1,8T-problem s lambda sondou-chybna RJ-opravene!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

1,8T-problem s lambda sondou-chybna RJ-opravene!

Příspěvek od eazy20 »

Mam problem s lamdou pred katom, pise to nizsie uvedenu chybu..Kupil som cisto novu lambdu a ziadna zmena. Vyhrievanie funguje,lebo ked necham zapalovanie tak za chvilu je lambda horuca. Co moze byt zle? Da sa to nejak premerat co nefunguje?

motor O1 RS 1,8T RS

17523- rada valcu 1-sonda 1: obvod vyhrivani: zkrat na kostru
P1115 - 35 - 00--
Naposledy upravil(a) eazy20 dne 26 srp 2012, 19:11, celkem upraveno 4 x.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

v meranych hodnotach je myslim v kanali 33 nejakych 2-4V, ako kedy a pise pritom,ze hodnota ma byt 0-1V :(
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

kolik vyvodu ma lambda.daval jsi novou origo.tam je asi 5 vyvodova to je sirokopasmova ta ma jine hodnoty na volnobeh 1.5V. cim vice voltu tim je to chudši a naopak.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

ano je tam original podla cisla z etky, ma 5vyvodov do RJ...cize nemam pozerat na to co je v meranych hodnotach ze pozadovana hodnota? ale neviem preco stale ostava ta chyba,dal som uplne novu a to iste :(
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

podivej se do svorkovnice zda nejsou roztahle piny od nejakeho mereni trochu je napruž.podle tech pozadavku se nerid u lambdy bosch tam je jak jsem psal.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

pozriem sa na tie piny,a ked to bude stale rovnake,tak skusim natiahnut z RJ kable priamo na lambdu,nic ine potom asi neostava
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

podivej se na ty hodnoty te lambdy pokud neukazuje spravnou hodnotu a je stale na chude smesi ve volnobehu to znamena ze ti ukazuje treba 2V a jednotka ti to nedokaze obohatit na hodnotu 1.5V tak zacne podezirat topny okruh sondy.V pripade chude smesi prekontroluj sani na netesnost vcetne podtlaku posilovace a odvetrani motoru je tam toho jako sena.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

no zmes je velmi bohata,su az mokre sviecky a nechce to ist do otacok, dusi sa motor ked pridavam, striela to pri pridavani atd..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

i hodne chuda smes se chova podobne.pokud se to takhle chova prekontroluj i vahu.
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Mozem pouzit na skusku vahu z tdi? Teraz mam vahu z motoru auq vo velkom tubuse z S3,nemoze byt aj toto problem?
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

to si myslim ze ne ty vahy jsou ruzne kazda dava jinou hodnotu.skus ji odpojit a trochu to projet at se ty adaptace srovnaji jinak se konce nedoberes.koukam ze tech problemu je tam nejak hodne lezeto z tebe pocastech.co ukazuje ta lambda a jake jsou adaptce kanal 32 pole 1a2.ta vaha je tam jina nebo puvodni
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

stale mi to pise tu chybu a zmes je velmi bohata..zahrievanie ale ide,ale ide v kuse,a co som cital v jednom odbornom casopise,tak zahrievanie na sirokopasmovej lambde ide v impulzoch,a ja tam mam stale 12V,dokonca dnes som prisiel na to,ze lambda sa zahrieva aj ked vytiahnem kluc zo spinacky :( kablovacku som presiel a nic som take nezistil,dokonca na pine 3 co ide + z RJ do lambdy(cez rele) som prepipal s multimetrom na baterke + aj -..toto mi nejde do hlavy,ze multimeter zapipal aj na pluse aj na minuse
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Těch 12 je ok jednotka moduluje kostru.odpoj to na jednotce a propípni její vedení vyhřívaní proti kostře
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2376
Odpovědi: 0
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

no tych 12V som meral pri odpojenej lambde pri zapnutom zapalovani,pin3 je plus a pin4 ma byt minus,tam som nameral v kuse 12V,aj ked vypnem zapalovanie
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
geo
Aktivista
Příspěvky: 4732
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

je tam bosch nebo ntk
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“