1,8T-problem s lambda sondou-chybna RJ-opravene!
Moderátoři: šulda, Moderátoři
tak sem tam cukne a ked slapem tak pri radeni sem tam streli s plamenom,ale tak vyfuk je od turba 70mm a len koncovy tlmic robeny na mieru..a ci zerie to neviem,najazdil som mozno 50km spolu od zastavby ale tankoval som dost ked si to preratam..cize ked mam obidve polia na 0% co to znamena? a potom v dalsom kanaly mam v poliach hodnoty 100 pre lambdu pred katom a 100 pre lambdu za katom,podla vcds tam maju byt hodnoty 111
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
tak zde je problem ty už jedeš na nahradní mapu regulace není aktivní není připravená proto adaptace o%eazy20 píše:tak sem tam cukne a ked slapem tak pri radeni sem tam streli s plamenom,ale tak vyfuk je od turba 70mm a len koncovy tlmic robeny na mieru..a ci zerie to neviem,najazdil som mozno 50km spolu od zastavby ale tankoval som dost ked si to preratam..cize ked mam obidve polia na 0% co to znamena? a potom v dalsom kanaly mam v poliach hodnoty 100 pre lambdu pred katom a 100 pre lambdu za katom,podla vcds tam maju byt hodnoty 111
mám takovou teorii že 1 problem je v tom vyhřívání protože se zapíše ta závada tak se jednotka přepne do nouzáku a pak už jednotka nemuže reagovat na skutečné hodnoty lambdasondy.a díky té skládačce nesouhlasí ani náhradní mapa.je to jen doměnka tak mě nekamenujte.Budeš muset změřit to vyhřívání aby jsi vyvrátil nebo potvrdil závadu jednotky,ale na to je vag krátký.
některe jednotky se prěpnou do nouzaku soudím podle bloku hodnot nemužou být hodnoty čerpacího članku 1,5V korekce o% to neumí žadný motor jedině že to tam jednotka dosadí.on ma co5% a lambda mlčí přitom je nova evidentne se podle ní jednotka neřídí ale to je jen muj názor.Každý nový pohled ho jenom posune tak že klidně se vyjadřujte.
tak pokud to neni nahrada universal, podle toho co pise tak je to chude,ale svice mokre, to by mohl byt ten nouzak. jen jsem parkrat resil oktavku a 2 ze 3 mely mrtvou vahu. dalsi vec je ta, jestli ta lamda tam patri. Jestli ji nekdo nevymenil. Dalsi vec bych vzal cistic brzd a postikal jim cely motor jetli nekde neprisava vzduch.
ano je to zastavba..na volnobeh mam tych 1,5V a reaguje to na plyn,pri akceleracii to ide dole,pri decelaracii to ide hore..ked to ide na volnobeh a ked prudko stlacim pedal tak otacky krasne idu okamzite hore,obcas to streli ked pustim pedal,ked ho tocim do napr.6500ot a preradim tak ide sem tam aj plamen a streli to..to zahrievanie ale ide,ale asi ide zle,lebo lambda je za par sekund z vnutra zerava,otazka znie,preco to jednotka vyhodnoti ako skrat na kostru,okruh vyhrievania
ja si uz vobec neviem rady a v mojom okoli ani nepoznam niekoho kto vie o tych motoroch viac ako ja co som sa uz priucil od kedy mam ten motor,ani osciloskop tu nikto nema,najlepsie by asi bolo ist formou vylucovania,keby niekto vedel skusit moju RJ vo svojom aute,ci vyhodi tu chybu s lambdou,ked nevyhodi,tak vymenim kablovacku..a lambda je origo,a uz som kupil aj novu bosch presne podla kodu motora a stale to iste 


Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
no napajanie vyhrievania uz som skusil dat nove kable zo zasuvky do rj az na lambdu a ziadna zmena..teraz mam pred sebou otvorenu rj a suciastka na plosaku z ktorej ide kostra na vyhrievanie(z rj z pinu5 na lambdu na pin4) je taka ohorela na jednej strane..mozno sa to znicilo ze to islo aj po vypnuti kluca ked auto stalo...skusim to odfotit
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave