Fabia rs graf :))

Toto fórum slouží ke zveřejnění výkonových grafů Vašich vozů.

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři

Odpovědět
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Foreste jako hodnoty vypadali zajimave a videjko by nebylo ?? Jak to jede nebo tak neco video ze sprintu nebo neco takovyho ??? Takovejhle graf ti sem muzu dat kolik jenom najdu ale i to auto by me zajimalo :)))
Audi s8 d3 5.2 v10
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Foreste jako hodnoty vypadali zajimave a videjko by nebylo ?? Jak to jede nebo tak neco video ze sprintu nebo neco takovyho ??? Takovejhle graf ti sem muzu dat kolik jenom najdu ale i to auto by me zajimalo :)))
Audi s8 d3 5.2 v10
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Zizala: pak je MirekX a ostatni jen banda pubertacek ;) Mimochodem toto je graf, nicmene ne z brzdy.

Ja jsem do nej neryl, jen jsem konstatoval, ze to je nicnerikajici graf a pripojil upozorneni ohledne turba. A nabeh hodnotit pred tim, nezli to da dokupy je zbytecne. Uplne ze stejneho duvodu jsem povazoval za zbytecne jezdit na brzdu ja s tim mezistavem, proto zadnej graf neni - proste, jednoduche, vystizne. A to, ze se to nedokoncilo do perfektniho stavu je jedna z moznych variant, kterymi vyvoj muze skoncit. Zvlaste ty bys to mel vedet.

Diskuze pokracuje dle jiz probehlych pripadu, historie se opakuje, Ty ses nezmar.

@roubic: tak pokud muzes neco takoveho najit, tak najdi ;) Video s temito hodnotami nemam, s twinem tez a dnes me to dost mrzi. Jedine video, ktere mam k dispozici je z Mimone 2006, setup: dvojity IC, R783, chladicovka, turbo, ARL, jinak original 1397kg ... ale tohle uz je vskutku prehistorie ;)
Naposledy upravil(a) Forest dne 09 úno 2012, 21:27, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Jak už Forest naznačil, tak "videjka" by byla. Ale má je k dispozici pouze DP.
Teda ne Dieselpower, ale Dopravní policie. (LOL)
Rozhodně Forestův G4 jel moc. S jiným PD, které by takhle táhlo nahoře, jsem nejel.
Naposledy upravil(a) Bóďa dne 09 úno 2012, 21:26, celkem upraveno 1 x.
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Bóďa píše: Rozhodně Forestův G4 jel moc. S jiným PD, které by takhle táhlo nahoře, jsem nejel.
o to nas to zaujima viac, skoda ze nieje nejaka fotodokumentace o tom twine
Mercdes C cdi
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Odpovědi: 0
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@Boda: Bodo, vis o tom, ze jsi se prave zaradil do bandy pubertacek? :D
dolar100 píše:o to nas to zaujima viac, skoda ze nieje nejaka fotodokumentace o tom twine
Ale to vis ze je a detailni, ale muzes mi rict jediny duvod, proc bych to poustel? Jsou tu sikulove, co by si to dokazali z kradenyho materialu v praci okopirovat ... ikdyz nevim, jak by to ladili.

Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.

... nevratime se k puvodnimu tematu?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Forest píše: je z Mimone 2006
To by mě zajímalo, jestli jsem tenkrát s Transportérem tu 205-ku udolal. (noteeth)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Obrázek
Foreste a co mi povíš třeba na tohle ? ?? já si myslim když takhle píšeš nic teda proti tobě ale mě přijde že si snad vymyslel celý upravy TDI protože jak jsem četl i jiný diskuze tak jenom kritizuješ a skoro nic nepochválíš :)) a když už se vrátim o pár příspěvků z5 co si psal že základ je těsný cooler tak že mi profukuje jsem se dozvěděl až na brzdě do té dobi jsem to nevěděl a čidl tam není z jednoho prostýho důvody protože jsme neměli vrtačku aby se tam dalo víš jinak by sem dal graf i s velkym čidlem takže proto je tu tohle viš :)))
Audi s8 d3 5.2 v10
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Forest píše:@Zizala: pak je MirekX a ostatni jen banda pubertacek ;) Mimochodem toto je graf, nicmene ne z brzdy.

Ja jsem do nej neryl, jen jsem konstatoval, ze to je nicnerikajici graf a pripojil upozorneni ohledne turba. A nabeh hodnotit pred tim, nezli to da dokupy je zbytecne. Uplne ze stejneho duvodu jsem povazoval za zbytecne jezdit na brzdu ja s tim mezistavem, proto zadnej graf neni - proste, jednoduche, vystizne. A to, ze se to nedokoncilo do perfektniho stavu je jedna z moznych variant, kterymi vyvoj muze skoncit. Zvlaste ty bys to mel vedet.

