Změna výkonu ze 66 na 81 kW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Změna výkonu ze 66 na 81 kW
Mám Octávii TDi,66 kW, r.v.2003- má již naklápěcí lopatky, motor ALH. Chci ji předělat na 81 kW. Bude tam stačit dát RJ motoru a vstřiky ze silnější verze . Dík
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Re: Změna výkonu ze 66 na 81 kW
ano, ale vyššího výkonu dosáhneš, pokud necháš 66kW jednotkutarim píše:Mám Octávii TDi,66 kW, r.v.2003- má již naklápěcí lopatky, motor ALH. Chci ji předělat na 81 kW. Bude tam stačit dát RJ motoru a vstřiky ze silnější verze . Dík
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
Tiez mam podobnu otazku nebudem zakladat novy pripevok..mam 1,9 TDI 66kW ALH...kolik konikov z toho dostanem ked vymenim iba trysky ?
povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?
povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916travel242fx píše:Tiez mam podobnu otazku nebudem zakladat novy pripevok..mam 1,9 TDI 66kW ALH...kolik konikov z toho dostanem ked vymenim iba trysky ?
povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
jo diky reesha zacnem setrit na tie RACE 520 nech to stoji zatoreesha píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=5916#5916travel242fx píše:Tiez mam podobnu otazku nebudem zakladat novy pripevok..mam 1,9 TDI 66kW ALH...kolik konikov z toho dostanem ked vymenim iba trysky ?
povecme ake najlepsie trysky by sa tam dali dat napriklad dostnem tam aj tie RACE 520 ? slo by to do tohoto motora? kolko konikov to priblizne prida alebo stacia tie SPRINTY?

Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- travel242fx
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 771
- Registrován: 23 led 2006, 16:28
- Bydliště: Bratislava
Odpovědi: 0
jo mne by to urcite stacilo okolo tych 140 150 koni maximalne ...viac by som nechel ten motor zatazovat.reesha píše:Záleží na kolik chceš jít koní. Pokud nepůjdeš přes 170hp, tak nejsou potřeba, a kup radši sprint764 nebo powerplus764 + pořádný turbo + chip
tak povecme keby som isiel do tych powerplus764 + chip od teba dastalo by som sa natu hodnotu do tych 150 koni? a je potreba menit aj turbo to moje seriove to nezvladne?
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj, ty koně nejsou problém. Ale to turbo bych rozhodně vyměnil za turbo z 130hp TDI PD.travel242fx píše:tak povecme keby som isiel do tych powerplus764 + chip od teba dastalo by som sa natu hodnotu do tych 150 koni? a je potreba menit aj turbo to moje seriove to nezvladne?
Mimochodem, dnes byl na brzdě Jim, má sprint764, turbo pd130 a ladil jsem mu to. Naměřil 158hp. Ale je tam málo vzduchu a už to pokuřuje.
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Ahoj. To je nesmysl. Nevidim žádný přínos ve výměně jednotky.tarim píše:Je mi jasné že stačí větší trysky, ale já by jsem chtěl napřed zvýšit na 81 kW a potom chipovat. Dle informací od toho,komu to chci dát načipovat, tak pokud to nechám na 66 kW a dám větší trysky a potom ještě načipuji tak tam bude moc nafty a kouří to.
Ideální je dát trysky, vyměnit turbo za lepší, popř. další mechanické úpravy pokud chceš, a načipovat.
Tak dobře.
I :Teď někdy jsem viděl tabulku, kde nabízejí zvýšení výkonu čipováním a jsou tam rozdělené vozy dle výkonu a potom udané zvýšení po úpravě. Většinou jde o zvýšení v rozmezí 20 až 30 kW. Tzn.,že pokud vzcházím z vysokého základního výkonu vozu, dostanu se na vyšší po úpravě
II. A ještě jedna věc. Zkuste mi odpovědět na prvoptní otázku. Co udělat se 66, aby jsem ji předělal na 81- dalo by se říci séroivým způsobem.
předem dík
I :Teď někdy jsem viděl tabulku, kde nabízejí zvýšení výkonu čipováním a jsou tam rozdělené vozy dle výkonu a potom udané zvýšení po úpravě. Většinou jde o zvýšení v rozmezí 20 až 30 kW. Tzn.,že pokud vzcházím z vysokého základního výkonu vozu, dostanu se na vyšší po úpravě
II. A ještě jedna věc. Zkuste mi odpovědět na prvoptní otázku. Co udělat se 66, aby jsem ji předělal na 81- dalo by se říci séroivým způsobem.
předem dík
- Kornout
- Aktivista
- Příspěvky: 3097
- Registrován: 23 led 2006, 21:21
- Bydliště: šluknovský výběžek
Odpovědi: 0
Já ti to řeknu asi takto, pokud vezmeš ten tvůj motor, dáš do něj vstřiky z 81Kw a dáš to do Oct orig 81Kw, tak to máš jako sériovku.
Takže, to jestli tam hodíš ŘJ z 81kw, nebo necháš tu tvojí, popř v ní přehráít soft, je už na tobě, ale asi bych to řešil postupem vstřiky a soft.
čauves
Takže, to jestli tam hodíš ŘJ z 81kw, nebo necháš tu tvojí, popř v ní přehráít soft, je už na tobě, ale asi bych to řešil postupem vstřiky a soft.
čauves
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW

- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1271
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
jenže tohle pro mě není čipování, ale kopírovánítarim píše:Tak dobře.
I :Teď někdy jsem viděl tabulku, kde nabízejí zvýšení výkonu čipováním a jsou tam rozdělené vozy dle výkonu a potom udané zvýšení po úpravě. Většinou jde o zvýšení v rozmezí 20 až 30 kW. Tzn.,že pokud vzcházím z vysokého základního výkonu vozu, dostanu se na vyšší po úpravě
II. A ještě jedna věc. Zkuste mi odpovědět na prvoptní otázku. Co udělat se 66, aby jsem ji předělal na 81- dalo by se říci séroivým způsobem.
předem dík
Pokud to skutečně ladíš, je ti jedno, z jakého výkonu vycházíš.
Další věc, ..právě čiptuner kopírovač bude mít problém, pokud, dejme tomu, necháš původní jednotku.
Pokud dáš větší vstřiky a necháš původní jednotku, má "kopírovač" 2 možnosti:
- buď ti tam nahraje čip pro 66kW motor ... a pak to začne samozřejmě hulit
- nebo ti tam nahraje čip pro adekvátní 81kW verzi, ale výkonový nárůst bude třeba jen 10kW, protože už s 66kW jednotkou to bude, jako kdybys měl mírný čip (hmmm... a to by ti čiptuner asi nevysvětlil, když nabízí zvýšení o 20-30kW)
Takže proto ti říká, že musíš
1) koupit vstřiky - zvednout výkon
2) vyhodit peníze za další ŘJ - snížit výkon (třeba o 10kW)
3) aby ti to ve finále načipoval o 20kW - jinak bys mu to asi nezaplatil
.... tohle je tuning na ho*no

Vypadá to, že jste mne přesvědčili: Pár posledních otázek.
Mám skoro nové trysky z Oct.81. Mam je tam dát nebo kupovat ty co doporučuješ -..... 764.
Dál výměna turba - z jakého auta (uvádíš z 130hp TDI PD) a co všechno se s tím musí měnit - např.výfuk, přívod-odvod vzduchu, výfukové potrubí atd.
Stačí mi průměrné zvýšení výkonu.
Mám skoro nové trysky z Oct.81. Mam je tam dát nebo kupovat ty co doporučuješ -..... 764.
Dál výměna turba - z jakého auta (uvádíš z 130hp TDI PD) a co všechno se s tím musí měnit - např.výfuk, přívod-odvod vzduchu, výfukové potrubí atd.
Stačí mi průměrné zvýšení výkonu.