Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Registrován: 26 bře 2013, 15:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od vendysp »

nebo kdybys chtel tak jsem si udelal 2 vyrazece na vstriky tak ti jeden muzu prodat....ikdyz kdyz to delas jednorazove tak se to asi nevyplati
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Vstřiky

Příspěvek od viktoska »

vendysp píše:nebo kdybys chtel tak jsem si udelal 2 vyrazece na vstriky tak ti jeden muzu prodat....ikdyz kdyz to delas jednorazove tak se to asi nevyplati
Díky za nabídku.Včera jsem taky něco opajcnul a stvořil,tak uvidím :)
Stejně nejdříve začnu jedním,diagn.hlášeným válcem a pak se uvidí,jak mi to s tím matrošem půjde (LOL)
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Passat 1,9 TDI 85Kw AJM
Myslíte, že bude vadná tryska na 4 válci, nebo by pomohlo případně přetěsnění opravnou sadou a nastavení zdvihu? Zatím jsem s tím nic nedělal, je to sále stejné od koupě cca 20000km (celkem 245000km), nevím jak to dlouho bylo před tím. Motor startuje dobře ale volnoběh trochu houpe a také vibruje na cca2000ot (auto stojí, takže poloosy a pod. to nedělají, takže buď ten vstřik nebo setrvačník). Ještě bych řekl, že je vyšší spotřeba. Mám nejprve přehodit 4 vstřik někam jinam, jesli se změní korekční dávky?
Teplota na to nemá žádný vliv!

A ještě prosím o vysvětlení nastavení toho zdvihu vstřiku, přece když je nejvíce stlačený tak nemohu nastavit vůli pořád bude tlačit ta pružina? A najdu případně vrchol vačky pouze vizuálně, bez úchylkoměru?
Předem dík za info.

882 /min Engine speed 820-900
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
66.6°C Coolant temp °C
999.6 mbar Intake air press. 2000-2200

-1.04 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.34 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.80 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H bez změny, při přidání otáček
0.80 l/h Fuel Consumption
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od viktoska »

Kortys píše:Passat 1,9 TDI 85Kw AJM
Myslíte, že bude vadná tryska na 4 válci, nebo by pomohlo případně přetěsnění opravnou sadou a nastavení zdvihu? Zatím jsem s tím nic nedělal, je to sále stejné od koupě cca 20000km (celkem 245000km), nevím jak to dlouho bylo před tím. Motor startuje dobře ale volnoběh trochu houpe a také vibruje na cca2000ot (auto stojí, takže poloosy a pod. to nedělají, takže buď ten vstřik nebo setrvačník). Ještě bych řekl, že je vyšší spotřeba. Mám nejprve přehodit 4 vstřik někam jinam, jesli se změní korekční dávky?
Teplota na to nemá žádný vliv!

A ještě prosím o vysvětlení nastavení toho zdvihu vstřiku, přece když je nejvíce stlačený tak nemohu nastavit vůli pořád bude tlačit ta pružina? A najdu případně vrchol vačky pouze vizuálně, bez úchylkoměru?
Předem dík za info.

882 /min Engine speed 820-900
5.6°KW Spec inj. duration 5-7°Ck.
0.0°KW Synchro. angle -3..+3°Ck.
66.6°C Coolant temp °C
999.6 mbar Intake air press. 2000-2200

-1.04 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/H
-1.34 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/H
-0.80 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/H
2.99 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/H bez změny, při přidání otáček
0.80 l/h Fuel Consumption
To je jednoduché.Vyheveruj levé př.kolo,zařaď pátý stupeň a pomalu otáčej.Jakmile Ti půjde vahadlo na seřizovaném vstřiku dolu,tak během otáčení kola sleduj,kdy dosáhne nejnižšího bodu.Nelze to minout,protože ten krok,než se zase začne vracet je poměrně dlouhý.Když ti půjde zase nahoru,tak jednoduše kolem otoč malinko zase zpět.Pak si na vahadle víc povol kontramatku a začni utahovat imbusáček tak dlouho,dokud to půjde.Tím se vstřik otevře na doraz.Pak si nastav proti sobě klíč tak(nejlépe ráčna),abys odhadnul 225° nebo 180°(podle typu) a o tyto stupně povol zase zpět.Imbus pak přidrž a pevně dotáhni kontramatku.Hotovo.
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Myslel jsem že se to přes to kolo bude blbě hledat a bude nepřesné.
Jinak dík.
viktoska
Nováček
Příspěvky: 13
Registrován: 04 úno 2014, 11:11
Odpovědi: 0

Vstřiky

Příspěvek od viktoska »

Kortys píše:Myslel jsem že se to přes to kolo bude blbě hledat a bude nepřesné.
Jinak dík.
Úchylkoměr ti neukáže nic víc,co sám krásně uvidíš z boku auta od kola.Z boku,vahadla v úrovni očí :) Pomalu otáčíš a sleduješ.Jakmile vahadlo sjede dolu,tak to krásně vidíš.Protože točíš dál a vahadlo pořád sedí dole a až po chvíli se zase hne nahoru.Tam není co přehlédnout.Nehledě na to,že na klikovku se blbě dostáváš,koukáš ze shora a ojnice se chová naprosto stejně.Přes kolo jsem si dělal u benzínu ventily vždyckyŽádná věda... (noteeth)
Mira__13
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Registrován: 30 dub 2010, 19:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira__13 »

