Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Takhle nejak to jede, vlastne jelo.
...to be or not to be... - faster
- reesha
- Site Admin
- Příspěvky: 1269
- Registrován: 20 led 2006, 12:15
- Bydliště: Czech republic
- Kontaktovat uživatele:
Re: Takhle nejak to jede, vlastne jelo.
Přesunul jsem ti to nového tématu. V původním to nemělo co dělat.Stingray píše:http://www.youtube.com/watch?v=RaMVj9eun1I
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
To je nějaká výhodaLibor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.

Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

doufam ze stou fabkou dorazite na sprinty treba do mimone, to video ma vypovidaci hodnotu nula akorad ze to trochu kouriLibor Hanzal píše:Ríšo ,zas tak s těma koněma nepřeháněj.Původně navrhované hodnoty pro ten můj kotrmelec byly 280 až 300 koní.Sting uvedl tu vyšší hodnotu.Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.

TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp


-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.lt.kubosh píše:To je nějaká výhodaLibor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.![]()
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Hranice asi ano. Otazkou je kdyz to pri 230 kixne, pri kolika to jeste nejakou dobu vydrzi.Libor Hanzal píše:Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.lt.kubosh píše:To je nějaká výhodaLibor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.![]()
Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.
BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

Trocha dýmu je good
, ale toto
To už je trochu ostuda! Teda záleží na vkusu, ale já už bych se trochu červenal! To už jsou ty Stingrayovy provrtané trysky?
Jestli toto jsou originál z Fabie RS a umí tolik sazí, tak RACE zvětšené o 30% by potřebovaly ati 5barů 




VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Konečně se rozvíjí i na tomto ožehavém tématu i normální diskuse bez hádek.Na videu to fakt hulí,ale jak jste si všimli,je to na jedničku při zahlcení,a dvě a tři i při plném plynu už nic.Jak už bylo psáno,čipovali jsme to z Ríšou tak ,aby to neškubalo a mouchy kolem se dál neřešily.Pro to nouzové odbrždění to stačilo.Jiná videa zatím nemám,turbo je vSK.kde se vyrábí svody na míru.Měly by zabezpečit lepší plnění do 2000 ot. a umožnit tak leší načipování. Tímto by jsme se chtěli dostat na hranici 230 až 240 koní,a pokud by se motor nerozlít,nemá smysl ho dál trápit.Začala by stavba jiného motoru s odolnějšímy písty a ojnicemi.Trysky jsou zatím origo a tlak 1.6
- Rybízek
- Aktivista
- Příspěvky: 1600
- Registrován: 24 led 2006, 09:35
- Bydliště: Teplice
- Kontaktovat uživatele:
takhle mi hulí G2 s powerbox typ 50kč při 200 ohm
je to opravdu nic neříkající video
proč to na tu trojku tak umřelo ? že by moc roztočená turbína a nouzový režim ???

je to opravdu nic neříkající video
proč to na tu trojku tak umřelo ? že by moc roztočená turbína a nouzový režim ???

Naposledy upravil(a) Rybízek dne 26 led 2007, 16:39, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Golf II TDi