
dotaz kvůli intercooleru
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
...to be or not to be... - faster
Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......





Na to se tu nikdo neptal

Co to má společného s montáží intercooleru

Co je to zas za příspěvek

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
- chucky
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 739
- Registrován: 26 led 2006, 15:17
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
teď se mluví o benzínu, co se dával do audi s4/s6 ... 2.2 TURBO? 169kW?Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Asi budeme zatím vést diskuzi o instalaci intercooleru v obecné rovině. Soudruh z NDR mi napsal, že mi žádný cooler nedodá, jelijkož ho nenašel a tak mu ho patrně o víkendu někdo ukradl. Řeším to sice přes správce e-bay, ale je jasné, že místo cooleru budu mít prdlajz. Naštěstí jsem mu ty prachy chtěl dát až při převzetí...asi prozřetelnost
Jinak se tu nehádejte...ale je pravda, že když už tu Stingray je, tak by mohl vysvětlit, proč tam Dahlback dal dva obyč coolery vzduch-vzduch a ne voda-vzduch. A taky jaký má názor na dva collery v sérii.

Jinak se tu nehádejte...ale je pravda, že když už tu Stingray je, tak by mohl vysvětlit, proč tam Dahlback dal dva obyč coolery vzduch-vzduch a ne voda-vzduch. A taky jaký má názor na dva collery v sérii.

Bez kouře není legrace.
- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
devonrex píše:Asi budeme zatím vést diskuzi o instalaci intercooleru v obecné rovině. Soudruh z NDR mi napsal, že mi žádný cooler nedodá, jelijkož ho nenašel a tak mu ho patrně o víkendu někdo ukradl. Řeším to sice přes správce e-bay, ale je jasné, že místo cooleru budu mít prdlajz. Naštěstí jsem mu ty prachy chtěl dát až při převzetí...asi prozřetelnost![]()
Jinak se tu nehádejte...ale je pravda, že když už tu Stingray je, tak by mohl vysvětlit, proč tam Dahlback dal dva obyč coolery vzduch-vzduch a ne voda-vzduch. A taky jaký má názor na dva collery v sérii.
Lebo ma okolo motora kopec priestoru (krátka trasa z TB do IC a z IC do SM) nič ho neobmedzuje a samozrejme cena.....spájať viac IC dokopy je síce fajn na zvýšenie efektivity chladenia ale zase zväčšuje sa objem sacieho traktu samozrejme s tým ide aj množstvo trubiek, hadíc a pod. Netreba zabudnúť aj na tlakové straty v IC kde sa u klasických IC pohybuje na 4psi (ak spojíte dva zývšite chladiacu plochu ale zvýšite aj straty) v ideálnom prípade kedže ale nasavanie/ovzdušnenie motora neustále tlačí olejopvé pary do sania tie sa dostanú do IC a zmenšia jeho efktívny prierez a naviac znižujú prestup tepla už to nie je vzduch/hliník ale vzduch/olej/hliník.
...to be or not to be... - faster
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
Ne tak to nemám. 13cm je mezi výztuhou a spodkem nárazníku.Pod spodkem nárazníku je k zemi ještě 15 cm.Já mám ten cooler až za výztuhou ,ale nekouká pod spodní hranou nárazníku.Rozměr činné části je 580x360.devonrex píše:Libore, ty máš jen 13 cm od výztuhy k zemi? Měřil jsem výšku od mřížky předního nárazníku až ke spodní části lízátka a bylo to 18 cm s tím, že lízátko je tak 5-6 cm od země díky sníženému podvozku. Pokud tedy u Golfa nárazník nekopíruje výztuhu, měl by se tam ten cooler vejít, ikdyž ho tak 7,5 cm na výšku bude zakryto nárazníkem. Jak jsem se dočetl, máš tam cooler ze Xsary...ten má jaký rozměr sítě? Ten svůj prostě musím nacpat pod výztuhu,neboť nehodlám dalších 15.000 Kč dávat do sahary, chladiče a dalšího z ARL.
Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......

Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!)

- Stingray
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 492
- Registrován: 21 dub 2006, 13:35
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Si teda fakt dobre velký ***** nevieš o čom to je ale aj tak si frajer....lt.kubosh píše:Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......To je PICOVINA NA Ntou!!! AAN / 3B motor pokud mel jit pres 315koni, musel dostat vetsi vstriky a svody z Audi RS2 jinak jsi chudou smesi propalil pisty a svody odkapaly. Nemel tady zase ty pohadky, ze "Len to, tuto a horsky vzduch z Lomnickeho Stitu a mas tisic koni."
...to be or not to be... - faster
Stingu, bez emocí, znova opakuju že tvůj příspěvek byl
a tudíž i všechny reakce na něj
.
Toto tady fakt nikdo neřešil
Nezasírej téma takovýmito sci-fi příspěvky, navíc nezapomeň že jsi na diesel fóru. Ten golf tu byl jen jako ilustrace sériově zapojených IC, nikoliv jako podnět k diskusi o výkonu! PROBOHA





Toto tady fakt nikdo neřešil

Nezasírej téma takovýmito sci-fi příspěvky, navíc nezapomeň že jsi na diesel fóru. Ten golf tu byl jen jako ilustrace sériově zapojených IC, nikoliv jako podnět k diskusi o výkonu! PROBOHA

VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0
for Stingray.....jsi inovátor, tak něco vymysli, aby se ty olejové páry netlačily do IC...hlavně, ať je to jednoduché a levné
for Libor H. ...prosím tě a jakou máš šířku toho IC? Dle toho rozměru bych řekl, že ho máš spíš nad výztuhou před chladičem klimatizace. Jinak totiž nechápu, jak jsi ho tam nacpal. Je sice pravda, že jsem na obrázku viděl 30 cm vysoký a 10 cm široký IC, který byl pod výztuhou, ale bylo zároveň řežáno i do výztuhy, což nechci. Navíc byl ten IC až skoro k zemi.
for TDIPower... pokud to s pánem z NDR nějak nevyřeším, tak holt budu muset shánět dál..ale IC s vývody na jedné straně o takovém rozměru aktivní plochy už za solidní prachy nešeženu..do pr...nebudu sprostý

for Libor H. ...prosím tě a jakou máš šířku toho IC? Dle toho rozměru bych řekl, že ho máš spíš nad výztuhou před chladičem klimatizace. Jinak totiž nechápu, jak jsi ho tam nacpal. Je sice pravda, že jsem na obrázku viděl 30 cm vysoký a 10 cm široký IC, který byl pod výztuhou, ale bylo zároveň řežáno i do výztuhy, což nechci. Navíc byl ten IC až skoro k zemi.

for TDIPower... pokud to s pánem z NDR nějak nevyřeším, tak holt budu muset shánět dál..ale IC s vývody na jedné straně o takovém rozměru aktivní plochy už za solidní prachy nešeženu..do pr...nebudu sprostý

Bez kouře není legrace.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 548
- Registrován: 24 led 2006, 14:00
- Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.
Odpovědi: 0