Stránka 3 z 11
Napsal: 01 lis 2011, 13:32
od peug
Ta cena pro 4 vál byla vždy +- stejná a bylo jedno pro jaký je to motor jestli benzín či nafta,pan Chovanec nám dělal víc vaček jak do rotačky teď do PD tak do různých benzínových motorů a vždy nárůst byl bez jakýchkoliv problémů,takže moc nechápu dohady když tu nárůst je,nebo jinak co by na grafu mělo být aby někdo řekl že je to dobrá věc? Moc tady tomu schazování věcí nerozumim a ptám se opravdu že mě to zajímá ne abych rejpal to jen tak pro upřesnění.
Napsal: 01 lis 2011, 13:40
od Forest
Napsal: 01 lis 2011, 19:08
od hydrant
Jinak v sobotu se bude delat druhe auto stejnym zpusobem... (odbrzdi se a hned na miste se prehodi vacka a pak znova brzda) tak muzem opet nahodit graf...jen to auto ma mensi turbo nez Zizala... tak uvidime kolik to hodi realne

Napsal: 01 lis 2011, 20:03
od Persan
Když dělá p. Chovanec vačky i na benzíny, zjistěte mi u něj kluci nějaký možnosti vaček na mírně upravenou 1.8T, jestli dělal, nedělal...
Dík

Napsal: 01 lis 2011, 20:55
od Forest
@hydrant: prima, ale prosim Te, pak jeste (jako treti mereni) upravte soft primo s ohledem na maximalni vyuziti potencialu te modifikovane vacky ... profil mate definovany, takze by to tvurce chipu mel umet podchytit
Napsal: 01 lis 2011, 20:59
od nejsem-naivka
Co kdyby jsme se vyprdli na to rejpání? Nebo přijeď v sobotu taky, dáme si u Michala kafe

Napsal: 01 lis 2011, 21:04
od Forest
Zizalo, tohle neni rejpani, tohle je ciste ekonomicke uvazovani. Je skoda, kdyz uz to bude prikurtovany to nepredelat, nemyslis?
Praha? Jeste byste mi tam nakazili Supa nejakejma virama
Navic prave tam byste se dockali toho pravyho rejpani (ohledne koure, EGT, tlaku)
... ne, slibil jsem kamosovi na patek "vypit si mozek do nemoty" a v sobotu piskoteku mlady, takze to vidim na rekonvalescenci az do nedele ... ale dik za pozvani.
Napsal: 01 lis 2011, 21:09
od nejsem-naivka
Škoda je dobrýho člověka. Tak se necháme překvapit

Napsal: 08 lis 2011, 11:28
od Forest
... neco noveho po vikendu, behem ktereho mely probehnout testy vacky na jinem vozu?
Napsal: 08 lis 2011, 14:14
od nejsem-naivka
Proběhlo měření před, výměna, měření po a nemilé překvapení bylo, že se nic nezměnilo. -2 koně je asi v měření. Tahle vačka nebyla od pana Chovance. Buď je problém v autě-nebyl čas na místě řešit nebo ve vačce. Tak jako tak se na to auto bude dávat větší výfukovka do turba a pak bych rád, aby se to zopakovalo na serii a na tuhle vačku.
Napsal: 08 lis 2011, 15:08
od Jayson
Docela zajímavý, podle mého, i v případě, že by byla vačka obroušená špatně oproti sériový, tak musí být znát rozdíl, ať už -20HP nebo +10HP.
Od koho byla přebroušená?
Napsal: 08 lis 2011, 19:23
od nejsem-naivka
Tuhle dělal pan Krejbich. No kdyby to něco přidalo nebo ubralo, tak to napíšu, ale upe stejný jak na serii

Aspoň jsem se projel do Prahy a pokecal s kamarádama

Napsal: 08 lis 2011, 19:34
od Jayson
To mě právě zaráží, že i přes to, že se na ní sáhlo, tak má seriový hodnoty. Kouřivost a EGT se nezměnila?
Napsal: 08 lis 2011, 19:52
od nejsem-naivka
nemá egt, kouřivost stejná, prostě nííííc

Napsal: 08 lis 2011, 20:24
od Forest
Jestli vy jste se kluci nenechali obalamutit. Taky mam s timhle zkusenosti a nejsem sam. Jeden "profesional" z Tlumacova udelal hlavu s tim, ze tvrdil, ze narust minimalne 15 %. Kdyz jsem se ho ptal na
flow bench , zjevne nevedel ani, co to znamena. Tak jsem se ho zeptal, na zaklade ceho vypocital tech 15% minimalne narust, pricemz zduraznil slovo minimalne.
Rekl, at mu zavolam druhy den. Druhy den mi sdelil, ze na saci strane udelal +12,5% a na vyfuku +11,7% ... kde ty cisla vzal netusim, ale kdyz jsem mu pripomenul jeho "15 % minimalne", tak se zacal vztekat jako male dite.
Chteli jsme porting vyfukovych kanalu, o ostatni nebyl zajem. Vymenil vsechny ventily s tim, ze jsou na hovno, spatny a ja nevim co vsechno. Zavady jsme na nich nenasli. Vymenil je za seriove, prestoze jsme se domlouvali na vetsich (kdyz uz je treba davat nove).
Kdyz jsme tu hlavu rozdelali a porovnali ventily, zjistili jsme, ze je proste, resp. sproste jen vylestil, zadny brani materialu. Abychom si byli jisti, jedny takove ventily jsme vylestili a nedal se poznat rozdil ani suplerou.
Vacku jsme u nej objednavali pred vice, nezli rokem a na pocatku tohoto roku me to "zavolejte si za mesic" prestalo bavit.
Na jine hlave, kterou delal jsem slysel, ze byl uspesne udelan "vlivem techto profesionalnich uprav" motor. Rec je o 1,9TDIckach, jeho zkusenosti a schopnosti s benzinama nevyvracim ani nepotvrzuji. Faktem je, ze od tohoto cloveka bych si nenechal ani umyt okno, protoze soude dle stylu, jakym jedna by mu to trvalo dlouho, poskrabal by mi ho a jeste by za to chtel ranec.