Stránka 3 z 4
Napsal: 21 zář 2011, 06:56
od sniper--
ok,tak dneska vstriky vyndam a necham je i ozkouset. Jen je mi divna ta vstrikovaci davka a okamzita spotreba,... Taky za to muzou gumky?

Napsal: 22 zář 2011, 06:59
od sniper--
tak vcera jsem to jeste nastartoval a k tomu zakopavani motoru se jeste pridal bilej kour nespaleny nafty ale fakt ho byla halda

,pak jsem vyndal vstriky a gumky byli dost orubany. Pro jistotu by to asi jeste chtelo nechat vstriky nekde vyzkouset?
Napsal: 11 říj 2011, 07:46
od sniper--
tak se vstriky vratiky ze zkousky,3 vysly trochu tak nejak a jeden tesne pod hranici. Nicmene mechanik rikal ze by to na kulatost volnobehu vliv mit nemelo. Dal jsem je zpet do auta s novejma gumkama. Po nastartovani to bezelo celkem dobre. Po vypnuti motoru a naslednem nastartovani to opet zacalo zakopavat. Pro jistotu jsem jeste pak vyndal el.svazek v hlave,ten je taky ok. Napadne jeste nekoho neco co by to mohlo delat? Uz jsem fakt v koncich.Napada uz mi jen Ecu.
Napsal: 11 říj 2011, 13:56
od mgbiker
silentbloky motoru boli uz niekedy menene? Ja mam podobny problem, zatial som znizil volnobeznu davku-otacky (kanal 2) a otacky klesli trosku tak to prestalo. Zacalo mi to zakopavat po vymene kosti (spodny silent prevodovky). Umna to na 90 percent budu silentbloky motora aj ked este niesu odtrhnute. Dvojhmotu som menil pred 3 mesiacmi - nabehane asi 7000km, vstreky mam ok (hodnoty okolo nuly)
Napsal: 02 lis 2011, 20:21
od sniper--
tak uz fakt nevim,ten vstrik co vysel hur jsem nechal zrepasova v boschservise,namontoval a porad stejna zahada. Studeny to bezi uz cistejs ale jak se drobet ohreje,zacne zakopavat stejne. Spotreba na volnobeh stale 0,2 l a vstrik.mnozstvi stale malo. Napada mi uz jen ridici jednotka. Jednotku jsem vyndal a cislo jednotky seskrabany sroubovakem,na vagu to ukazuje cislo 038 906 019 GQ je ta jednotka vubec k tomu motoru AVF? v chybach to pise chybu 18263-pohon datove sbernice kontrola stavu programoveho vybaveni P1855 - 35-10- -- sporadycky. Tahle chyba uz tam ale byla i kdyz passat jezdil bez problemu. Poradte nekdo nebo majitel uz na to vezme palici

Napsal: 02 lis 2011, 20:30
od live69
taky tam mám to programové vybavení

co to vubec znamená ??????
Napsal: 02 lis 2011, 22:34
od Huml
kolik je teplota nafty?
Napsal: 03 lis 2011, 07:27
od sniper--
bezelo to jen asi 20 minut na dilne protoze uz se tam smrady nedalo bejt jak to kouri. Ale jestli si dobre pamatuju,tak teplota motoru se vysplhala nekam k 50 a teplota paliva nekde kolem 35....
Napsal: 03 lis 2011, 11:25
od honzas1
zkoušel jsi odpojit teplotni čidlo? jestli nebude nějaky rozdil
Napsal: 03 lis 2011, 12:01
od sniper--
nezkousel,ktery? Je jich tam nekolik....
Napsal: 07 lis 2011, 19:34
od sniper--
takova halda odborniku a nikdo neporadi

Napsal: 08 lis 2011, 12:38
od Huml
zjisti jestli jsou ty vstřiky opravdu k tomu softu
Napsal: 11 lis 2011, 06:44
od sniper--
zjisteno ze ty vstriky k tomu patri...zkusil jsem odpojit cidlo teploty a teploty nafty,sice otacky byly 1008 ale motor bezel pravidelne a nesmrdel.po pripojeni zase stejny.Jinak dalsi neuverijelnej poznatek ze jsem uz v zoufalstvi hnul se sinchronizaci klika/vacka ktera byla na 0. Dal jsem +1.5 a motor bezel jeste 10xhur. Po nastaveni na -7.5 motor bezi ciste,ale porad otacky 840,spotreba 0.2L . Pri tom na hodnotu + - 2 by musel bezet jak panna ne?

Napsal: 12 lis 2011, 11:17
od DOLPH
každopádně pokud tam jsou origo vstřiky-tak jsou 2mg na volnoběh málo.vyzkoušej odpojit váhu a zašpuntovat egr.a klidně i sundat výfuk.
a asi by nebylo od věci přehrát soft,to co to dělá je fakt podivné.
Napsal: 12 lis 2011, 14:12
od lubomt
novy soft Ti prehraju aj vo VW, drahe to nie je