Stránka 3 z 4

Napsal: 30 led 2007, 10:04
od devonrex
to vita: vyzkoušíme, uvidíme...ale až tak v březnu. Jsem přece jen chudý a navíc manuálně nezručný státní zaměstnanec (noteeth)

Napsal: 30 led 2007, 10:28
od Stingray
devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánsky :) Jinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin. ;)

Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.

Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......

Napsal: 30 led 2007, 10:32
od TDIPOWER
Stingray píše:
devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánsky :) Jinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin. ;)

Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.

Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
(offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic) (offtopic)
Na to se tu nikdo neptal (hm)
Co to má společného s montáží intercooleru :x
Co je to zas za příspěvek :?

Napsal: 30 led 2007, 11:07
od chucky
Stingray píše:
devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánsky :) Jinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin. ;)

Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.

Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
teď se mluví o benzínu, co se dával do audi s4/s6 ... 2.2 TURBO? 169kW?

Napsal: 30 led 2007, 11:11
od devonrex
Asi budeme zatím vést diskuzi o instalaci intercooleru v obecné rovině. Soudruh z NDR mi napsal, že mi žádný cooler nedodá, jelijkož ho nenašel a tak mu ho patrně o víkendu někdo ukradl. Řeším to sice přes správce e-bay, ale je jasné, že místo cooleru budu mít prdlajz. Naštěstí jsem mu ty prachy chtěl dát až při převzetí...asi prozřetelnost (LOL)

Jinak se tu nehádejte...ale je pravda, že když už tu Stingray je, tak by mohl vysvětlit, proč tam Dahlback dal dva obyč coolery vzduch-vzduch a ne voda-vzduch. A taky jaký má názor na dva collery v sérii. ;)

Napsal: 30 led 2007, 11:39
od Stingray
devonrex píše:Asi budeme zatím vést diskuzi o instalaci intercooleru v obecné rovině. Soudruh z NDR mi napsal, že mi žádný cooler nedodá, jelijkož ho nenašel a tak mu ho patrně o víkendu někdo ukradl. Řeším to sice přes správce e-bay, ale je jasné, že místo cooleru budu mít prdlajz. Naštěstí jsem mu ty prachy chtěl dát až při převzetí...asi prozřetelnost (LOL)

Jinak se tu nehádejte...ale je pravda, že když už tu Stingray je, tak by mohl vysvětlit, proč tam Dahlback dal dva obyč coolery vzduch-vzduch a ne voda-vzduch. A taky jaký má názor na dva collery v sérii. ;)

Lebo ma okolo motora kopec priestoru (krátka trasa z TB do IC a z IC do SM) nič ho neobmedzuje a samozrejme cena.....spájať viac IC dokopy je síce fajn na zvýšenie efektivity chladenia ale zase zväčšuje sa objem sacieho traktu samozrejme s tým ide aj množstvo trubiek, hadíc a pod. Netreba zabudnúť aj na tlakové straty v IC kde sa u klasických IC pohybuje na 4psi (ak spojíte dva zývšite chladiacu plochu ale zvýšite aj straty) v ideálnom prípade kedže ale nasavanie/ovzdušnenie motora neustále tlačí olejopvé pary do sania tie sa dostanú do IC a zmenšia jeho efktívny prierez a naviac znižujú prestup tepla už to nie je vzduch/hliník ale vzduch/olej/hliník.

Napsal: 30 led 2007, 11:47
od Radim205D
No a nevyřešil by to všechno vodní IC ?? Stingrayi
Nedávno si psal, že u něj bývá až 115% účinost, tak proč pan Dahlback šel až tak složitou cestou dvou seriově zapojených IC

Napsal: 30 led 2007, 12:16
od Libor Hanzal
devonrex píše:Libore, ty máš jen 13 cm od výztuhy k zemi? Měřil jsem výšku od mřížky předního nárazníku až ke spodní části lízátka a bylo to 18 cm s tím, že lízátko je tak 5-6 cm od země díky sníženému podvozku. Pokud tedy u Golfa nárazník nekopíruje výztuhu, měl by se tam ten cooler vejít, ikdyž ho tak 7,5 cm na výšku bude zakryto nárazníkem. Jak jsem se dočetl, máš tam cooler ze Xsary...ten má jaký rozměr sítě? Ten svůj prostě musím nacpat pod výztuhu,neboť nehodlám dalších 15.000 Kč dávat do sahary, chladiče a dalšího z ARL. :(
Ne tak to nemám. 13cm je mezi výztuhou a spodkem nárazníku.Pod spodkem nárazníku je k zemi ještě 15 cm.Já mám ten cooler až za výztuhou ,ale nekouká pod spodní hranou nárazníku.Rozměr činné části je 580x360.

