Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Takhle nejak to jede, vlastne jelo.

Příspěvek od Stingray »

...to be or not to be... - faster
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1269
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Re: Takhle nejak to jede, vlastne jelo.

Příspěvek od reesha »

Přesunul jsem ti to nového tématu. V původním to nemělo co dělat.
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ríšo ,zas tak s těma koněma nepřeháněj.Původně navrhované hodnoty pro ten můj kotrmelec byly 280 až 300 koní.Sting uvedl tu vyšší hodnotu.Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Libor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
To je nějaká výhoda :?

Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.

BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim. (noteeth)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Libor Hanzal píše:Ríšo ,zas tak s těma koněma nepřeháněj.Původně navrhované hodnoty pro ten můj kotrmelec byly 280 až 300 koní.Sting uvedl tu vyšší hodnotu.Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
doufam ze stou fabkou dorazite na sprinty treba do mimone, to video ma vypovidaci hodnotu nula akorad ze to trochu kouri :roll:
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Stingray
Přispěvovatel
Příspěvky: 492
Registrován: 21 dub 2006, 13:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Stingray »

O to tu ide je to len prvá verzia......dalej turbo zvody, sanie, vodný intercooler, úprava turba (recilkulácia) na zlepšenie spodku, poprípade osadenie vačšieho kompresora 67,71mm.
...to be or not to be... - faster
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

lt.kubosh píše:
Libor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
To je nějaká výhoda :?

Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.

BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim. (noteeth)
Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.
Ondřej Krákora
Přispěvovatel
Příspěvky: 315
Registrován: 08 zář 2006, 14:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ondřej Krákora »

Z toho videa nejde vážne poznat jak jede,jen jak hulí.
Golf4gti
Sběrač informací
Příspěvky: 30
Registrován: 22 pro 2006, 09:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Třinec

Souhlasim

Příspěvek od Golf4gti »

Chtelo by to dalsi videa jak to jede a ne jak to huli :D
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Libor Hanzal píše:
lt.kubosh píše:
Libor Hanzal píše:Taky je možný , že se to těď po třetí řadě úprav prozatím na seriových pístech a ojnicích rozletí na hranici možných 230 koní.
To je nějaká výhoda :?

Jede to pěkně, ale takhle mi kouřit auto, tak jsem nasranej.

BTW>S timhle bych Stingovi opravdu nedoporučoval dobývat avizované trhy Spojených Států Amerických - tedy pokud by emise nedělal v epicentru hurikánu Katrina, aby si těch sazí nikdo nevšim. (noteeth)
Výhoda to určitě není,ale pokud Ríšovi a Holzovi vydržel motor 220,tak bude alespoň jasno kde je hranice sériových komponentů.
Hranice asi ano. Otazkou je kdyz to pri 230 kixne, pri kolika to jeste nejakou dobu vydrzi.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Trocha dýmu je good (noteeth) , ale toto :? To už je trochu ostuda! Teda záleží na vkusu, ale já už bych se trochu červenal! To už jsou ty Stingrayovy provrtané trysky? (LOL) Jestli toto jsou originál z Fabie RS a umí tolik sazí, tak RACE zvětšené o 30% by potřebovaly ati 5barů (wallbash)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Konečně se rozvíjí i na tomto ožehavém tématu i normální diskuse bez hádek.Na videu to fakt hulí,ale jak jste si všimli,je to na jedničku při zahlcení,a dvě a tři i při plném plynu už nic.Jak už bylo psáno,čipovali jsme to z Ríšou tak ,aby to neškubalo a mouchy kolem se dál neřešily.Pro to nouzové odbrždění to stačilo.Jiná videa zatím nemám,turbo je vSK.kde se vyrábí svody na míru.Měly by zabezpečit lepší plnění do 2000 ot. a umožnit tak leší načipování. Tímto by jsme se chtěli dostat na hranici 230 až 240 koní,a pokud by se motor nerozlít,nemá smysl ho dál trápit.Začala by stavba jiného motoru s odolnějšímy písty a ojnicemi.Trysky jsou zatím origo a tlak 1.6
váha
Aktivista
Příspěvky: 3884
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

ten zadek je černej žárem od těch spálenejch koni? (noteeth)
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

A když je tam všechno serie tak čim jste dosáhli toho výkonu??Jinak se mi zdá,že je buď moc dlouhá převodovka a nebo to turbo tlačí nějak divně (na tu trojku už se to pěkně zadusilo) :?
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

takhle mi hulí G2 s powerbox typ 50kč při 200 ohm (LOL)

je to opravdu nic neříkající video

proč to na tu trojku tak umřelo ? že by moc roztočená turbína a nouzový režim ??? :?
Naposledy upravil(a) Rybízek dne 26 led 2007, 16:39, celkem upraveno 1 x.
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“