Octavia1 4x4 porovnání seriová-ostrá vačka

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
peug
Přispěvovatel
Příspěvky: 153
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 14:38
Bydliště: K.Vary

Příspěvek od peug »

Ta cena pro 4 vál byla vždy +- stejná a bylo jedno pro jaký je to motor jestli benzín či nafta,pan Chovanec nám dělal víc vaček jak do rotačky teď do PD tak do různých benzínových motorů a vždy nárůst byl bez jakýchkoliv problémů,takže moc nechápu dohady když tu nárůst je,nebo jinak co by na grafu mělo být aby někdo řekl že je to dobrá věc? Moc tady tomu schazování věcí nerozumim a ptám se opravdu že mě to zajímá ne abych rejpal to jen tak pro upřesnění.
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dle zaslaných podkladů:

Obrázek
odkaz na PDF soubor

Obrázek
odkaz na PDF soubor
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
hydrant
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Odpovědi: 0
Registrován: 17 čer 2009, 10:51

Příspěvek od hydrant »

Jinak v sobotu se bude delat druhe auto stejnym zpusobem... (odbrzdi se a hned na miste se prehodi vacka a pak znova brzda) tak muzem opet nahodit graf...jen to auto ma mensi turbo nez Zizala... tak uvidime kolik to hodi realne ;-)
Seat Ibiza FR 1,9Tdi 96Kw trosku upravena ;-)
Persan
Přispěvovatel
Příspěvky: 348
Odpovědi: 0
Registrován: 25 led 2010, 15:14

Příspěvek od Persan »

Když dělá p. Chovanec vačky i na benzíny, zjistěte mi u něj kluci nějaký možnosti vaček na mírně upravenou 1.8T, jestli dělal, nedělal...
Dík ;)
Seat Leon 1M Cupra R under construction...
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@hydrant: prima, ale prosim Te, pak jeste (jako treti mereni) upravte soft primo s ohledem na maximalni vyuziti potencialu te modifikovane vacky ... profil mate definovany, takze by to tvurce chipu mel umet podchytit
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Co kdyby jsme se vyprdli na to rejpání? Nebo přijeď v sobotu taky, dáme si u Michala kafe (noteeth)
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Zizalo, tohle neni rejpani, tohle je ciste ekonomicke uvazovani. Je skoda, kdyz uz to bude prikurtovany to nepredelat, nemyslis?

Praha? Jeste byste mi tam nakazili Supa nejakejma virama (LOL)

Navic prave tam byste se dockali toho pravyho rejpani (ohledne koure, EGT, tlaku) ;)

... ne, slibil jsem kamosovi na patek "vypit si mozek do nemoty" a v sobotu piskoteku mlady, takze to vidim na rekonvalescenci az do nedele ... ale dik za pozvani.
Naposledy upravil(a) Forest dne 01 lis 2011, 21:10, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Škoda je dobrýho člověka. Tak se necháme překvapit ;)
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

... neco noveho po vikendu, behem ktereho mely probehnout testy vacky na jinem vozu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Proběhlo měření před, výměna, měření po a nemilé překvapení bylo, že se nic nezměnilo. -2 koně je asi v měření. Tahle vačka nebyla od pana Chovance. Buď je problém v autě-nebyl čas na místě řešit nebo ve vačce. Tak jako tak se na to auto bude dávat větší výfukovka do turba a pak bych rád, aby se to zopakovalo na serii a na tuhle vačku.
:-@
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

Docela zajímavý, podle mého, i v případě, že by byla vačka obroušená špatně oproti sériový, tak musí být znát rozdíl, ať už -20HP nebo +10HP.

Od koho byla přebroušená?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

Tuhle dělal pan Krejbich. No kdyby to něco přidalo nebo ubralo, tak to napíšu, ale upe stejný jak na serii :roll: Aspoň jsem se projel do Prahy a pokecal s kamarádama ;)
:-@
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

To mě právě zaráží, že i přes to, že se na ní sáhlo, tak má seriový hodnoty. Kouřivost a EGT se nezměnila?
nejsem-naivka
Přispěvovatel
Příspěvky: 537
Odpovědi: 0
Registrován: 25 dub 2011, 21:21
Bydliště: Karlovy Vary

Příspěvek od nejsem-naivka »

nemá egt, kouřivost stejná, prostě nííííc (noteeth)
:-@
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jestli vy jste se kluci nenechali obalamutit. Taky mam s timhle zkusenosti a nejsem sam. Jeden "profesional" z Tlumacova udelal hlavu s tim, ze tvrdil, ze narust minimalne 15 %. Kdyz jsem se ho ptal na flow bench , zjevne nevedel ani, co to znamena. Tak jsem se ho zeptal, na zaklade ceho vypocital tech 15% minimalne narust, pricemz zduraznil slovo minimalne.
Rekl, at mu zavolam druhy den. Druhy den mi sdelil, ze na saci strane udelal +12,5% a na vyfuku +11,7% ... kde ty cisla vzal netusim, ale kdyz jsem mu pripomenul jeho "15 % minimalne", tak se zacal vztekat jako male dite.
Chteli jsme porting vyfukovych kanalu, o ostatni nebyl zajem. Vymenil vsechny ventily s tim, ze jsou na hovno, spatny a ja nevim co vsechno. Zavady jsme na nich nenasli. Vymenil je za seriove, prestoze jsme se domlouvali na vetsich (kdyz uz je treba davat nove).

Kdyz jsme tu hlavu rozdelali a porovnali ventily, zjistili jsme, ze je proste, resp. sproste jen vylestil, zadny brani materialu. Abychom si byli jisti, jedny takove ventily jsme vylestili a nedal se poznat rozdil ani suplerou.

Vacku jsme u nej objednavali pred vice, nezli rokem a na pocatku tohoto roku me to "zavolejte si za mesic" prestalo bavit.

Na jine hlave, kterou delal jsem slysel, ze byl uspesne udelan "vlivem techto profesionalnich uprav" motor. Rec je o 1,9TDIckach, jeho zkusenosti a schopnosti s benzinama nevyvracim ani nepotvrzuji. Faktem je, ze od tohoto cloveka bych si nenechal ani umyt okno, protoze soude dle stylu, jakym jedna by mu to trvalo dlouho, poskrabal by mi ho a jeste by za to chtel ranec.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“