Stránka 3 z 3

Napsal: 07 zář 2006, 08:26
od Matrix
Já si objednal páčku od firmy Molpir (od firmy Elerte sem vrátil, kvalita plně odpovídá ceně - 821,- a z firmy Magicar mi zase nepřišlo nic a navíc nikdo od nich anina emaily nereagoval). Firma Molpir dodává originální páčky do servisů Škoda, takže to co koupíte u nich je skutečně originální páčka ze super peníze. Mě to vyšlo za 2.858,- Kč a do druhého dne od obědnání sem ji měl doma. Je to ta páčka s kolébkou ze superba. Problém ale nastal, že mi k tomu přiložili i návod k Superbu a né k oktávii, kde se dávaj piny do bíleho konektoru a připojuje se ten volný jeden pin na spínač sešlápnutí spojky, místo do černého konektoru a volný pin do pojistkovky, což mi došlo¨pozdě, takže jsem už rozebral konektor u spojky a zacvaknul tam ten pin, a ted mi to nejde rozebrat zpátky bez vypichováku (wallbash). Montáž je jinak pohoda jen sem musel s napůl rozebraným autem bez pytle ve volantu ještě rychle o půl devátý večer do hornbachu pro 12ti hranou hlavu M12, kterou se povoluje volant a kterou sem doma neměl. (taky to mohli ty bejci napsat v dílenských příručkách). Nikde problém skutečně není, ale zastavil sem se na vypichování těch pinů z pojistkovky a pak na znovu vypíchnutí pinů u spojkového spínače, což musím nechat až na dnešek na speciálizovanou firmu, protože mi to prostě nejde :x rý je ještě porod dostat pak piny do toho konektoru, jak tady někde už psal Mvolesko, takže to mě čeká ještě dneska. Jinak všechno fotím, tak pak někde vystavím postup jak na to.

Napsal: 10 zář 2006, 14:48
od švihák
Matrix píše:Já si objednal páčku od firmy Molpir (od firmy Elerte sem vrátil, kvalita plně odpovídá ceně - 821,- a z firmy Magicar mi zase nepřišlo nic a navíc nikdo od nich anina emaily nereagoval). Firma Molpir dodává originální páčky do servisů Škoda, takže to co koupíte u nich je skutečně originální páčka ze super peníze. Mě to vyšlo za 2.858,- Kč a do druhého dne od obědnání sem ji měl doma. Je to ta páčka s kolébkou ze superba. Problém ale nastal, že mi k tomu přiložili i návod k Superbu a né k oktávii, kde se dávaj piny do bíleho konektoru a připojuje se ten volný jeden pin na spínač sešlápnutí spojky, místo do černého konektoru a volný pin do pojistkovky, což mi došlo¨pozdě, takže jsem už rozebral konektor u spojky a zacvaknul tam ten pin, a ted mi to nejde rozebrat zpátky bez vypichováku (wallbash). Montáž je jinak pohoda jen sem musel s napůl rozebraným autem bez pytle ve volantu ještě rychle o půl devátý večer do hornbachu pro 12ti hranou hlavu M12, kterou se povoluje volant a kterou sem doma neměl. (taky to mohli ty bejci napsat v dílenských příručkách). Nikde problém skutečně není, ale zastavil sem se na vypichování těch pinů z pojistkovky a pak na znovu vypíchnutí pinů u spojkového spínače, což musím nechat až na dnešek na speciálizovanou firmu, protože mi to prostě nejde :x rý je ještě porod dostat pak piny do toho konektoru, jak tady někde už psal Mvolesko, takže to mě čeká ještě dneska. Jinak všechno fotím, tak pak někde vystavím postup jak na to.
koupil jsme v PORCHE na B5.5 origo kit za 2.4 včetně návodu, montáž v pohodě, ale demontáž je pakárna, konektory jdou super s drátem od stěračů.

Napsal: 16 zář 2006, 14:53
od Matrix
Tak jsem až dneska konečně dodělal ten tempomat, jen mám problém, když sem jeho funkci kontroloval VAGem. Motor >> Blok hodnot >> skupina 6 >> kanál 3 >> všechny polohy fungují, jen při stisknutí tlačítka "+ RES" se žádný bit nerozsvítí. Všechno sem připojil správně. Celou montáž sem nafotil, tak to sem pak přidám jako seriál. Jinakl je to ta páčka ze Superba, s tou dvoufunkční kolíbkou na boku, doufám že to tím nemůže být, ale v Molpiru říkali, že tu starou původní snad už ani nevyrábějí. Zkusím to ještě projet, jestli to bude fungovat za jízdy, ale když néé, kde je problém ???

Napsal: 16 zář 2006, 17:59
od Matrix
Tak už je to OK, ono to potřebuje aby auto melo rychlost minimalně 30 km/h a pak se ten bit ukazuje, ale v DP to maj napsaný tak, jako by se to mělo dělat jen se zapnutým zapalováním.

