
Fabia rs graf :))
Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
@Zizala: pak je MirekX a ostatni jen banda pubertacek
Mimochodem toto je graf, nicmene ne z brzdy.
Ja jsem do nej neryl, jen jsem konstatoval, ze to je nicnerikajici graf a pripojil upozorneni ohledne turba. A nabeh hodnotit pred tim, nezli to da dokupy je zbytecne. Uplne ze stejneho duvodu jsem povazoval za zbytecne jezdit na brzdu ja s tim mezistavem, proto zadnej graf neni - proste, jednoduche, vystizne. A to, ze se to nedokoncilo do perfektniho stavu je jedna z moznych variant, kterymi vyvoj muze skoncit. Zvlaste ty bys to mel vedet.
Diskuze pokracuje dle jiz probehlych pripadu, historie se opakuje, Ty ses nezmar.
@roubic: tak pokud muzes neco takoveho najit, tak najdi
Video s temito hodnotami nemam, s twinem tez a dnes me to dost mrzi. Jedine video, ktere mam k dispozici je z Mimone 2006, setup: dvojity IC, R783, chladicovka, turbo, ARL, jinak original 1397kg ... ale tohle uz je vskutku prehistorie 

Ja jsem do nej neryl, jen jsem konstatoval, ze to je nicnerikajici graf a pripojil upozorneni ohledne turba. A nabeh hodnotit pred tim, nezli to da dokupy je zbytecne. Uplne ze stejneho duvodu jsem povazoval za zbytecne jezdit na brzdu ja s tim mezistavem, proto zadnej graf neni - proste, jednoduche, vystizne. A to, ze se to nedokoncilo do perfektniho stavu je jedna z moznych variant, kterymi vyvoj muze skoncit. Zvlaste ty bys to mel vedet.
Diskuze pokracuje dle jiz probehlych pripadu, historie se opakuje, Ty ses nezmar.
@roubic: tak pokud muzes neco takoveho najit, tak najdi


Naposledy upravil(a) Forest dne 09 úno 2012, 21:27, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jak už Forest naznačil, tak "videjka" by byla. Ale má je k dispozici pouze DP.
Teda ne Dieselpower, ale Dopravní policie.
Rozhodně Forestův G4 jel moc. S jiným PD, které by takhle táhlo nahoře, jsem nejel.
Teda ne Dieselpower, ale Dopravní policie.

Rozhodně Forestův G4 jel moc. S jiným PD, které by takhle táhlo nahoře, jsem nejel.
Naposledy upravil(a) Bóďa dne 09 úno 2012, 21:26, celkem upraveno 1 x.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
-
- Aktivista
- Příspěvky: 7016
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Odpovědi: 0
@Boda: Bodo, vis o tom, ze jsi se prave zaradil do bandy pubertacek?
Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.
... nevratime se k puvodnimu tematu?

Ale to vis ze je a detailni, ale muzes mi rict jediny duvod, proc bych to poustel? Jsou tu sikulove, co by si to dokazali z kradenyho materialu v praci okopirovat ... ikdyz nevim, jak by to ladili.dolar100 píše:o to nas to zaujima viac, skoda ze nieje nejaka fotodokumentace o tom twine
Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.
... nevratime se k puvodnimu tematu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by 
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To by mě zajímalo, jestli jsem tenkrát s Transportérem tu 205-ku udolal.Forest píše: je z Mimone 2006

MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®

Foreste a co mi povíš třeba na tohle ? ?? já si myslim když takhle píšeš nic teda proti tobě ale mě přijde že si snad vymyslel celý upravy TDI protože jak jsem četl i jiný diskuze tak jenom kritizuješ a skoro nic nepochválíš


Audi s8 d3 5.2 v10
jako pěkný závody ale promin nevim na jaký auto mám koukat na to co jede jak nejede nebo na jaký ?? zas tolik tě neznam abych věděl co si měl a máš za autaForest píše:@Zizala: pak je MirekX a ostatni jen banda pubertacekMimochodem toto je graf, nicmene ne z brzdy.
Ja jsem do nej neryl, jen jsem konstatoval, ze to je nicnerikajici graf a pripojil upozorneni ohledne turba. A nabeh hodnotit pred tim, nezli to da dokupy je zbytecne. Uplne ze stejneho duvodu jsem povazoval za zbytecne jezdit na brzdu ja s tim mezistavem, proto zadnej graf neni - proste, jednoduche, vystizne. A to, ze se to nedokoncilo do perfektniho stavu je jedna z moznych variant, kterymi vyvoj muze skoncit. Zvlaste ty bys to mel vedet.
Diskuze pokracuje dle jiz probehlych pripadu, historie se opakuje, Ty ses nezmar.
@roubic: tak pokud muzes neco takoveho najit, tak najdiVideo s temito hodnotami nemam, s twinem tez a dnes me to dost mrzi. Jedine video, ktere mam k dispozici je z Mimone 2006, setup: dvojity IC, R783, chladicovka, turbo, ARL, jinak original 1397kg ... ale tohle uz je vskutku prehistorie

Audi s8 d3 5.2 v10
nejde o kopirovanie, inspiracie je na nete dost neboj.Forest píše:Ale to vis ze je a detailni, ale muzes mi rict jediny duvod, proc bych to poustel? Jsou tu sikulove, co by si to dokazali z kradenyho materialu v praci okopirovat ... ikdyz nevim, jak by to ladili.
Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.
ide o to ze by si to tu obohatil niecim zaujimavym
Mercdes C cdi
Tak tak!dolar100 píše:nejde o kopirovanie, inspiracie je na nete dost neboj.Forest píše:Ale to vis ze je a detailni, ale muzes mi rict jediny duvod, proc bych to poustel? Jsou tu sikulove, co by si to dokazali z kradenyho materialu v praci okopirovat ... ikdyz nevim, jak by to ladili.
Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.
ide o to ze by si to tu obohatil niecim zaujimavym
Nastesti ne vsichni maji takovyhle pristup, to by sme byli jinak 100 let za opicema. Pokud jsem opravdu neco vymyslel, co jeste nikdo nema a nechci, aby to nekdo komercne okopiroval, tak si to necham patentovat.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

já neříkám že jsem toho někdy udělal víc o tom nebyla nikdy řeč ale to že že zprovoznil twin a pak nikde o tom nikde nic není napsaný nikde fotka ani video auta promin to zase až takovej supr bomba co fungovala nebude ':))) protože kdyby to byla bomba tak jak tady s toho všichni děláte tak by o tom byli aspon videa toho auta ale zatim co nikde nic zlob se nebo ne uvěřim až uvidimJayson píše:roubic: Můžu potvrdit to, že na svým autě Forest udělal mnohokrát více práce než ty (pokud mluvíme o motoru). Ty máš "jenom" FMIC, turbo a vstřiky, zatímco on vymyslel, navrhnul a úspěšně zprovoznil twin turbo na G4.

Audi s8 d3 5.2 v10
to batoo: A pokud to bude chtít dalších 100 lidí pro vlastní potřebu a nebude se tím všude chlubit, tak je ti patent k čemu? Se divím, že nejsou patentovaný hybridní turba. Pak by klidně všichni mohli napsat z čeho je skládají. Vždyť by přece měli patent. 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm