Napsal: 30 led 2007, 10:04
to vita: vyzkoušíme, uvidíme...ale až tak v březnu. Jsem přece jen chudý a navíc manuálně nezručný státní zaměstnanec 

devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
teď se mluví o benzínu, co se dával do audi s4/s6 ... 2.2 TURBO? 169kW?Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
devonrex píše:Asi budeme zatím vést diskuzi o instalaci intercooleru v obecné rovině. Soudruh z NDR mi napsal, že mi žádný cooler nedodá, jelijkož ho nenašel a tak mu ho patrně o víkendu někdo ukradl. Řeším to sice přes správce e-bay, ale je jasné, že místo cooleru budu mít prdlajz. Naštěstí jsem mu ty prachy chtěl dát až při převzetí...asi prozřetelnost![]()
Jinak se tu nehádejte...ale je pravda, že když už tu Stingray je, tak by mohl vysvětlit, proč tam Dahlback dal dva obyč coolery vzduch-vzduch a ne voda-vzduch. A taky jaký má názor na dva collery v sérii.
Ne tak to nemám. 13cm je mezi výztuhou a spodkem nárazníku.Pod spodkem nárazníku je k zemi ještě 15 cm.Já mám ten cooler až za výztuhou ,ale nekouká pod spodní hranou nárazníku.Rozměr činné části je 580x360.devonrex píše:Libore, ty máš jen 13 cm od výztuhy k zemi? Měřil jsem výšku od mřížky předního nárazníku až ke spodní části lízátka a bylo to 18 cm s tím, že lízátko je tak 5-6 cm od země díky sníženému podvozku. Pokud tedy u Golfa nárazník nekopíruje výztuhu, měl by se tam ten cooler vejít, ikdyž ho tak 7,5 cm na výšku bude zakryto nárazníkem. Jak jsem se dočetl, máš tam cooler ze Xsary...ten má jaký rozměr sítě? Ten svůj prostě musím nacpat pod výztuhu,neboť nehodlám dalších 15.000 Kč dávat do sahary, chladiče a dalšího z ARL.
Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
Si teda fakt dobre velký ***** nevieš o čom to je ale aj tak si frajer....lt.kubosh píše:Stingray píše:devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánskyJinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin.
Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.
Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......To je PICOVINA NA Ntou!!! AAN / 3B motor pokud mel jit pres 315koni, musel dostat vetsi vstriky a svody z Audi RS2 jinak jsi chudou smesi propalil pisty a svody odkapaly. Nemel tady zase ty pohadky, ze "Len to, tuto a horsky vzduch z Lomnickeho Stitu a mas tisic koni."
Přesně tak !! proto tenTDIPOWER píše:Ten golf tu byl jen jako ilustrace sériově zapojených IC, nikoliv jako podnět k diskusi o výkonu!