Stránka 3 z 10

Napsal: 27 led 2007, 09:48
od TDIPOWER
Jasně. Pokud do té doby nebudeš dělat žádné další úpravy...tak bude stačit toto.
Je to neštěstí. Buď to tlačí dole, nebo nahoře.......chce to ještě dodat jedno turbo....nebo kompresor....a je vyřešeno.

Napsal: 27 led 2007, 10:05
od rbares
Libore ty jseš véélikej paciant
ať to šlape

Napsal: 27 led 2007, 10:29
od Libor Hanzal
rbares píše:Libore ty jseš véélikej paciant
ať to šlape
Dík,když jsi u nás byl a viděl ten začátek tak jsme se už pohnuli.

Napsal: 27 led 2007, 10:55
od Libor Hanzal
Ještě něco když už se to profláklo.Na Fabia clubu v oddělení forum Fabia motor je pod mojí dávno zapomenutou přezdívkou z dob hluboké totality před 30 lety HANZI založeno téma na zvyšování výkonu u TDI.Toto jsem udělal na žádost několika členů tohoto fora a přispívám zde jednoduchými úpravami, které má většina z vás dávno v malíčku.Jsou tam i fotky toho co je prozatím v autě.

Napsal: 27 led 2007, 11:29
od Bageta
Takže je tam IC ze Xsantie,výfuk nerez průměr 66mm,turbo GT25,který tlačí 1,6,chip a jinak serie??A výkon je přes 200HP a krouťák skoro 400Nm??Tak to je slušný

Napsal: 27 led 2007, 11:56
od Libor Hanzal
Ještě ta expanzní bradavice kterou jsem si dle Stingrayových zkušeností nechal vyrobit na drátořezu.Myslím,že efekt tady tolikrát omílaného zařízení tam bude.Motor se až do 4 rychlostního stupně nechá ochotně vytáčet klidně k 5500 ot.Na 5 a 6 je to už samozřejmě čajíček,ale velký podíl má samozřejmě ta turbína.A to hlavní. Není slyšet už to pronikavé hvízdání z výfuku při přeřazení.

Napsal: 27 led 2007, 13:04
od lt.kubosh
Tohle je na prd. Chtelo by to "referencni" brzdu. Pak by totiz byla zajimava tabulka po jednotilivych upravach

Kód: Vybrat vše

+------+------+--------------------+--------------+
| kone | cena | cena za +1 kone    | upraveno...  |
+------+------+--------------------+--------------+
|      |      |                    |              |
+------+------+--------------------+--------------+

Napsal: 27 led 2007, 19:25
od Bageta
To turbo GT25,to je z nějakýho LTčka??

Napsal: 28 led 2007, 10:33
od Libor Hanzal
Bageta píše:To turbo GT25,to je z nějakýho LTčka??
To určitě není.Já tuto informaci sám nevím jestli se do nějakého vozidla sériově montuje.Tuto velikost mi doporučil Stingray,dodal nový kus a podílel se i na finančním zvýhodnění.Mohu uvést pouze tyto poznatky.Při stejném tlaku jako GT 1749VB dává více vzduchu protože nepotřebuje takové otáčky a tím se vzduch méně ohřívá a natlačíme větší množství. Při použití běžných litěných svodů tlačí při 2000ot. 1.0 bar a muselo by se ubrat na naftě./výsledek jste viděli/ Bez použití lepších svodů by dalo asi hodně práce najít vhodné nastavení ,aby se vyrovnalo GT1749VB v režimu do 2200 ot. Turbo je chlazené vodou pro udržení stabilnější teploty,a v baňce membrány má snímač aktuální polohy lopatek.Bližší údaje plus nějaké foto Stingray určitě dodá.

Napsal: 28 led 2007, 10:36
od Bageta
A te snímač aktuální polohy lopatek je napojenej kam,nebo na co??

Napsal: 28 led 2007, 12:38
od go.vojta
hm zajímavé.. jsem zvědavej jak to dopadne a každopádně držím palce.

Napsal: 28 led 2007, 12:58
od Libor Hanzal
Ten snímač má koncovku na kterou pasuje konektor z Opla.Jako budík lze potom použít voltmetr .Obrázek

Napsal: 28 led 2007, 13:38
od Bageta
Takže je tam jen k napojení na budík a ovládaný jsou normálně podtlakem??A ještě,odkud bude vytažený to chlazení vodou,od hadic topení??

Napsal: 28 led 2007, 13:48
od Libor Hanzal
Budík je jen pro info,napojení na podtlak je stejný,voda přívod za výmeníkem před motorem a zpátečka na z. od topení pomocí nerezových T kusů.

Napsal: 28 led 2007, 13:54
od Bageta
A co svody budete dělat??