radil presne.
Ja som nakoniec kupil 407sw so 180 000km, ale je v stave, zeby som mu naozaj veril 100 000km. Snad nesklame.

Napsal: 12 kvě 2013, 14:57
od mohy
sám mám rok 407 sedan 2.2HDi bi turbo... v serii.
Predtim rok a pul WV Golf V 1.9TDi PD... upraveny na 160koní.

Na PUGu je poznat vyssi trida. Diky slozitemu podvozku skvele drzi na silnici. Díky dlouhemu rozvoru je tezke ho rozhoupat na nerovnostech. Sedačky jsou velice dobré, ne sportovní ale pohodlné, ne tak měkké jako napriklad v C5. Co se tyce spolehlivost: u vozu pred faceliftem (08 ) jsou poddimenzovane jiz zminovane klapky klimatizace... (kompletni vymena obou stoji cca MAX 9-10tis). Ostatni je klasika, jako u kazdeho moderniho vozu (napr ty OII).
Motor je kategorie sama pro sebe :D Budem li mluvit o 2.0HDi tak vykon dostatecnej, zavodak to neni ale jede hodne slusne za (oproti 2.2HDi) slusnou spotrebu.
A PUG ma oproti Škodovce jednu vyhodu co nikdo nezminil: nekrade se (LOL)

Napsal: 27 pro 2013, 21:31
od tomtt
Byl jsem nucen si půjčit od tchána P406 2,2Hdi (než opravím svoji havarovanou Alhambru) a byl jsem úplně v šoku ze spotřeby. Táhnul jsem za ním malý naložený vlek (celkem cca 500kg) a i při klidné jízdě do jsem jel za 9,7l !!!! Bez vleku se mi nepodařilo dostat pod 6,6l !!
A to jsem jel trasu 190km. Takovou spotřebu bych chápal u plně naložené T4 2,5Tdi, ale né u osobáku! !? :?
Za Alhambrou jsem táhl na podvalu i Sharana a to jela za 8,4l.(samozřejmě s nohou až na podlaze s 66kW).

Napsal: 28 pro 2013, 08:55
od jericho-3
No můj kolega má C5 2,2 HDI a na dálku když spadne k 7 litrům, je nadšen. Když jsem byl nucen čumět na měřič spotřeby , tak i po zavření plynu to furt něco žralo..Je to těžké auto, ale stejně..Najeto má asi 220000 km..
Kovma- nejsem nepřítel žabožroutů, jen mi kolikrát naserou, ale máš pravdu, jízda s 1,6 HDI je bezvadná a spotřeba také, ale musíš mít auto zánovní a starat se o něho. Jak se koupí ojetina, je to většinou průser a jakmile v něm zaklepe, je lepší prášek na uklidnění a pohled do nebe, že život za to stojí...Osobně jsem jezdil s Fordem Fokus 80kw a byla to střelba, charakteristika motoru proti TDi je ůžasná a spraskal bych jej tak, že by měl zkažený den.Ale nesměl by mi do baráku, pouze nový a za moji cenu... :)

Napsal: 28 pro 2013, 18:36
od Ferrari1980
Vytiahli sme kostru z truhlice, no ale neva...

Mno, jeden známy jazdí služobne na 807ne 2,0 HDi a MOTOR si nevie vynachváliť, najazdil vyše 230 000 km za 3 roky, no problem. Je skôr zástancom VW, ale 2,0 HDi chváli.
Na 407ne pred FL odchádzali klapk yklimatizácie a potom nejaké čapy na pr. naprave
Kamarát kúpil Octu II 1,9 TDi a počas cca 1,5 roka ho 2x nechala
Ako vyššie anpísané. VW sa kradne, Levík až tak nie...
407 je vyššia trieda
407 je tuším najťažšie auto vo svojej triede
Čo sa týka posedu a pocitu z auta, treba vyskúšať.

Za mňa zachovalá 407.

Napsal: 28 pro 2013, 19:05
od jaykay
mel jsem nejakej cas P407 ale bohuzel s 1.6HDi, 407ma - super vuz ale urcite s 2.0HDi - 6kvalt, taha pekne a spotreba cca 6.5l

Napsal: 29 pro 2013, 09:34
od jericho-3
Ano, 2.0 je nejspolehlivější HDI, ale bohužel moc nejede, takže třeba v C5 nebo v SUV je to slabota a to nejsem závodník nebo tahač přívěsů. Několikrát se mi stalo, že bývalý majitelé 1,9 TD se se mnou hádali, že to nemá turbo, protože zaprvé není vidět/a vyndat jej je na facku/ a zadruhé 1,9 TD je proti tomu raketa..Ale je pravda, že to furt jezdí.. :)