Diskuze pokracuje dle jiz probehlych pripadu, historie se opakuje, Ty ses nezmar.

@roubic: tak pokud muzes neco takoveho najit, tak najdi ;) Video s temito hodnotami nemam, s twinem tez a dnes me to dost mrzi. Jedine video, ktere mam k dispozici je z Mimone 2006, setup: dvojity IC, R783, chladicovka, turbo, ARL, jinak original 1397kg ... ale tohle uz je vskutku prehistorie ;)
jako pěkný závody ale promin nevim na jaký auto mám koukat na to co jede jak nejede nebo na jaký ?? zas tolik tě neznam abych věděl co si měl a máš za auta :))
Audi s8 d3 5.2 v10
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Odpovědi: 0
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Forest píše:Ale to vis ze je a detailni, ale muzes mi rict jediny duvod, proc bych to poustel? Jsou tu sikulove, co by si to dokazali z kradenyho materialu v praci okopirovat ... ikdyz nevim, jak by to ladili.

Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.
nejde o kopirovanie, inspiracie je na nete dost neboj.
ide o to ze by si to tu obohatil niecim zaujimavym
Mercdes C cdi
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

roubic: Můžu potvrdit to, že na svým autě Forest udělal mnohokrát více práce než ty (pokud mluvíme o motoru). Ty máš "jenom" FMIC, turbo a vstřiky, zatímco on vymyslel, navrhnul a úspěšně zprovoznil twin turbo na G4. ;)
Uživatelský avatar
batoo
Aktivista
Příspěvky: 1325
Odpovědi: 0
Registrován: 30 pro 2009, 13:47

Příspěvek od batoo »

dolar100 píše:
Forest píše:Ale to vis ze je a detailni, ale muzes mi rict jediny duvod, proc bych to poustel? Jsou tu sikulove, co by si to dokazali z kradenyho materialu v praci okopirovat ... ikdyz nevim, jak by to ladili.

Ja ten system klidne prodam i s ridici jednotkou ... pochopitelne zabezpecenou.
nejde o kopirovanie, inspiracie je na nete dost neboj.
ide o to ze by si to tu obohatil niecim zaujimavym
Tak tak!
Nastesti ne vsichni maji takovyhle pristup, to by sme byli jinak 100 let za opicema. Pokud jsem opravdu neco vymyslel, co jeste nikdo nema a nechci, aby to nekdo komercne okopiroval, tak si to necham patentovat.
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem :)
roubic
Nesolidní prodejce
Nesolidní prodejce
Příspěvky: 277
Odpovědi: 0
Registrován: 29 lis 2010, 18:58

Příspěvek od roubic »

Jayson píše:roubic: Můžu potvrdit to, že na svým autě Forest udělal mnohokrát více práce než ty (pokud mluvíme o motoru). Ty máš "jenom" FMIC, turbo a vstřiky, zatímco on vymyslel, navrhnul a úspěšně zprovoznil twin turbo na G4. ;)
já neříkám že jsem toho někdy udělal víc o tom nebyla nikdy řeč ale to že že zprovoznil twin a pak nikde o tom nikde nic není napsaný nikde fotka ani video auta promin to zase až takovej supr bomba co fungovala nebude ':))) protože kdyby to byla bomba tak jak tady s toho všichni děláte tak by o tom byli aspon videa toho auta ale zatim co nikde nic zlob se nebo ne uvěřim až uvidim :))
Audi s8 d3 5.2 v10
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

to batoo: A pokud to bude chtít dalších 100 lidí pro vlastní potřebu a nebude se tím všude chlubit, tak je ti patent k čemu? Se divím, že nejsou patentovaný hybridní turba. Pak by klidně všichni mohli napsat z čeho je skládají. Vždyť by přece měli patent. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
Uživatelský avatar
Jayson
Aktivista
Příspěvky: 1693
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2008, 16:01

Příspěvek od Jayson »

každej nemá potřebu se s tím chlubit, obvzlášt s tím, co nikdo v čr nemá (kromě žížaly, který to už asi vzdal, ale fungovalo to taky). Já kdybych taky věnoval hodiny a hodiny vývoji, svoji vlastní krev a pot a potom si z toho někdo bral inspiraci a bez práce si to zkopíroval, nebyl bych rád :)
Odpovědět

Zpět na „Výsledky Vašeho měření - Grafy“