Stránka 3 z 7
Napsal: 04 bře 2006, 19:45
od Kornout
Tak to je pak o ničem, nejdřív musíš vzdy napsat co to máš za auto, ještě lepší řešení je hodit si to do podpisu. U GIII je už trochu složitější i 160ps. Kvůli snímači tlaku v sání.
Napsal: 04 bře 2006, 20:01
od reesha
Kornout píše:Tak to je pak o ničem, nejdřív musíš vzdy napsat co to máš za auto, ještě lepší řešení je hodit si to do podpisu. U GIII je už trochu složitější i 160ps. Kvůli snímači tlaku v sání.
Jim má taky čidlo s malým rozsahem. Má tam málo vzduchu. Jinak by se dalo i víc, nebo alespoň bez kouře (ale to bych preferoval větší turbo).
JanCI: Motor - asi ve velkém techničáku. Kolik máš najeto?
Napsal: 05 bře 2006, 00:26
od Jim
Fantik: nakonec jsem vzal Sachs...ono tam asi moc rozdilu nebude, nekdo nadava na Luk nekdo na Sachs...

Napsal: 06 bře 2006, 12:26
od JanCI
Skoda Z1,,,tak to predam,a nieco kupim z Nemecka,,
a ktory motore motory z Golfika su vhodne na taku prestavbu ako mas ty Reesha:D
btw aky vykon by to malo keby som zmenil,trisky turbo bez chipu
a potom s chipom,
a spotreba,,
bo mne by stacil 140HP
a brzdy ste nejako upravovali?bo predsa ubrzdit take zihadlo:D nie je len tak so seriovymi:D
Napsal: 06 bře 2006, 18:08
od Jim
jestli tomu dobre rozumim, tak nemusis preci prodavat cely auto, kup si jen jiny motor...a vymen to, aspon ja bych to tak udelal
Jinak bez problemu jsou motory AGR, ALH, AHF, a asi jeste dalsi...

Napsal: 06 bře 2006, 21:06
od JanCI
a co stoji motor? nemam tucha
cize len Z1 je naprd?
btw reesha Nerobil si trisky 520 Seatu Toledo zo znackou SE (senica slovensko?) ma tam turbo z audi TT
Napsal: 06 bře 2006, 21:19
od Kornout
Jo naprd je jen 1Z a ještě do určitého výr.čísla AHU. Ostatní můžeš tunit o 106

Napsal: 06 bře 2006, 21:27
od JanCI
ak vies to cislo:D tak daj:D aby som nekupil nieco ine;)
TO JIM ubrzdis to seriovymi brzdami?

Napsal: 07 bře 2006, 00:15
od Jim
JanCI: brzdy

, no vzadu jsou bubny...pokud jedes rozumne, jde to...ale jak protahnu kone, uz maji brzdy dost a kouri se z nich...
je to vse jen o zpusobu jizdy, pokud budes jezdit rozumne neni to treba menit...
cenu motoru nevim, ale vzhledem k rozsirenosti TDI to nebude nic drahyho...

Napsal: 07 bře 2006, 21:51
od Kornout
Ty blbý písty maj AHU do č 101 807, od 101 808 už je to OK. Někde tady na fóru už se to řešilo, byl to tenkrát můj dotaz.
Napsal: 09 bře 2006, 11:08
od Bóďa
No mě snad vomejou!!!
Tak ten můj "voňavoučkej", málo jetej motor AHU, 5 let schovanej v garáži začíná 056...
A samozřejmě je to ten, co už mám v autě a čekal jen na pořádné trysky.
Ku*va drát!

Napsal: 09 bře 2006, 12:54
od mvolesko
Bóďa píše:No mě snad vomejou!!!
Tak ten můj "voňavoučkej", málo jetej motor AHU, 5 let schovanej v garáži začíná 056...
A samozřejmě je to ten, co už mám v autě a čekal jen na pořádné trysky.
Ku*va drát!

nojo no měl si shánět jen AFN

ale ty moc voňavý už nejsou

Napsal: 09 bře 2006, 21:58
od Bóďa
AFN mám, ale budu ho muset celý přestrojit a přendat do auta.
Se mi chce, v tomhle počasí.
Ale možná to s těma pístama nebude tak horký, protože si teda nechal líbit hodně.

Hlavně s "Rejsama".

Napsal: 09 bře 2006, 22:15
od Kornout
Vždyť nedávno jsem se na toto ptal na fóru a ty jsi tam taky tuším přispíval a někdo to tam právě psal, od té doby to vím

.
Jinak mrkni do ETKY tam to je napsaný taky.
Ale nic si z toho nedělej, já ho tam mám taky, ale ještě jsem nekoukal na to čísílko, je zima a já jsem docela vytíženej, než abych to kvůli tomu odstrojoval. Hlavně trochu zbytečně, protože při mém štěstí tam bude na tuty menší než 101

Napsal: 09 bře 2006, 22:24
od Bóďa
Že stojej některý písty za prd jsem věděl, ale nenapadlo by mě, že bych je měl mít v autě.

Ten motor vypadal spíš jako z roku 2004, než 1997.
Hodím tam ten AFN a do AHU fláknu kliku ze 130PS PD, bude klid ( hlavně od toho klínku na rozvodech

) a něco pak vydrží.
Nechcete někdo písty jako nový z AHU?
