Napsal: 07 led 2019, 13:14
A že jsi se taky nepředvedl???? 



Bitcoin i nakousnuté jablko me nechávají naprosto v klidu.Slavkov píše:Jj, tu frašku CEO x chairman miluji![]()
Bitcoin také nejprve vystoupal "do kosmu" díky zájmu bláhových investorů spekulantů... a pak udělal -75% za rok... a byť to vypadá hrozně, tak nespadl na dno...
Celé je to hlavně o "víře" a lobby...
Nicméně Musk má zatím zdroje (nejenom své), odkud to "dotovat"...
Někde v jiném vláknu se nelichotivě vyjadřujete o japonských vozech, že co kus, to prototyp...
Moc rád si poslechnu, co je potom emerická Tesla? Kde bylo střešní sklo s UV ochranou, tam už není, sedačky se také mění... info nikde žádné... a stádo to pěkně žere... že by další stádo alá nakousnuté jablko? Jaká, že je aktuální čekačka?
Lzes jak je tvym zvykem a to, ze jsi lhar jsem prokazal uz v minulosti. Pote, co jsem ti to jako postizenemu vysvetlil, stale jsi to nechapal a nasledne jsi rekl, ze to nemuze fungovat. V dobe, kdy jsem to planoval nebyl zadny hybrid (a uz vubec ne z tve dilny na hline), ktery by mohl nabidnout to, co ve finale toto nabidlo.Andre píše: Dovolil jsem si přeložit první část příspěvku do pro většinu srozumitelnějšího textu.
PS: O twinturbu jsem nikdy netvrdil, že to nemůže fungovat, ale vždy jsem zpochybňoval, že TOBĚ to bude někdy fungovat líp, než hybrid, který se jednoduše vymění za originální turbo. To Ty jsi všude vyprávěl, jak s tím rozdrtíš veškerou konkurenci na sprintech a doma jsi přidělával police na poháry, ale nikdy to "auto" nebylo ve stavu, aby to vůbec někam na sprinty bylo schopno přijet. Být tebou, tak téma twinu bych radši nechal spát někde v zapomnění...![]()
Forest píše:Byl bych vskutku rad, kdyz bychom si s Andrem dejme tomu za dvacet (radeji tricet) let sedli a rekli si jak to tedy s temi elektromobily nakonec bylo...
Budiz vytesano do kamene, rad to setkani uskutecnim a ja nemam (dost mozna narozdil od tebe, Andre) problem uznat, ze jsem se mylil.Andre píše: No, vidím asi takto:
2018 - prodej spalovacích aut dosahuje historického maxima
2019 - Tesla Model 3 nejprodávanějším elektromobilem na světě
2020 - Tesla spouští výrobu v GF3 v Číně, stává se automobilkou s největší tžní hodnotou na světě
2021 - Modernizovaný TM3 nabízí dojezd 800km
2022 - z důvodu poklesu zájmu o spalovací auta a nepřipravenosti na elektromobilitu Škoda Auto propouští 30tis zaměstnaců a v MB zavádí pouze dvousměnný provoz
2023 - Tesla přebírá továrny Ford a Opel v Evropě a spouští zde svoji výrobu
2024 - Forest si kupuje své první EV - Nissan Leaf 1. generace a na DP fóru přesvědčuje poslední zbytky ortodoxních zastánců spalovacích motorů o výhodách elektromobility
2025 - Tesla vyrábí 10mil aut ročně
2026 - Čína má 50% podíl prodejů EV
2027 - EU má v průměru 50% podíl prodejů EV
2030 - koncern VW oznamuje ukončení výroby osobních aut poháněných motory s vnitřním spalováním, Tesla vyrábí celosvětově 25mil aut ročně
2035 - v EU ukončen prodej osobních aut poháněných motory s vnitřním spalováním
Postatne je opet to "AZ". Zajimalo by me, kolik to ujede plne nalozene v ostrejsim rezimu, tedy nikoliv styl ala tempomat ci udrzeni konstantni rychlosti.WOB píše:Nový elektrický pick-up prý ujede až 800 km na jedno nabití
a prej že to není budoucnost...
Toyota RAV4 Hybrid, r. v. 2018, okresky do 110km/h, dálnice do 160 km/h (České Budějovice - Mladá Boleslav) 9.5l/100kmForest píše: Zajimalo by me, kolik to ujede plne nalozene v ostrejsim rezimu, tedy nikoliv styl ala tempomat ci udrzeni konstantni rychlosti.
Tomu říkám sukces...