ahoj,doufám že se neurazíš, když tě budu považovat za člověka znalého motorů tdi a který taky dobře poradí.Nejsme všichni nevzdělanci a troubové,jen hledáme možnosti a informace.Myslím že většina lidí než začne sypat prachy do uprav si nejdřív zjistí jak ten jejich motor na tom je,jestli nechat bejt nebo opravit a upravit.avatar píše:Nestacim se divit co tu ostatni dokazou vyplodit za nesmysly
Je jasne a dokazane ze strikovace pro AKE 132kw RV od 00 jsou jinaci maji o nejakou setinu veci prumer striku. tim padem jde vice nafty a vic to jede ale POZOR s vymenou strikovacu to nekonci!!! je potreba i auto nacipovat a to nejlepe individualni cip (jako ja u Reeschy). Nasypat tam cip nekde u nejake firmy se s motorem rovnou rozlucte.
Dale nekdo tu melle o stejne koncepci ano motory jsou stejne ale
do roku 2000 jsou to motory na prd spatnej odvod tepla z leve hlavy proste se to sere
od roku 2000 do roku 2003 jsou 132kw verze ty jsou lepsi us to maji vyresene
ale od roku 2003 az do ted maji jine vacky (zamenitelne) ale us se nevydiraji.
Jinak presne jak napsal frantacech bud rad ze ti to jezdi pokud nemas prachy na opravy za 50tis tak do toho nevrtej pokud ano tak zacni))).
vsadim se ze vecina zvas nema zkontrolovane turbo vacky udelanou diagnostiku jak jsou na tom hydrostely zdvihatka atd....
ten kdo to nema tak at neplanuje upravy!!
toto je rada nad zlato!!!
audi a6
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
avatar píše:fandy no doufam ze to kazdej udela ale je tu spoustu lidi ktery si mysli dam striky a pojedu jak triskac
Ozaj a nemáš na predaj Ešte Vstrekovače a Turbo zo 132 Kw ? Poprípade neostali Ti vačky ( nevydrané ) sa mi zdá, že si mal niake diely pokial nie tak sorrz, že otravujem.
A Teraz k 2,5 TDI V6 robíme ich asi cca 15 až 20 teraz myslím staršie modely skoro z každého valil olej. Ale to sa dá vyriešiť vyčistením filtra odparovania a pretesnením aj keď to neni najmenej roboty ale dá sa to. No najhoršie je natom, že skoro na každej piatej sú vydraté vačky. Ale Pri Kvalitnom Servise Výmene oleja (kvalitného) teda pokial sa urobia vačky tak to auto vydrží kludne ďaľšieho pol mega. Výkon je by som subjektývne povedal cena výkon celkom good. Ale Pri Tomto Motore Keď si niekto myslí, že má dosť peňazí tak ho presvedčí o tom, že ich nemá až toľko. Proste motor 2.5 TDI V 6 je pre ludí čo nemajú ako povedal Avatar dať do opravy 50 000. Potom si už to auto zas zarába na seba. Ale zas nehovorím, že všetky 2,5 sú zlé len pri kúpe si dať tú námahu a pozreť ho poriadne

Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty
preto mám 911 Turbo
:DD


Karl píše:avatar píše:fandy no doufam ze to kazdej udela ale je tu spoustu lidi ktery si mysli dam striky a pojedu jak triskac
Ozaj a nemáš na predaj Ešte Vstrekovače a Turbo zo 132 Kw ? Poprípade neostali Ti vačky ( nevydrané ) sa mi zdá, že si mal niake diely pokial nie tak sorrz, že otravujem.
A Teraz k 2,5 TDI V6 robíme ich asi cca 15 až 20 teraz myslím staršie modely skoro z každého valil olej. Ale to sa dá vyriešiť vyčistením filtra odparovania a pretesnením aj keď to neni najmenej roboty ale dá sa to. No najhoršie je natom, že skoro na každej piatej sú vydraté vačky. Ale Pri Kvalitnom Servise Výmene oleja (kvalitného) teda pokial sa urobia vačky tak to auto vydrží kludne ďaľšieho pol mega. Výkon je by som subjektývne povedal cena výkon celkom good. Ale Pri Tomto Motore Keď si niekto myslí, že má dosť peňazí tak ho presvedčí o tom, že ich nemá až toľko. Proste motor 2.5 TDI V 6 je pre ludí čo nemajú ako povedal Avatar dať do opravy 50 000. Potom si už to auto zas zarába na seba. Ale zas nehovorím, že všetky 2,5 sú zlé len pri kúpe si dať tú námahu a pozreť ho poriadne
cau striky mam ale jsou nahradni pro muj motor ty prodavat nebudu jsou pro superb 120kw (ale stejne jako ty moje AKE).
vacky jedny mam ale vydrene ze stareho motoru.
turbo 132KW mam taky ale prodavat ho taky nebudu bo se mi bude hodit casem a prodat ho se nevyplati
jinak dily na http://audia4.wz.cz/
jak tu vacku jednou chytnes tak us se pak vydira cimdal vic a vic. tim padem se vydira i zdvihatko zasere se hydrostel. Potomk zdvihatko tim jak tam vznika vule odpadne a nejede ventil. Proste ten motor jde do cimdal vecich sracekFandy píše:Vydřený vačky,fajn,zeptám se jako amatér.Jak vypadají zdárně vydřený,nikdy jsem to neviděl,Jsou to desetiny mm.,nebo víc?
desetinama to zacina jka se to priblizi k milimetru tak odpadaji zdivihatka nefungujou ventily auto prestava tahnout zacinaj se pripejkat pisty vznika vule mezi krouzkama auto zacne tlakovat a je to v prdeli....
co proti tomu delat je jasne davat kvalitni olej menit kazdejch 10-12tis nedavat longlajf
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
Heh, preto ja nechcem radsej ani kukat na tie svoje vacky...... No, davam 5w40 addinol, menim poctivo kazdych 15tkm. Zatial ma stale dobry tah, netlakuje, ale viem ze to vsetko ma aj tak aj tak raz neminie, okrem toho motora (AFB) je to passat a samozrejme s tym dalsich milion poruch... (Napravy, hadicky, vahy, turbo, cerpadlo ....) Jednoducho som sa rozhodol, ze to predam v jari a budem mat pokoj. Ja som sa uz natrapil dost, auto dam do dobreho stavu a to, co si chysta pre mna ten motor do buducnosti, to nech si uz zlizne niekto iny. 

