Mohu nekomu pripadat jako paranoidni ale z meho subjektivniho pohledu je to tak, ze je zajmem jineho kontinentu (rekl bych USA), aby Evropa padla( konkretne Nemecko).sCitem píše:Ten Top Gear nebo dnešní situace?
Hlavně nějak nechápu to vnucování multikulturalismu. Proč to nenechají být a společnost si to vyřeší sama ?
Navic, Nemecko je kvuli sve minulosti znacne opatrne a priposrane tudiz se uchylilo k presnemu opaku toho, cim bylo drive takze se stalo velice "politicky korektnim". Nejsem zastancem fasismu nebo nacismu ale Nemci byli hrdy narod, ktery si vazil svych "domorodych" lidi a chtel to tak zachovat. Zel, novodobi Nemci uz jsou podelana sebranka, multikulti smecka blizici se urovni Francouzu.
Stale nesouhlasite? Nu dobra...kdy prisla kauza Dieselgate a jaky mela dopad? Prisla v moment, kdy Evropu, konkretne Nemecko zmitala pristehovalecka krize a ruzne utoky. Myslite si, ze nekomu vadi kourici naftaky v USA? NIKOLIV! Vadi jim, ze Nemecko vyrabi (navzdory zanedbatelne plose v porovnani s USA) nejvice vozu na svete a exportuje k nim, do USA.
Jsem hluboce presvedcen, ze prave proto vznikla kauza Dieselgate -aby dostala Nemecko, jakozto pilir Evropy na kolena, ochromila jej. Ostatne, dost se jim to povedlo.
... a jeste k tomu si dovolim jednu paranoidni myslenku: osobne se domnivam, ze za provazky EU taha USA a banda oligarchu, kterym je prosperujici Evropa trnem v oku. Staci se zastavit a zamyslet: downsizing, DPF, nesmyslne EUR normy a jine nesmysly prisly na zaklade rozhodnuti EU. Co si budou Evropane, lacni po vetsich motorech kupovat kdyz jim to evropske vozy nebudou nabizet? ... a pocitejte s tim, ze si dovozci techto motoru vyjimky vydupou.