Packa tempomat Superb/Octavia I / A6

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Já si objednal páčku od firmy Molpir (od firmy Elerte sem vrátil, kvalita plně odpovídá ceně - 821,- a z firmy Magicar mi zase nepřišlo nic a navíc nikdo od nich anina emaily nereagoval). Firma Molpir dodává originální páčky do servisů Škoda, takže to co koupíte u nich je skutečně originální páčka ze super peníze. Mě to vyšlo za 2.858,- Kč a do druhého dne od obědnání sem ji měl doma. Je to ta páčka s kolébkou ze superba. Problém ale nastal, že mi k tomu přiložili i návod k Superbu a né k oktávii, kde se dávaj piny do bíleho konektoru a připojuje se ten volný jeden pin na spínač sešlápnutí spojky, místo do černého konektoru a volný pin do pojistkovky, což mi došlo¨pozdě, takže jsem už rozebral konektor u spojky a zacvaknul tam ten pin, a ted mi to nejde rozebrat zpátky bez vypichováku (wallbash). Montáž je jinak pohoda jen sem musel s napůl rozebraným autem bez pytle ve volantu ještě rychle o půl devátý večer do hornbachu pro 12ti hranou hlavu M12, kterou se povoluje volant a kterou sem doma neměl. (taky to mohli ty bejci napsat v dílenských příručkách). Nikde problém skutečně není, ale zastavil sem se na vypichování těch pinů z pojistkovky a pak na znovu vypíchnutí pinů u spojkového spínače, což musím nechat až na dnešek na speciálizovanou firmu, protože mi to prostě nejde :x rý je ještě porod dostat pak piny do toho konektoru, jak tady někde už psal Mvolesko, takže to mě čeká ještě dneska. Jinak všechno fotím, tak pak někde vystavím postup jak na to.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
švihák
Přispěvovatel
Příspěvky: 73
Registrován: 30 led 2006, 22:51
Odpovědi: 0
Bydliště: západ

Příspěvek od švihák »

Matrix píše:Já si objednal páčku od firmy Molpir (od firmy Elerte sem vrátil, kvalita plně odpovídá ceně - 821,- a z firmy Magicar mi zase nepřišlo nic a navíc nikdo od nich anina emaily nereagoval). Firma Molpir dodává originální páčky do servisů Škoda, takže to co koupíte u nich je skutečně originální páčka ze super peníze. Mě to vyšlo za 2.858,- Kč a do druhého dne od obědnání sem ji měl doma. Je to ta páčka s kolébkou ze superba. Problém ale nastal, že mi k tomu přiložili i návod k Superbu a né k oktávii, kde se dávaj piny do bíleho konektoru a připojuje se ten volný jeden pin na spínač sešlápnutí spojky, místo do černého konektoru a volný pin do pojistkovky, což mi došlo¨pozdě, takže jsem už rozebral konektor u spojky a zacvaknul tam ten pin, a ted mi to nejde rozebrat zpátky bez vypichováku (wallbash). Montáž je jinak pohoda jen sem musel s napůl rozebraným autem bez pytle ve volantu ještě rychle o půl devátý večer do hornbachu pro 12ti hranou hlavu M12, kterou se povoluje volant a kterou sem doma neměl. (taky to mohli ty bejci napsat v dílenských příručkách). Nikde problém skutečně není, ale zastavil sem se na vypichování těch pinů z pojistkovky a pak na znovu vypíchnutí pinů u spojkového spínače, což musím nechat až na dnešek na speciálizovanou firmu, protože mi to prostě nejde :x rý je ještě porod dostat pak piny do toho konektoru, jak tady někde už psal Mvolesko, takže to mě čeká ještě dneska. Jinak všechno fotím, tak pak někde vystavím postup jak na to.
koupil jsme v PORCHE na B5.5 origo kit za 2.4 včetně návodu, montáž v pohodě, ale demontáž je pakárna, konektory jdou super s drátem od stěračů.
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak jsem až dneska konečně dodělal ten tempomat, jen mám problém, když sem jeho funkci kontroloval VAGem. Motor >> Blok hodnot >> skupina 6 >> kanál 3 >> všechny polohy fungují, jen při stisknutí tlačítka "+ RES" se žádný bit nerozsvítí. Všechno sem připojil správně. Celou montáž sem nafotil, tak to sem pak přidám jako seriál. Jinakl je to ta páčka ze Superba, s tou dvoufunkční kolíbkou na boku, doufám že to tím nemůže být, ale v Molpiru říkali, že tu starou původní snad už ani nevyrábějí. Zkusím to ještě projet, jestli to bude fungovat za jízdy, ale když néé, kde je problém ???
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
Uživatelský avatar
Matrix
Aktivista
Příspěvky: 1478
Registrován: 23 led 2006, 15:19
Odpovědi: 0
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od Matrix »

