Změna výkonu ze 66 na 81 kW

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tarim
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 13:19
Bydliště: plzeń

Změna výkonu ze 66 na 81 kW

Příspěvek od tarim »

Mám Octávii TDi,66 kW, r.v.2003- má již naklápěcí lopatky, motor ALH. Chci ji předělat na 81 kW. Bude tam stačit dát RJ motoru a vstřiky ze silnější verze . Dík
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Změna výkonu ze 66 na 81 kW

Příspěvek od reesha »

tarim píše:Mám Octávii TDi,66 kW, r.v.2003- má již naklápěcí lopatky, motor ALH. Chci ji předělat na 81 kW. Bude tam stačit dát RJ motoru a vstřiky ze silnější verze . Dík
ano, ale vyššího výkonu dosáhneš, pokud necháš 66kW jednotku
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

Tiez mam podobnu otazku nebudem zakladat novy pripevok..mam 1,9 TDI 66kW ALH...kolik konikov z toho dostanem ked vymenim iba trysky ?

povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

travel242fx píše:Tiez mam podobnu otazku nebudem zakladat novy pripevok..mam 1,9 TDI 66kW ALH...kolik konikov z toho dostanem ked vymenim iba trysky ?

povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

reesha píše:
travel242fx píše:Tiez mam podobnu otazku nebudem zakladat novy pripevok..mam 1,9 TDI 66kW ALH...kolik konikov z toho dostanem ked vymenim iba trysky ?

povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916
jo diky reesha zacnem setrit na tie RACE 520 nech to stoji zato :D
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Záleží na kolik chceš jít koní. Pokud nepůjdeš přes 170hp, tak nejsou potřeba, a kup radši sprint764 nebo powerplus764 + pořádný turbo + chip
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

reesha píše:Záleží na kolik chceš jít koní. Pokud nepůjdeš přes 170hp, tak nejsou potřeba, a kup radši sprint764 nebo powerplus764 + pořádný turbo + chip
jo mne by to urcite stacilo okolo tych 140 150 koni maximalne ...viac by som nechel ten motor zatazovat.

tak povecme keby som isiel do tych powerplus764 + chip od teba dastalo by som sa natu hodnotu do tych 150 koni? a je potreba menit aj turbo to moje seriove to nezvladne?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
tarim
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 13:19
Bydliště: plzeń

Příspěvek od tarim »

Je mi jasné že stačí větší trysky, ale já by jsem chtěl napřed zvýšit na 81 kW a potom chipovat. Dle informací od toho,komu to chci dát načipovat, tak pokud to nechám na 66 kW a dám větší trysky a potom ještě načipuji tak tam bude moc nafty a kouří to.
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

travel242fx píše:tak povecme keby som isiel do tych powerplus764 + chip od teba dastalo by som sa natu hodnotu do tych 150 koni? a je potreba menit aj turbo to moje seriove to nezvladne?
Ahoj, ty koně nejsou problém. Ale to turbo bych rozhodně vyměnil za turbo z 130hp TDI PD.

Mimochodem, dnes byl na brzdě Jim, má sprint764, turbo pd130 a ladil jsem mu to. Naměřil 158hp. Ale je tam málo vzduchu a už to pokuřuje.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

tarim píše:Je mi jasné že stačí větší trysky, ale já by jsem chtěl napřed zvýšit na 81 kW a potom chipovat. Dle informací od toho,komu to chci dát načipovat, tak pokud to nechám na 66 kW a dám větší trysky a potom ještě načipuji tak tam bude moc nafty a kouří to.
Ahoj. To je nesmysl. Nevidim žádný přínos ve výměně jednotky.

Ideální je dát trysky, vyměnit turbo za lepší, popř. další mechanické úpravy pokud chceš, a načipovat.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Souhlasím s Reeshou, pokud vím ,tak chipování je výměna softu, takže tam stejně nahraješ jinej, tak proč měnit ŘJ.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
tarim
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 13:19
Bydliště: plzeń

Příspěvek od tarim »

Tak dobře.
I :Teď někdy jsem viděl tabulku, kde nabízejí zvýšení výkonu čipováním a jsou tam rozdělené vozy dle výkonu a potom udané zvýšení po úpravě. Většinou jde o zvýšení v rozmezí 20 až 30 kW. Tzn.,že pokud vzcházím z vysokého základního výkonu vozu, dostanu se na vyšší po úpravě
II. A ještě jedna věc. Zkuste mi odpovědět na prvoptní otázku. Co udělat se 66, aby jsem ji předělal na 81- dalo by se říci séroivým způsobem.

předem dík
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Já ti to řeknu asi takto, pokud vezmeš ten tvůj motor, dáš do něj vstřiky z 81Kw a dáš to do Oct orig 81Kw, tak to máš jako sériovku.
Takže, to jestli tam hodíš ŘJ z 81kw, nebo necháš tu tvojí, popř v ní přehráít soft, je už na tobě, ale asi bych to řešil postupem vstřiky a soft.
čauves
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1271
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

tarim píše:Tak dobře.
I :Teď někdy jsem viděl tabulku, kde nabízejí zvýšení výkonu čipováním a jsou tam rozdělené vozy dle výkonu a potom udané zvýšení po úpravě. Většinou jde o zvýšení v rozmezí 20 až 30 kW. Tzn.,že pokud vzcházím z vysokého základního výkonu vozu, dostanu se na vyšší po úpravě
II. A ještě jedna věc. Zkuste mi odpovědět na prvoptní otázku. Co udělat se 66, aby jsem ji předělal na 81- dalo by se říci séroivým způsobem.

předem dík
jenže tohle pro mě není čipování, ale kopírování

Pokud to skutečně ladíš, je ti jedno, z jakého výkonu vycházíš.

Další věc, ..právě čiptuner kopírovač bude mít problém, pokud, dejme tomu, necháš původní jednotku.

Pokud dáš větší vstřiky a necháš původní jednotku, má "kopírovač" 2 možnosti:
- buď ti tam nahraje čip pro 66kW motor ... a pak to začne samozřejmě hulit
- nebo ti tam nahraje čip pro adekvátní 81kW verzi, ale výkonový nárůst bude třeba jen 10kW, protože už s 66kW jednotkou to bude, jako kdybys měl mírný čip (hmmm... a to by ti čiptuner asi nevysvětlil, když nabízí zvýšení o 20-30kW)

Takže proto ti říká, že musíš
1) koupit vstřiky - zvednout výkon
2) vyhodit peníze za další ŘJ - snížit výkon (třeba o 10kW)
3) aby ti to ve finále načipoval o 20kW - jinak bys mu to asi nezaplatil

.... tohle je tuning na ho*no ;)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
tarim
Nováček
Příspěvky: 4
Odpovědi: 0
Registrován: 17 úno 2006, 13:19
Bydliště: plzeń

Příspěvek od tarim »

Vypadá to, že jste mne přesvědčili: Pár posledních otázek.
Mám skoro nové trysky z Oct.81. Mam je tam dát nebo kupovat ty co doporučuješ -..... 764.
Dál výměna turba - z jakého auta (uvádíš z 130hp TDI PD) a co všechno se s tím musí měnit - např.výfuk, přívod-odvod vzduchu, výfukové potrubí atd.

Stačí mi průměrné zvýšení výkonu.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“