Stránka 3 z 12

Napsal: 10 úno 2012, 18:02
od misoVW
28 vsetky valce a viac, mam to odskusane. Sice ide o rotacku, ale to bude jedno.

Napsal: 10 úno 2012, 18:06
od Sakul
misoVW píše:28 vsetky valce a viac, mam to odskusane. Sice ide o rotacku, ale to bude jedno.
Takze kdyz mam jeden 24bar uz muze byt problem. Co kdyz to kuchnu a necham udelat hlavu a bude to opet stejny? To by me uz asi vezli.

Napsal: 10 úno 2012, 18:08
od misoVW
problem nemusi byt iba v hlave, aj v tesnosti kruzkov. Skus ten oil ako pisal Tomas.

Napsal: 10 úno 2012, 18:21
od najmis
:) Tak vyhodíš 10-15 ? voknem...a přitom si už mohl startovat a sedat do tepla.Já bych se na to vys..pokud to je jak psal Huml:nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný....
Ještě tohle skus.Schválně... ;)

Napsal: 10 úno 2012, 19:19
od octaviajedna
resim to samy na me klasicke rotacce ALH.
Tlaky vse pres 30,zhaveni vse ok,start davka zvysena.baterie nova.cidlo teploty ok (po ranu zhavim cca 15s) uz nevim cim by to bylo.Po nedeli asi vyndam vstriky a necham je odzkouset.Dnes jsem si vsiml ze pri vypnutem motoru byla bublina v pruhledne hadicce po nastartovani a pridavani plynu jich tam par litalo.

Napsal: 10 úno 2012, 20:38
od Sakul
Tomas.cz píše:
Sakul píše:
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?
Tak jsem dnes jeste kouknul na vyrovnavaci hodnoty tech vstriku.
Mam tam za tepla: -0.9 ; 0.4 ; 0.6 ; -0.1
Pro uplnost jeste studene tlaky: 31 ; 28 ; 24 ; 27
Za tepla mam tlaky vsechny kolem 34bar

Napsal: 10 úno 2012, 21:28
od jericho-3
Někdy to připadá, že při velkém mrazu hydra uplně neuvolní ventily a komprese lehce zmizí, jak to dostane kopanec a teplo, už to šlape.Chtělo by to, jak říká Tomas, stříknout do válce olej, nebo přes upravenou žhavičku zkusit válec v kompresi nafouknout a poslouchat, kam to jde, zda to syčí v sání, nebo to jde kruhy..Taky přímý vstřik na rozdíl od předkomůrky dlouho tají svoje najeté km, předkomůrka řekne, nechytám a je vymalováno, přímý vstřik dlouho lže.. :)
Teď jsem rozebral přímý vstřik Citroen 2,5 TDI, který ráno normálně chytl, ale po rozebrání kruhy vyhřáté, mezera jako blázen, utěsněno karbonem...Normálně to jezdí, ale přijde arktida z Kremlu a je problém...

Napsal: 10 úno 2012, 21:33
od Huml
Tomas.cz píše:Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
s tím olejem mě to napadlo taky, ale když díra na žhavič je přímo nad spalovací komorou, tak tím kroužky asi nezatopím a naplnit to plný olejem taky nejde, že, takže toto bude trochu problém, řeším to celkem intenzivně, víc budu vědět příští týden

Napsal: 10 úno 2012, 21:39
od Mirin4motion
Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit :?
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza :o

Napsal: 10 úno 2012, 22:37
od Sakul
Mirin4motion píše:Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit :?
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza :o
No to by taky mohlo byt mozna ono. Ja jak to dnes studene protacel pro zmereni komprese tak to potom taky chytlo na otoceni. Kez bychom na neco uz prisli. Nezkousel jste nekdo zaskrtit zpatecku s naftou pred startem?

Napsal: 10 úno 2012, 22:39
od octaviajedna
a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?

Napsal: 10 úno 2012, 22:45
od Sakul
octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.

Napsal: 10 úno 2012, 22:54
od octaviajedna
Sakul píše:
octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytat 8)

Napsal: 10 úno 2012, 23:03
od Sakul
octaviajedna píše:
Sakul píše:
octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytat 8)
Ja uz mam pripraveny starsi webasto.

Napsal: 10 úno 2012, 23:05
od octaviajedna
Sakul píše:
octaviajedna píše:
Sakul píše: Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytat 8)
Ja uz mam pripraveny starsi webasto.
taky řešení já se ho ale bojím :)