Napsal: 10 úno 2012, 18:02
28 vsetky valce a viac, mam to odskusane. Sice ide o rotacku, ale to bude jedno.
Auta, auta, auta..
https://www.dieselpower.cz/forum/
Takze kdyz mam jeden 24bar uz muze byt problem. Co kdyz to kuchnu a necham udelat hlavu a bude to opet stejny? To by me uz asi vezli.misoVW píše:28 vsetky valce a viac, mam to odskusane. Sice ide o rotacku, ale to bude jedno.
Tak jsem dnes jeste kouknul na vyrovnavaci hodnoty tech vstriku.Tomas.cz píše:Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?Sakul píše:Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
s tím olejem mě to napadlo taky, ale když díra na žhavič je přímo nad spalovací komorou, tak tím kroužky asi nezatopím a naplnit to plný olejem taky nejde, že, takže toto bude trochu problém, řeším to celkem intenzivně, víc budu vědět příští týdenTomas.cz píše:Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
No to by taky mohlo byt mozna ono. Ja jak to dnes studene protacel pro zmereni komprese tak to potom taky chytlo na otoceni. Kez bychom na neco uz prisli. Nezkousel jste nekdo zaskrtit zpatecku s naftou pred startem?Mirin4motion píše:Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit![]()
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytatSakul píše:Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Ja uz mam pripraveny starsi webasto.octaviajedna píše:tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytatSakul píše:Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
taky řešení já se ho ale bojímSakul píše:Ja uz mam pripraveny starsi webasto.octaviajedna píše:tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytatSakul píše: Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.