Tak už je to OK, ono to potřebuje aby auto melo rychlost minimalně 30 km/h a pak se ten bit ukazuje, ale v DP to maj napsaný tak, jako by se to mělo dělat jen se zapnutým zapalováním.
Volkswagen Golf Plus, MR12, 2.0 TDI - 103 kW, CFHC, 230.000 km
piloun
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 18 srp 2006, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od piloun »

fabka píše:
piloun píše: Taky potvrzuju, prisel i s kabelazi za tech 821.V mem pripade pro Fabii. Nemate nekdo zapojeni pro Fabii?popripade jsetli jsou nejake problemy.Diky predem!
Aka je to packa? :? Je to ta s tou koliskou na boku ako na SuperB (3U0 953 513 D), alebo iba s tlacidlom (8L0 953 513 J) origo na fabiu? Na obrazku sa mi zda je ta s tym tlacidlom (wallbash)
Jsou tam s kolebkou i s tlacitkem...oba dva typy!
piloun
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 18 srp 2006, 21:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Hodonin

Příspěvek od piloun »

švihák píše:
Matrix píše:Já si objednal páčku od firmy Molpir (od firmy Elerte sem vrátil, kvalita plně odpovídá ceně - 821,- a z firmy Magicar mi zase nepřišlo nic a navíc nikdo od nich anina emaily nereagoval). Firma Molpir dodává originální páčky do servisů Škoda, takže to co koupíte u nich je skutečně originální páčka ze super peníze. Mě to vyšlo za 2.858,- Kč a do druhého dne od obědnání sem ji měl doma. Je to ta páčka s kolébkou ze superba. Problém ale nastal, že mi k tomu přiložili i návod k Superbu a né k oktávii, kde se dávaj piny do bíleho konektoru a připojuje se ten volný jeden pin na spínač sešlápnutí spojky, místo do černého konektoru a volný pin do pojistkovky, což mi došlo¨pozdě, takže jsem už rozebral konektor u spojky a zacvaknul tam ten pin, a ted mi to nejde rozebrat zpátky bez vypichováku (wallbash). Montáž je jinak pohoda jen sem musel s napůl rozebraným autem bez pytle ve volantu ještě rychle o půl devátý večer do hornbachu pro 12ti hranou hlavu M12, kterou se povoluje volant a kterou sem doma neměl. (taky to mohli ty bejci napsat v dílenských příručkách). Nikde problém skutečně není, ale zastavil sem se na vypichování těch pinů z pojistkovky a pak na znovu vypíchnutí pinů u spojkového spínače, což musím nechat až na dnešek na speciálizovanou firmu, protože mi to prostě nejde :x rý je ještě porod dostat pak piny do toho konektoru, jak tady někde už psal Mvolesko, takže to mě čeká ještě dneska. Jinak všechno fotím, tak pak někde vystavím postup jak na to.
koupil jsme v PORCHE na B5.5 origo kit za 2.4 včetně návodu, montáž v pohodě, ale demontáž je pakárna, konektory jdou super s drátem od stěračů.
Na www.elerte.cz jsou i originální, včetně kabeláže a schéma zapojení... ale hlavně za cenu 1416,- Kč s DPH!! :-) Stačí se jen zeptat...
Firma ELERTE taky dodává ND, ale velkoobchodně. Taky provádí testy a posouzení dovozového zboží.
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

Taky jsem včera namontoval Superbáckou páčku do Alhambry tam mám všechny 4 piny přímo do ŘJ a jeden na spínané plus ale nějak to nemůžu rozchodit ,kontrolka se má rozsvítit až po zadání logu? Log 11463 sice zadávám ale nic?Nějaká rada co jsem skonil?
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

Tak už to maká jak má měl jsem to v ŘJ zapojeno podle schéma Octy a Alhambra to musí mít podle Golfa (jiný piny)
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Uživatelský avatar
mori
Přispěvovatel
Příspěvky: 191
Registrován: 22 říj 2006, 08:49
Odpovědi: 0
Bydliště: kosicky kraj
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mori »

pomoze mi niekto to rppzbvehnut na A6 rv 99 motor ARH 1.8 92kW daval ten tempomat uz niekto do audi
AUDI A6 1.8 20V
Uživatelský avatar
Vaša
Přispěvovatel
Příspěvky: 757
Registrován: 23 led 2006, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vaša »

mělo by to být stejný jak passat/ superb
bílej 15ti pinovej konektor v dělící stěně pod motorovou jednotkou
OOOO A4 Avant Quattro 125kW ++
OOOO A2 1,4 TDi ++
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

Vaša píše:mělo by to být stejný jak passat/ superb
bílej 15ti pinovej konektor v dělící stěně pod motorovou jednotkou
ide o to ci tam ma uz taky typ konektora ako passat b5 alebo superb. alebo ma este tie okruhle piny ;)
P
Přispěvovatel
Příspěvky: 544
Registrován: 02 říj 2007, 18:41
Odpovědi: 0

Příspěvek od P »

kevino píše:
Vaša píše:mělo by to být stejný jak passat/ superb
bílej 15ti pinovej konektor v dělící stěně pod motorovou jednotkou
ide o to ci tam ma uz taky typ konektora ako passat b5 alebo superb. alebo ma este tie okruhle piny ;)
Šak nemá El. plyn...Kde by s te to napojovali...... (LOL) (rofl)
askerfaka
Přispěvovatel
Příspěvky: 136
Registrován: 06 črc 2008, 09:57
Odpovědi: 0
Bydliště: v okoli slovenska

Příspěvek od askerfaka »

zdravim vas, nemate niekto nejaky ten navod na montaz tempomatu na superba, najlepsie aj s foto vdaka. do oktavie som to namontil ale do sb neviem. dikec :o
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“