Sakra seš pozitivní jak tv Novafrantacech píše:Fandy píše:Vydřený vačky,fajn,zeptám se jako amatér.Jak vypadají zdárně vydřený,nikdy jsem to neviděl,Jsou to desetiny mm.,nebo víc?![]()
Az je uvidis ve svem motoru, urcite to poznas. Ujistuju te, ze to neprehlidnes.


Opravy vad.řj,ABS,autoradií,navi. 774446776
- frantacech
- Aktivista
- Příspěvky: 4289
- Registrován: 23 led 2006, 14:15
- Bydliště: Ostrava, CZ
Odpovědi: 0
jj motor vyjde levneji - viz muj případ.
koupě auta s nalitanejma 240tkm,rok98
čekal sem rozvody a ramena...
pak aleložisko klimy - 17 za repasi
potom čerpadlo - 20 za nový
neustále se řešily problémy s olejem- přetěsnovaní van, až to dospélo do stádia vačky ko, jelo to na 5válců...
motor sem sehnal za 18, monžáž stála skoro stejně...
na motor sem se byl podivat s motorářem, ten mi řek že podle vaček má tak 100 nalítanejch....
poté rok klid...
tedy klid... zadní ložiska, jedna váha vzduchu, prasknul pul roku starej vzduchovej filtr, pak hadice od 2hyho intercooleru, no a ted před asi 14ti dny se mi stříh šroub kterej drží napínák řemene na altík a servo... a asi to štouchlo do rozvodů - skočily naštěstí jen o zub... uff to sem si oddych a zaplatil 17 + sem tam dal ještě novej startér....
hezké že ?
nejhorší na tom je, že už se to ani nevyplatí prodat
ted se vás zeptám: myslíte si že přemejšlim o chipu ?
:D:D
btw mě asi čekaj ještě přední stabilizátory...
ale možná to je jen tim že už každou jizdu ten motor a auto posloucham, co se zase sere...
takže se mi to jen zdá 
jinak musim říct že svezení je hezký... to jo...
jo a ještě ste se ptali jak se poznaji vydřený vačky... to chce změřit... nebo třeba nehtem porovnat vačky KO a OK
ono když se to vydře pod cementovanou vrstvu (par mikronu) tak to leze daleko rychleji...
koupě auta s nalitanejma 240tkm,rok98
čekal sem rozvody a ramena...
pak aleložisko klimy - 17 za repasi
potom čerpadlo - 20 za nový
neustále se řešily problémy s olejem- přetěsnovaní van, až to dospélo do stádia vačky ko, jelo to na 5válců...
motor sem sehnal za 18, monžáž stála skoro stejně...
na motor sem se byl podivat s motorářem, ten mi řek že podle vaček má tak 100 nalítanejch....
poté rok klid...
tedy klid... zadní ložiska, jedna váha vzduchu, prasknul pul roku starej vzduchovej filtr, pak hadice od 2hyho intercooleru, no a ted před asi 14ti dny se mi stříh šroub kterej drží napínák řemene na altík a servo... a asi to štouchlo do rozvodů - skočily naštěstí jen o zub... uff to sem si oddych a zaplatil 17 + sem tam dal ještě novej startér....
hezké že ?



ted se vás zeptám: myslíte si že přemejšlim o chipu ?

btw mě asi čekaj ještě přední stabilizátory...
ale možná to je jen tim že už každou jizdu ten motor a auto posloucham, co se zase sere...