Čau pánové potřeboval bych poradit. Přikládám foto pár hodnot. Jsou tyto hodnoty v pořádku? Popřípadě co je špatně.
1.Občas mi asi padá nafta (většinou když jsem nacouván z kopečka) Mohou to být špatné vstřiky? Auto nastartuje a hned chcípne. Potom musím dlouho točit než opět nastartuje.
2.Mám po výměně rozvodů a mírně se mi zvedla spotřeba.
Jedná se o passat variant 1,9 tdi PD 85 kw ATJ

Děkuji za každý názor.

Obrázek
Kortys
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 25 led 2011, 23:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od Kortys »

Hodnoty máš v pohodě.
prdlavka
Přispěvovatel
Příspěvky: 344
Registrován: 01 pro 2009, 14:55
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno-venkov

BKP-vstrik

Příspěvek od prdlavka »

(rofl) dík
Reebok
Nováček
Příspěvky: 3
Registrován: 10 bře 2014, 11:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od Reebok »

ZDravim chcel by som sa spytat mam problem s mojou octaviou je to rocnik 1999-2000 1.9tdi 81kw rano ked je studeny motor nastartujem trase cele auto jak ekby islo na 3valce taky zvuk a behaju mi otacky o pol centihore a pol centi dole proste niesu ustalene ale ked sa zohreje motor vsetko klape bolo to uz aj na pc hodene a nic neukazalo ziadnu vadu...predtymto ako mi to spravilo mi po ceste na dialnici vyleteli otacky na 6tisic tam to stale drzalo vyhodil som rychle rychlost a vypol motor odvtedy mi to nespravilo nwm co to moze byt ...
Re-volt
Přispěvovatel
Příspěvky: 376
Registrován: 01 dub 2009, 21:16
Odpovědi: 0
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Re-volt »

Reebok píše:ZDravim chcel by som sa spytat mam problem s mojou octaviou je to rocnik 1999-2000 1.9tdi 81kw rano ked je studeny motor nastartujem trase cele auto jak ekby islo na 3valce taky zvuk a behaju mi otacky o pol centihore a pol centi dole proste niesu ustalene ale ked sa zohreje motor vsetko klape bolo to uz aj na pc hodene a nic neukazalo ziadnu vadu...predtymto ako mi to spravilo mi po ceste na dialnici vyleteli otacky na 6tisic tam to stale drzalo vyhodil som rychle rychlost a vypol motor odvtedy mi to nespravilo nwm co to moze byt ...
Tak bych tipl,že to něco nasálo... co turbo a prohaz oleje?Nmáš plný intercooler?Časovaná bomba :o
race tdi
Přispěvovatel
Příspěvky: 56
Registrován: 28 čer 2009, 13:41
Odpovědi: 0
Bydliště: BRNO

Příspěvek od race tdi »

ahoj,mám problém s ibizou 03'asz,že se mi nepravidelně třese motor, jako by šel jeden válec na půl na volnoběh,v tahu a v otáčkách jede naprosto v pohodě,spotřeba je tak průměr 7l100km ve městě,mám tam jednohmotu Valeo 240mm.
Občas se stane,že za tepla dlouho točí než chytne a to po takovém startu děsně mlátí prvních pár vteřin běhu.
Dělá to nejvíc až je motor na 60C a vejš zahřátý,hodnoty vagem jsem kontroloval v kanále 13 a jsou v toleranci -0,14 až +0,16mg.
Spozoroval jsem.ale jednu divnou věc,že na prvním válci je korekce 0,00mg a až po chvíli kdy se motor na volnoběh zatřese tak,se tam objeví najednou korekce v rozpětí -0,14 až +0,16mg. Mám zkusit vyměnit gumičky na vstřiku a seřídit ho a nebo je přehodit navzájem?

Dík za každou radu chlapi
Seat Ibiza PD 6ti kvalt,KN filter,výfuk 60mm
fialamala
Přispěvovatel
Příspěvky: 554
Registrován: 21 pro 2008, 15:12
Odpovědi: 0
Bydliště: sev. morava

Příspěvek od fialamala »

Chlapci to nastavení je stejné 180 stupnů i u multivan 2.5tdi pd V5 128kw??
TDiKubo
Přispěvovatel
Příspěvky: 116
Registrován: 12 bře 2012, 22:39
Odpovědi: 0
Bydliště: Čadca

Příspěvek od TDiKubo »

nemáte iekto rozmery tých o kružkou ? popripade aj rozmer tých večšich ?
VW Bora 4motion 1.9 tdi ajm rv2000
Uživatelský avatar
peter.H
Přispěvovatel
Příspěvky: 170
Registrován: 23 říj 2011, 10:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od peter.H »

Zdravim, na kolko stupnov nastavujete ALka s Firadmy 80 ?

Dakujem.
Seat Leon 1.9TDI ARL EGR,MAF,KAT-OFF,GTB2264VKLR,Firad+80,S3_IC,Brembo334/280
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“