Napsal: 30 led 2007, 12:22
od lt.kubosh
Stingray píše:
devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánsky :) Jinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin. ;)

Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.

Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
(offtopic) To je PICOVINA NA Ntou!!! AAN / 3B motor pokud mel jit pres 315koni, musel dostat vetsi vstriky a svody z Audi RS2 jinak jsi chudou smesi propalil pisty a svody odkapaly. Nemel tady zase ty pohadky, ze "Len to, tuto a horsky vzduch z Lomnickeho Stitu a mas tisic koni."

Napsal: 30 led 2007, 12:25
od Stingray
lt.kubosh píše:
Stingray píše:
devonrex píše:Tak to my pánové vysvětlete, proč Dahlback tam má dva coolery v serii a ještě každý jiný? Nějak totiž neumím dánsky :) Jinak 900 koňový Golf 2,2 RSi je super.....bylo by fajn, kdyby v Mimoni ukázal, že 400 m se dá jet pod 10 vteřin. ;)

Porovnávať Dahlbackov Golf je blbosť pretože ide o použitie slávneho 20 ventilového 5valca ktorí len po výmene turba a doladení dáva slušne cez 450Ps, má seriovo kované piesty, ojnice, stavba motora ako aj celková tuhosť je vysoko v oblasti racing motorov.

Je to motor s velkým "M" a určite uznáte že upravovať motor ktorý je v serii škrtený a motor ktory ide na doraz už v serii je rozdiel......
(offtopic) To je PICOVINA NA Ntou!!! AAN / 3B motor pokud mel jit pres 315koni, musel dostat vetsi vstriky a svody z Audi RS2 jinak jsi chudou smesi propalil pisty a svody odkapaly. Nemel tady zase ty pohadky, ze "Len to, tuto a horsky vzduch z Lomnickeho Stitu a mas tisic koni."
Si teda fakt dobre velký ***** nevieš o čom to je ale aj tak si frajer....

Napsal: 30 led 2007, 12:35
od TDIPOWER
Stingu, bez emocí, znova opakuju že tvůj příspěvek byl (offtopic) (offtopic) (offtopic) a tudíž i všechny reakce na něj (wallbash) (wallbash) .
Toto tady fakt nikdo neřešil (LOL)
Nezasírej téma takovýmito sci-fi příspěvky, navíc nezapomeň že jsi na diesel fóru. Ten golf tu byl jen jako ilustrace sériově zapojených IC, nikoliv jako podnět k diskusi o výkonu! PROBOHA (wallbash)

Napsal: 30 led 2007, 12:39
od Radim205D
TDIPOWER píše:Ten golf tu byl jen jako ilustrace sériově zapojených IC, nikoliv jako podnět k diskusi o výkonu!
Přesně tak !! proto ten (offtopic) před odkazem na to video

Napsal: 30 led 2007, 12:44
od Libor Hanzal
Už je to tady zase ,chytáte se za slovíčka a pak se jen hádáte.To jestli tam jsou ještě jiné komponenty nemá smysl tady řešit.Vraťme se k tématu cooler nebo nám to zavřou a nic se zase nedozvíme.

Napsal: 30 led 2007, 13:03
od devonrex
for Stingray.....jsi inovátor, tak něco vymysli, aby se ty olejové páry netlačily do IC...hlavně, ať je to jednoduché a levné ;)

for Libor H. ...prosím tě a jakou máš šířku toho IC? Dle toho rozměru bych řekl, že ho máš spíš nad výztuhou před chladičem klimatizace. Jinak totiž nechápu, jak jsi ho tam nacpal. Je sice pravda, že jsem na obrázku viděl 30 cm vysoký a 10 cm široký IC, který byl pod výztuhou, ale bylo zároveň řežáno i do výztuhy, což nechci. Navíc byl ten IC až skoro k zemi.(wallbash)

for TDIPower... pokud to s pánem z NDR nějak nevyřeším, tak holt budu muset shánět dál..ale IC s vývody na jedné straně o takovém rozměru aktivní plochy už za solidní prachy nešeženu..do pr...nebudu sprostý :(

Napsal: 30 led 2007, 13:18
od Libor Hanzal
Takhle za.Obrázeka šířka 3.5 cm