jinak musim říct že svezení je hezký... to jo...

jo a ještě ste se ptali jak se poznaji vydřený vačky... to chce změřit... nebo třeba nehtem porovnat vačky KO a OK

OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor
moose píše:jj motor vyjde levneji - viz muj případ.
koupě auta s nalitanejma 240tkm,rok98
čekal sem rozvody a ramena...
pak aleložisko klimy - 17 za repasi
potom čerpadlo - 20 za nový
neustále se řešily problémy s olejem- přetěsnovaní van, až to dospélo do stádia vačky ko, jelo to na 5válců...
motor sem sehnal za 18, monžáž stála skoro stejně...
na motor sem se byl podivat s motorářem, ten mi řek že podle vaček má tak 100 nalítanejch....
poté rok klid...
tedy klid... zadní ložiska, jedna váha vzduchu, prasknul pul roku starej vzduchovej filtr, pak hadice od 2hyho intercooleru, no a ted před asi 14ti dny se mi stříh šroub kterej drží napínák řemene na altík a servo... a asi to štouchlo do rozvodů - skočily naštěstí jen o zub... uff to sem si oddych a zaplatil 17 + sem tam dal ještě novej startér....
hezké že ?nejhorší na tom je, že už se to ani nevyplatí prodat
![]()
![]()
ted se vás zeptám: myslíte si že přemejšlim o chipu ?:D:D
btw mě asi čekaj ještě přední stabilizátory...
ale možná to je jen tim že už každou jizdu ten motor a auto posloucham, co se zase sere...takže se mi to jen zdá
jinak musim říct že svezení je hezký... to jo...
jo a ještě ste se ptali jak se poznaji vydřený vačky... to chce změřit... nebo třeba nehtem porovnat vačky KO a OKono když se to vydře pod cementovanou vrstvu (par mikronu) tak to leze daleko rychleji...
Celou dobu sem si myslel ze jsem smolar jen ja mel sem stejnej problem
motor furt tekl nic moc jel prdlo mi turbo hridel nove 20 no hruza
furt ot teklo olej spotreba caa 1l na 1000km tak sem to pretesnoval pri cem sem se kouknul ze vacky jsou ko
novej motor me stal 25 a pohoda od te doby parada auto jen udelam ted rozvody (vlete)
ale trapeni ukrutne motor sem si vymenil zcela sam a to nejsem mechanik proste kus za kus jako PC]]]]]
holt kdys se blbe koupi ale dalo mi to spoustu informaci a spoustu zkusenosti ted dokazu krasne rozeznat mrdku motor od dobreho]]]]
proste 2.5 tdi us me neprekvapi snad]]]]]
audi nema moto naskok vdaka technikemoose píše:jj motor vyjde levneji - viz muj případ.
koupě auta s nalitanejma 240tkm,rok98
čekal sem rozvody a ramena...
pak aleložisko klimy - 17 za repasi
potom čerpadlo - 20 za nový
neustále se řešily problémy s olejem- přetěsnovaní van, až to dospélo do stádia vačky ko, jelo to na 5válců...
motor sem sehnal za 18, monžáž stála skoro stejně...
na motor sem se byl podivat s motorářem, ten mi řek že podle vaček má tak 100 nalítanejch....
poté rok klid...
tedy klid... zadní ložiska, jedna váha vzduchu, prasknul pul roku starej vzduchovej filtr, pak hadice od 2hyho intercooleru, no a ted před asi 14ti dny se mi stříh šroub kterej drží napínák řemene na altík a servo... a asi to štouchlo do rozvodů - skočily naštěstí jen o zub... uff to sem si oddych a zaplatil 17 + sem tam dal ještě novej startér....
hezké že ?nejhorší na tom je, že už se to ani nevyplatí prodat
![]()
![]()
ted se vás zeptám: myslíte si že přemejšlim o chipu ?:D:D
btw mě asi čekaj ještě přední stabilizátory...
ale možná to je jen tim že už každou jizdu ten motor a auto posloucham, co se zase sere...takže se mi to jen zdá
jinak musim říct že svezení je hezký... to jo...
jo a ještě ste se ptali jak se poznaji vydřený vačky... to chce změřit... nebo třeba nehtem porovnat vačky KO a OKono když se to vydře pod cementovanou vrstvu (par mikronu) tak to leze daleko rychleji...
VW Multivan T5
avatar: však ja už sem to sem někal párkrát psal
btw řešil sem i jestli si tam nedam AKE.... ale nevim jak bych ochcal typ motoru v tehcničáku, a kolik by to stálo...
jakou mas barvu avatare ?
ja tutu:
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.p ... 09&cat=529

btw řešil sem i jestli si tam nedam AKE.... ale nevim jak bych ochcal typ motoru v tehcničáku, a kolik by to stálo...

jakou mas barvu avatare ?

ja tutu:
http://galerie.autorevue.cz/showphoto.p ... 09&cat=529
OOOO A4 avant 2,0 TDI BLB-oun motor