Napsal: 15 lis 2006, 17:38
od piloun
fabka píše:
piloun píše: Taky potvrzuju, prisel i s kabelazi za tech 821.V mem pripade pro Fabii. Nemate nekdo zapojeni pro Fabii?popripade jsetli jsou nejake problemy.Diky predem!
Aka je to packa? :? Je to ta s tou koliskou na boku ako na SuperB (3U0 953 513 D), alebo iba s tlacidlom (8L0 953 513 J) origo na fabiu? Na obrazku sa mi zda je ta s tym tlacidlom (wallbash)
Jsou tam s kolebkou i s tlacitkem...oba dva typy!

Napsal: 15 lis 2006, 17:45
od piloun
švihák píše:
Matrix píše:Já si objednal páčku od firmy Molpir (od firmy Elerte sem vrátil, kvalita plně odpovídá ceně - 821,- a z firmy Magicar mi zase nepřišlo nic a navíc nikdo od nich anina emaily nereagoval). Firma Molpir dodává originální páčky do servisů Škoda, takže to co koupíte u nich je skutečně originální páčka ze super peníze. Mě to vyšlo za 2.858,- Kč a do druhého dne od obědnání sem ji měl doma. Je to ta páčka s kolébkou ze superba. Problém ale nastal, že mi k tomu přiložili i návod k Superbu a né k oktávii, kde se dávaj piny do bíleho konektoru a připojuje se ten volný jeden pin na spínač sešlápnutí spojky, místo do černého konektoru a volný pin do pojistkovky, což mi došlo¨pozdě, takže jsem už rozebral konektor u spojky a zacvaknul tam ten pin, a ted mi to nejde rozebrat zpátky bez vypichováku (wallbash). Montáž je jinak pohoda jen sem musel s napůl rozebraným autem bez pytle ve volantu ještě rychle o půl devátý večer do hornbachu pro 12ti hranou hlavu M12, kterou se povoluje volant a kterou sem doma neměl. (taky to mohli ty bejci napsat v dílenských příručkách). Nikde problém skutečně není, ale zastavil sem se na vypichování těch pinů z pojistkovky a pak na znovu vypíchnutí pinů u spojkového spínače, což musím nechat až na dnešek na speciálizovanou firmu, protože mi to prostě nejde :x rý je ještě porod dostat pak piny do toho konektoru, jak tady někde už psal Mvolesko, takže to mě čeká ještě dneska. Jinak všechno fotím, tak pak někde vystavím postup jak na to.
koupil jsme v PORCHE na B5.5 origo kit za 2.4 včetně návodu, montáž v pohodě, ale demontáž je pakárna, konektory jdou super s drátem od stěračů.
Na www.elerte.cz jsou i originální, včetně kabeláže a schéma zapojení... ale hlavně za cenu 1416,- Kč s DPH!! :-) Stačí se jen zeptat...
Firma ELERTE taky dodává ND, ale velkoobchodně. Taky provádí testy a posouzení dovozového zboží.

Napsal: 26 lis 2006, 08:41
od rbares
Taky jsem včera namontoval Superbáckou páčku do Alhambry tam mám všechny 4 piny přímo do ŘJ a jeden na spínané plus ale nějak to nemůžu rozchodit ,kontrolka se má rozsvítit až po zadání logu? Log 11463 sice zadávám ale nic?Nějaká rada co jsem skonil?

Napsal: 26 lis 2006, 18:10
od rbares
Tak už to maká jak má měl jsem to v ŘJ zapojeno podle schéma Octy a Alhambra to musí mít podle Golfa (jiný piny)

Napsal: 17 zář 2008, 17:47
od mori
pomoze mi niekto to rppzbvehnut na A6 rv 99 motor ARH 1.8 92kW daval ten tempomat uz niekto do audi

Napsal: 18 zář 2008, 06:57
od Vaša
mělo by to být stejný jak passat/ superb
bílej 15ti pinovej konektor v dělící stěně pod motorovou jednotkou

Napsal: 18 zář 2008, 21:43
od kevino
Vaša píše:mělo by to být stejný jak passat/ superb
bílej 15ti pinovej konektor v dělící stěně pod motorovou jednotkou
ide o to ci tam ma uz taky typ konektora ako passat b5 alebo superb. alebo ma este tie okruhle piny ;)

Napsal: 19 zář 2008, 00:21
od P
kevino píše:
Vaša píše:mělo by to být stejný jak passat/ superb
bílej 15ti pinovej konektor v dělící stěně pod motorovou jednotkou
ide o to ci tam ma uz taky typ konektora ako passat b5 alebo superb. alebo ma este tie okruhle piny ;)
Šak nemá El. plyn...Kde by s te to napojovali...... (LOL) (rofl)

Napsal: 16 říj 2008, 19:35
od askerfaka
zdravim vas, nemate niekto nejaky ten navod na montaz tempomatu na superba, najlepsie aj s foto vdaka. do oktavie som to namontil ale do sb neviem. dikec :o